czwartek, 28 czerwca 2012

28. Oceny chartów

Uhm, no cóż, obrazek trochę nie podszedł, gdyż niektóre charty zostały wyhodowane do polowań na króliki... ^^'' [wikipedia chętnie dzieli się swą wiedzą]



O ich oceny prosił mnie ktoś na gg, jak zwykle nie pamiętam. xDDD Ahh, całe szczęście że już jutro zaczynamy waka waka! <3 Btw. dziś było rozdanie nagród... Spodziewałam się jednej, może dwóch... A dostałam...
5 książek + pióro i długopis od Tetis'a O.O'' Wow... 

Piórem nauczę się pisać i bd pisać zad. z polskiego w gimnazjum. <D Ehh, dobra już nie przynudzam. ;d 

ZIEMNIAKI SĄ ZACNE
(a zwłaszcza ziemniaczana rodzinka składająca się z milorda Ziemniaka, lady Ziemniaczki, Emo Ziemniczki (córka) i Ziemnianika (syn, bobas mały XD))

Ahh do tematu! xDD
~~~

Tradycyjnie, na sam początek lista. ;dd
Ja pierdziu, tak ich mało? O.o'' Nie spodziewałam się... xD

Ach, marzyłam o nim kiedyś... Miał się nazywać Olek. xDDDD
Oczy 9/10 A takie słodkie, ale... xD
Kolor 10/10 Cieniowanie na łapkach i uszkach ;3
Razem 9'5/10

Słodka. ;3 Kiedyś na tę tubę był szał, a mi się nie podobała ("Bleeee różowa sowaaa! Mamo nie chcę ;// " XDD)
Oczy 10/10 Urocze. ;3 Sweet rzęsy.
Kolor 10/10 Kwiatuszek dodaje uroku ;D
Razem 10/10 :33

Moja! <33 Olga kochana! :D
Oczy 10/10 Kocham...
Kolor 10/10 Awww XD
Razem 10/10 No bosko! ;D

Przemalowana Olga T.T
Oczy 10/10 A masz tą dychę XD
Kolor 3/10 Pot..?
Razem 6'5/10 

Olga v.2 xdd

~~~
Czy tylko ja zawsze widzę uśmiechniętą buźkę na jej dziobie? XDDDDDDD
~~~
Boże z jaką on mychą jest w zestawie. xDDDD
Oczy 8/10 Zeeeez xd
Kolor 7/10 Tu czegoś brakuje!
Razem 7'5/10

Hmm...
Oczy 8/10 Zeeeez
Kolor 8/10 A niech ma. xd
Razem 8/10 Taki średni

Eee...
Oczy 7/10 Ciemneee
Kolor 7/10 Nie podoba mi się, ale ma duży plus za język XD
Razem 7/10 

Miałam go kupić kiedyś.
Oczy 8/10 Niezbyt pasują...
Kolor 9/10 Za nochal. xD
Razem 8'5/10 

I to już wszystkie charty/greyhoundy. :d Dziękujemy i zapraszamy ponownie! 

~~~
Ej, ej! Gdzie ty się wybierasz! To dopiero 1 część notki! 

Nowości. :3

To wprawdzie już nie nowość, ale fotka fajna. xD Lubię takie. ;d 
Zestawu nie kupię, chcociaż to by był mój pierwszy wózek. ;/ Ale piąty husky i brzydka ta pszczoła...

Ten chyba kupię. xd Fajnie dodatki (kocyyk XD), nie mam mydła... Ale druga taka wanna. O.o'' 
A LPSów takiego kształtu nie mam. xD

Tamtaradam!
Pewnie to już było na setkach blogów, nie wiem bo teraz przestałam je przeglądać. xd Wybaczcie. 

Przemalowany plac zabaw dla psów. xD 
Gołąb dziwny, piesek słodki, kot podobny do tego w poprzedniej nowości. :O Kolorystyka domku mi się nie podoba, za jaskrawy...
Ale wracają brokatki. ;3

~~~
PSyyy XD

LPS_Kochane:
Okk, wydry lecą jako następne. ;d Oceny fioletek też zrobię, ale trochę inne niż zazwyczaj.

Anon:
Nie, nie miałam swojej sesji. Wątpię, by ktoś zechciał fotografować mą buźkę. ;d

Anon2:
Bd po wydrach.

Py$ka:
Będzie w waka. ;3


Dobra, zabieram się za robienie mini-bannerków. xD (tych obrazków na początku notki)
~NarQ

25 komentarzy:

  1. tez widze tam buzke na tym dziobku xD O.o fajna nocia Ale sie ciesze jutro waka waka.... WAKACJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już te nowości ale pisać mi się nie chciało na blogu o3o'
    Ja mam jednego charta-#875 i nazywa się Kropelek i go uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super thx za ocenki które dla mnie zrobisz...gratuluje książek...a ta buźka to mnie od dawna rozśmiesza:)
    ty te obrazki robisz na pizap.com? jak tak to jak ty piszesz takimi chmurkowatymi literkami itd.?ja umiem tyylko normalnymi(jeszcze trochę tej stronki nie rozgryzłam:) )
    a ten ostatni zestaw(brokaciki) był u mnie w sklepie jak moja kol. kupowała byka.właśnie zastanawiała się nas bykiem czy tym niebieskim chartem:) a wracając do zastawu jak wychoodziłyśmy po wizcie w KFC to taka mała dziewczynka go niosła O.o
    Ps:Kiedy zrobisz następne ocenki????

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie nowa notka
    http://polshop-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam 5 chartów O.O niebieskiego, tego żółtego, szarego z 8paku , tego, co był na niego szał i od mychy XDDD. U Razzowego NN z nowym colliem - jak dla mnie jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam 1 charta tego z potem xD ja bym chciała ocenki...nie wiem xD chyba longhairów...

    OdpowiedzUsuń
  7. głupie dzieciaki lpsmaniaki

    OdpowiedzUsuń
  8. mlp jest głupie

    OdpowiedzUsuń
  9. głupie kucyki mlp

    OdpowiedzUsuń
  10. głupie zawijanie tekstu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, iż nabijasz mi komentarze pod notką. ;) I miło, że jesteś tak odważny i taki dzielny, że aż boisz się ukazać swój nick.

      Usuń
  11. jesteście głupi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jesteś głupia, ty tępy zakalcu i badziewny nadmiarze, co masz do July ,ty farfoclu? Spadaj stąd i idź lepiej do piaskownicy pobaw się ze swoimi rówieśnikami.

      Usuń
    2. Bardzo miło z Twojej strony że dodajesz komentarze na bloga mimo że nic Ci się nie podoba. :)

      Usuń
    3. spadówa głupolu, nie jestem tępym zakalcem, nie jestem badziewnym nadmiarem, nie jestem farfoclem - ty jesteś :) - @Anonimowy

      Usuń
    4. ciekawe kto jest głupolem głupolu - @Anonimowy (do tej pierwszej odpowiedzi)

      Usuń
  12. Pierwszy chart jest suupeer. <3 A #875 przypomina mi Rain Drop. Nawet ma jej cutie mark... Z tym że na czole. xD Btw. czy zrobisz ocenki komondorów?

    OdpowiedzUsuń
  13. Dalej, dalej!
    (Do tej Oli którą spotkałam w Tk-maxx'ie w Słonecznej)
    Mówiłaś że czytasz blogi, więc pomóż nam rozkręcić te szynkę @anonima
    Żeby wbijał July komenty...
    Ja wiem, to jest lola22, nie lola77, bo ta co pisze ma max 2 lata;D
    July, chyba czytałaś bloga BM'a, to wiesz o kogo chodzi CN?

    OdpowiedzUsuń

  14. Według mnie najlepsze są: 875, 1585 i 2526 :)

    OdpowiedzUsuń