sobota, 16 czerwca 2012

21. Oceny krówek :p

Eloo~
Miałam dziś nie pisać. o3o'' Na szczęście udało mi się wkraść na kompa. ;d
---
PSy. Jeden chyba tylko... o3o
Nasze-LPS:
Niech zgadnę. Nilsa i Jeck? x3x''

LPSNata:
Też nie mogłam spamiętać, co chwilę ktoś przeskakuje. ._.'' Na razie wszyscy są na ustalonych miejscach. NA RAZIE. XD

Anonim:
Na skutek wymyślania scen do Boskiej Szkoły (Grr, głupia ta nazwa x.x) jakoś zapomniałam o jej Kotorożcowatych mocach. XD Powiedzmy, że już wszyscy się do niej przyzwyczaili, tylko Szarik jest nieprzekonany do jej 'mocy'. XDD

Ktoś:
Odpowiedziałam ci w komach. :d

---
Jedna sprawa...
Jak piszcie do mnie na GG, TO PRZEDSTAWIAJCIE SIĘ!!!
Bo jak nie dodam was do kontaktów, to nie przesyłają mi się zdjęcia, linki ani nic od was. ;c Więc przestawiać się, choćby imieniem. :[
~~~
Dziś w końcu ocenki krówek! xD Nie wiem czemu wy tak lubicie te oceny. ;d Mnie nudzą trochę, ale skoro chcecie. xD

Krówek jest... Oh ****...

Holender, nie spodziewałam się, że aż tyle! D:


Najpierw ta SEP. xD
Oczy 4/10 Fajne rzęsy ma. xd Ale nic poza tym. -.-' Kolor okropny, nie pasuje. ;/
Kolor 8/10 Yhm... No fajnie że pozłacana (DUŻY PLUS!), ale te różowe dodatki... Chociaż kopytka powinny być brązowe. :/
Razem 6/10 Nie spodziewałam się po niej wyższej noty. xd


Pierwsza krowa była w zestawie tematycznym? O.o' Nawet nie wiedziałam...
Oczy 6/10 Nawet niezłe, ale powinny być bardziej brązowe.
Kolor 10/10 Nie mam uwag! xD
Razem 8/10 Z rozpędu wpisałam 10/10 XD


Uhm...
Oczy 6/10 Takie same jak u poprzedniczki. xd
Kolor 6/10 Średnie... Te włosy takie żółto-zielone. o3o''
Razem 6/10 Oj, średnio...


O! Tuba z brzydkim kotkiem!
Oczy 9/10 I o to chodzi! xd Tyle że ciemne xd
Kolor 10/10 Fajny c:
Razem 9'5/10 Najlepsza krowa jak dotąd.


Nie sądziłam że w świecącej scence była kiedyś krowa. :o
Oczy 8/10 Nawet, nawet...
Kolor 10/10 Oryginalny, taki waniliowy...
Razem 9/10 Nie jest źle. ;d


Ta mnie dobiła. o3o
Oczy 9/10 Tu akurat by mi pasowały te fioletowe!
Kolor 5/10 Fiolet dobija. x.x
Razem 7/10


Tę ma moja kol. ;)
Oczy 10/10 Szkoda że bez rzęs.
Kolor 10/10 <3
Razem 10/10 Chyba ją kiedyś kupię. xD


Pocztówkowa. ;)
Oczy 10/10 Fajne <3
Kolor 10/10 Podoba mi się! xD
Razem 10/10 Też świetna. ;)


Duplikat... Nie oceniam.


Ale ona jest z Mini Domków. :O
Oczy 7/10 Sweet...
Kolor 10/10 Też fajny XD
Razem 8'5/10 Gdyby była w jedynkach...


Krówka z serii "Będzie gnić przez trzy lata, aż zrobią promocję -50%" x.x''
Oczy 5/10 Naprasowane, ale ładny kolorek.
Kolor 7/10 Włosy i ogon powinny być brązowe. xd
Razem 6'5/10


:3
Oczy 10/10 Sweet!
Kolor 8/10 Znowu kolor włosów i ogona x3x
Razem 9/10


OMG...
Oczy 7/10 Słodkie, ale kolor...
Kolor 5/10 Nie przypadał mi...
Razem 6/10


Vacation Set! <3
Oczy 10/10 Urocze!
Kolor 9/10 Czegoś brakuje... Uszka chyba zbyt ciemne... :c
Razem 9'5/10 I tak świetna!


Krówka z brokatowych jedynek. <3
Oczy 10/10 <3 Brak słów
Kolor 8/10 No musiałam! Róż mnie dobija! ._.
Razem 9/10 Chyba bym kupiła xD


Hmm. O.o''
Oczy 9/10 Za ciemne.
Kolor 6/10 Co to za kropki..? x.x''
Razem 7'5/10


Uuuu! *.*
Oczy 10/10
Kolor 8/10 MA NIEMALOWANE KOPYTA! D:<
Razem 9/10


Prosię... (pierwsze skojarzenie... Powiedzcie mi, WHY?! O_O'')
Nie wiem czemu wy się tak nią jaracie. xd
Łącznie za słodkość, kształt i kolor ma ode mnie...
7/10 xd

A tak wgl to widzę, iż skończyłam oceny! xD Wow, krówki się szybko ocenia. <3

~~~
Agrh ja chcę już koniec roku szkolnego! D:
~Narq

16 komentarzy:

  1. Fajne oceny :D Ja też chcę koniec roku! Ale plus to to, że w pn. chyba nie pójdę do szkoły (:DDDD) - zachorowałam :C
    Pozdrawiam i zapraszam na julianna7.blogspot.com ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te krowki mi sie najbardziej podobala ta z #2307 ,#1066 i #918 ,a ja tez chce koniec roku szkolnego ale jeszcze troszke... Pamietam jak liczylam dni do wakacji i bylo jakies 80 dni a tera okolo 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, tak Nilsa i Jeck :D Marzę o nich xD
    Krówki też są słodziutkie. Najbardziej do gustu przypadła mi
    z numerem 970 <3
    ~Nasze-lps

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z krówek to mam: #970, #1066, #1351 i #1457
    Moja ulubiona krówka to #970 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tera zapisalam na kartce moje top 15 xD ( top 15 lps , a jak by inaczej xD )

    OdpowiedzUsuń
  6. (Do rozmowy o ubraniach ;d): O co mi chodzi z nerdami? O to, że znam masę osób, które noszą ten kicz na co dzień. A to wcale fajne nie jest. Nie wiem skąd się wzięła moda na ubieranie się jak "prymus" ew.standardowy, bajkowy kujon. Czyli ogromne okulary, biała koszula, na to sweterek bez rękawków -.- U mnie to tylko te kwieciste wzory, gadki, że widziała "takie przepiękne, nowe koturny i idą kupić" itp.I tak w kółko. Na niedomiar złego większość używa tuszów do rzęs...Co do mojego stylu to ja mam jakieś tam kolorowe bluzki, nawet jest ich więcej od czarnych/fanowskich (które, też są czarne XD) ale co poradzę jak mi mama takie kupuje i wmawia, że są takie wspaniałe, no i noszę....;p Mi ogólnie nie przeszkadza jak ktoś nosi non stop jakieś fanowskie, czy nawet przesłodzone. Mi przeszkadza to jak się ktoś ciągle z tym afiszuje. Czyli ciągle gada o swoim ubiorze, jaki on to jest wspaniały, co się kupiło dzisiaj, a po co idzie się jutro bo się widziało w sklepie...to wtedy mam tylko w głowie "please, die, please"| Ja krówek nie mam żadnych...nigdy nie udało mi się na ową natrafić...moja kol.ma tę krówkę z doczepianymi rogami, siostra cioteczna ma tę z zielonymi, naklejanymi oczami tyle, że ma podróbę, ale wygląda tak samo, a druga kol.(a raczej jej siostra) ma tą brokatową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Sory,że w odp. , ale nie mogę normalnie skomać x.x*
      Ej no, ale co to za rozumowanie,że większej nie pomalowali kopytek, a takiej tyciuśkiej już tak? xD
      Mam tylko jedną krowę, tę z mini domku. A moja przyjaciółka też ma tą z doczepianymi rogami. Pamiętam, jak kiedyś grałyśmy(że niby każda była jedną z krówek) w takie karty do rozmowy...to chyba w Witch'u było xd

      Usuń
  7. Fajnie że zrobiłaś te ocenki. Mam tą drugą z ocenianych :-3

    OdpowiedzUsuń
  8. łęęę nie mam żadnej :c fajne ocenki

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak się dodaje bloga?
    Będziesz mi mogła odpowiedzieć kochana July:)

    OdpowiedzUsuń
  10. PS.Ocenki fajne krówki nie mam żadnej heh
    Co to znaczy duplikat...(sory ale niekumata jestem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duplikat to znaczy ze np masz pieska lps i jest drugi prawie taki sam np ma jeden w oczku kwiatka a drugi bardzo podobny wyglada on tak samo ale ma w oczku np kropke
      troche napisalam to tak .... no....teges... xD tlumaczyc zabardzo nie umiem xD i tyle xDD

      Usuń
  11. Tuba ,,z brzydkim kotkiem" mnie tak zdołaowała, że odechciało mi się dalej czytać notkę. -.-'

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam krówkę z mini domków- Milkę i krówki babies mała to Toffi a duża Mu-Mu

    OdpowiedzUsuń
  13. Czemu brzydki kotek? Mam go i jest sweet <3

    OdpowiedzUsuń