poniedziałek, 4 czerwca 2012

15. Kolejne new LPSki :33

Siemanko~
Od soboty mam nowe LPSy, sorry że nic nie pisałam ale w sobotę mi się nie chciało a w niedzielę byłam na zakupach. xd (yay, kupiłam między innymi kolczyki jamniczki ^.^) 
~~~
PSyy...
Ka,ka:
Nawet nie wiem o jaki zestaw ci chodzi. xD Pretty Pairs? Jak tak, to będzie ciężko, bo ja je widziałam tylko w jednym sklepie W LISTOPADZIE! x.x''
Maniaklps:
Odpowiedziałam ci w komach. :d
~~~
Dobra, lecimy z tymi nowymi! xD


Sqeee!
Słodkie są. <3 Kupiłam w sobotę w Pepco. Mój drugi benek. ;p Podobają mi się, dodatki też extra, lubię ubranka do LPS! ^^ Btw. nie mam żadnych okularów. O.O'''

Nieostre zdjęcie benka. xD

Ma na imię Bernard i ma... no tak z 20-30 lat. xD Jest młodszym bratem Bereksia (benek #79 chyba... W każdym razie numer poniżej 100). Zawodowo jeździ na łyżwach, poza tym uczy jeżdżenia inne LPS. (także na łyżworolkach) Według mnie jest straszne słodki, a te łyżwy... Cudo! <3
I w miarę ostre zdjęcie pinkłinka. ^^

Nazywa się Penny i jeszcze chodzi do liceum. xd Lubi zimę, choć jej różowa czapka (kaptur?) nadaje się również na cieplejsze dni. Btw. ta czapka jest beznadziejna, powinna być odpinana na rzepy, albo coś, a nie  ściągana przez tułów. x.x'' Masakra.
Długo nie mogłam wybrać dla pingwinka imienia. xDD

I oczywiście kartyyy! 
Nie mam nic do napisania, w każdym razie tych LPSów prawie na pewno mieć nie będę. XD

~~~
Btw. ta lama (Stasio xDD) już jest w Top Ten! O.O'' Wywaliłam Kitkę, niestety... Znudziła mi się. ;/ A dawniej była na czwartym miejscu... potem tylko spadała. :[

Ale mi się fajnie pisało tę notkę. XD Tak szybko. (bo ja wiem... 15 minut?) A i macie konto na gry.pl? Zapraszajcie! Ja mam nick JollyJuly . :D

~Narq



9 komentarzy:

  1. Fajne te petki slodziutkie ja mam konto na gry pl moze ty mn zaprosisz bo ja nwm jak xD na gry pl moj nick to Natalka200220

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też je kupiłam!
    W sobote w pepco!
    One są czadowe!
    Były po 20 złotych!
    I kupiłam jeszcze zestaw z konikiem morskim i rybką new mold!
    (Ahh, jak to brzmi...)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Ja Mam Konto Na Gry.Pl Mój Nick To Koralool

    OdpowiedzUsuń
  4. Sorki :3 Bo na tym spisie ta lama jest ciemniejsza niż w rzeczywistości i myślałam,że t jakaś inna ;)
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Mi się też podoba ten zestaw i gdybym go miała to też by był mój drugi benek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna nootka . ; d
    Też byłam w Pepko i kupiłam takiego słodkiegoo maskonurka.
    Miałam wziąć takie jak Ty sobie kupiłaś, ale ten kapturek u pingwinka mi nie zabardzo pasował. : / Bez, zdecydowanie lepiej wygląda. : D

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie ;D
    ~Nasze-lps

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaprosiłam cię na grach xD Jestem xWeniax :D
    ~Nasze-lps

    OdpowiedzUsuń
  8. Powracam na bloga :)
    NN na wszystkolps.blog.onet.pl!!

    OdpowiedzUsuń
  9. supernacko :) Ja mam na grypl oomphfanka ale sobie zmienie <3

    OdpowiedzUsuń