piątek, 8 czerwca 2012

18. Euro! :D & Pytania & Kontakt ze mną :p

Siemanko~
Nie pisałam wczoraj bo cały dzień byłam u cioci. xD 
~~~

Koko koko Euro spoko! XD 
Macie już biało-czerwone koszulki oraz flagi na balkonach/oknach? Nie? To na co czekacie?! XD Btw. dla naszych postaram się po raz pierwszy obejrzeć cały mecz. :p Zawsze chciałam to zrobić ale za ciekawie nie było. 
Jak tam emocje? Ja jestem podekscytowana... Trochę. xD No wiadomo, taka wielka impreza itd, nie będzie gdzie zrobić zakupów na obóz (-.-'''), no bo oczywiście bd korki do Krakowa, zresztą to normalka. ;d 
Ale co tam. xD 
Fajnie, że mecz otwarcia jest u nas, to znaczy w Polsce. :3 
Oczywiście moje LPS są za Polską. xD Może wezmę Szarika żeby ze mną oglądał. (przed TV XDDD)


POLSKA BIAŁO CZERWONI! ~ 
~~~
Pytania dotyczące bloga. :p


~ Czy chcesz abym zmieniła CAŁY wygląd, czy tylko nagłówek (muszę to wreszcie zrobić xD)?
~ Czy mam zrobić blogowy chat? Jak ktoś chce wiedzieć jaki, to chyba taki jak u lps-friends, bo najlepszy. Już kiedyś się nad tym zastanawiałam, ale nie chcę mieć zamulonego bloga. ;/
~ Czy mam dodać jakąś ścieżkę dźwiękową do bloga? XD Oczywiście taką, żeby można było łatwo wyłączyć, jak komuś się nie chce słuchać. ;p
~ Mam dodać notkę ze spisem LPS?
~ Jakie chcecie notki? (pomysły podawajcie ;p) 
~ Chcecie Ask July? XD 
~ Czy chcecie jakieś dodatki na blogu (podawajcie propozycje, np. ramka z LPSem tygodnia XD)?


No i chyba tyle... 
~~~
KONTAKT!!!


GG - 3657463 
Na razie nieaktualne, ponieważ muszę ściągnąć GG na kompa. ;/ 


Skype - nie mam i nie założę -.-' 


Kontaaa...


Google+ 
To. xDD 


Facebook - Nie mam :p


Gry.pl - JollyJuly 




Jeżeli o czymś zapomniałam - PISAĆ!!!




Sorry za informacyjną notkę, ale musiałam ją kiedyś napisać. c:
~Narq

15 komentarzy:

  1. Dziwna notka moje lps-ki tez beda moze ogladac ze mn na tv xD jak ja wgl bede ogladac xD
    LPSnata

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh xD Moje lps też są za Polską. Zrób ask July ok? ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie bybyło jakbyś zrobiła ocenki krówek... To moje ulu LPS!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Tak, mamy na domku i na samochodzie też xD Nie wiem jak u was, ale u nas prawie wszystkie samochody mają flagi!
    2. Fajnie by było, jakby tło również było LPS-owe, no a nagłówek to na pewno zmień xP
    3. Eee, po co -.- (odpowiedź na pytanie 2)
    4. Byłoby fajnie! :3 (odp. na 3)
    5. Jak dla mnie obojętnie z tym spisem.
    6. Ja bym chciała Ask July :D
    ~Lili555

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem za spisem LPS, ramką z LPS-em tygodnia i Ask July.
    : D ahaa. i czy mogłabyś też zrobić ocenki świnek morskich, nietoperzy lub ważek. ? tak tylko pytam ; D

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.Wygląd, nagłówek mi się podoba :3 Ale zmienić tez możesz xD
    2.Nie wiem ;d
    3.TAK! *.*
    4.Tak
    5.A nie wiem XD
    6.Tak xD
    7.To z ramką to tak :3

    Jak będziesz mieć czas to proszę o notkę o nietoperzach lub lwach :3 A jak o tych zwierzątkach była już notka na Twoim blogu na Onecie to nie musisz robić :3 Albo o surykatkach a jak też było to nie xDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ~ Cały wygląd :3
      ~ Taaak *-* Ja miałam kiedyś i nie muli wcale ;)
      ~ no :3
      ~ Tak *-*
      ~ Ee... sama nie mam pomysłu na notki xD
      ~ TAK! *-*
      ~ Tą Ramkę i... nie wiem O.o może jakiś kursor? ;3 (Na profilki.blogspot.com masz pełno :3)

      Usuń
  7. Chcę tylko napisać, że u mnie NN :3

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam u mnie nn i zmiany
    podruzpokrajulps

    OdpowiedzUsuń
  9. hhm fajna nocia , RAZZOWY POWRACA pamietnik-razmusa.blogspot.com zapro ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.Cały wygląd
      2.Tak
      3.Tak
      4.Tak
      5.Rysuj z July
      6.Tak
      7.Nie wiem, chyba, że suchar dnia xDDD

      Usuń
  10. ~ Mi tam się nagłówek podoba, tylko tło mogło by być takie bardziej "LPS-owe" xD .
    ~ Nie wiem...
    ~ Jak chcesz, tylko może taką, żeby się nie włączała automatycznie... nie wiem, jak ty, ale ja nie lubię, jak wchodzę na jakiegoś bloga i nagle BUM! zaczyna mi nagle grać głośna muzyka xD .
    ~ Fajnie by było :3.
    ~ Może oceny np. nietoperzy? Albo chihuahua? *-* .
    ~ Chcemy! :D .
    ~ Mi się podoba pomysł z ramką na LPSa tygodnia :3.

    ~ CookieLPS

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Zmień cały wygląd.
    2. Obojętnie mi.
    3. Może, ale zależy jaką. xD
    4. Nie sądzę.
    5. Notki o swoich ulu petkach..? Np. jedna o Szariku, inna o Elizabeth. I ocenki Komondorów. :3
    6. Yes!
    7. Ymm... Może jakaś maskotka bloga i kursor. ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Notki pod tytułem:
    oceny bassetów
    w jakich zestawach lps są ubranka
    wakacyjne zestawy lps

    kiedy indziej wymyślę, teraz nie mam pomysłów

    OdpowiedzUsuń