środa, 20 czerwca 2012

24. Moje manie


Każdy z nas ma jakiś kształt LPS, który najbardziej mu się podoba. LPSów tego kształtu chcemy mieć jak najwięcej, one nigdy nam się nie znudzą! :3 Jakie są moje manie? Zaraz zobaczycie. ;)



Echh... Ostatnio coraz mniej pomysłów na notki. :C Znaczy, mam pomysły ale... jakoś mi ich szkoda. xD Po prostu wiem, że za ileśtam notek źródełko pomysłów wyschnie - i co wtedy? ;c 

~~~
PS jeden. xd
LPSNata:
Ale ja te zdjęcia (większość) biorę z Nicole-mysite. xDDD'' Ojtam możliwe. xd Ja rzadko przeglądam blogi innych. ;o
~~~
 Wir baden im see, wir hupfen im Klee... - Ja nie mogę, niemiecki rzucił mi się na mózg... Przypomniała mi się piosenka z IV klasy... @_@''

Lecimy rankingiem moich manii. xD
Chihuahua, ach Chihuahua...

Ou Chihuahua! Mam dwie - #1623 i #1060. Według mnie są słodkie. <3 Poza tym świetnie spełniają się w rolach przyjaciółki głównej bohaterki serialu. XDD Nie mam zamiaru od razu wszystkich kupować, bo strasznie ich dużo. ;/ No patrzcie...
W dodatku jest kilka (dwa, trzy xd może) które mi się nie podobają. :C Jbc. manią są wszystkie rodzaje cziłał. XDD A naj marzeniem są:
- #1 Nigdy jej nie zdobędę ;c
- #165 - Tak samo... Ona jest z Walmarta albo z ToysRusa... :c
- #963 Ależ ona jest sweet... <3


Następne są owczarki!
OMW jak ja je lubię... <333
Mam cztery: #127, #375, #61 (<333 Najnaj) i #491.

W życiu nie zdobędę wszystkich. XDDD Patrzcie ile tego jest:
Najbardziej chcę:
~ #92
~ #443
~ #1421 
Aww... One są boskie. <3

Miejsce drugie! xD

Jamnioryyy! <3 Parówki moje kochane! <33 Hot-dożki! <333 No dobra, nie obrażajcie się na mnie. xDDD

Mam dwa ;c Tylko... #556 i #1010...
A ich też jest dużo. :O
Kurde znowu wszystkich nie zbiorę. XDDD''
Ale najnaj chcę:
~ No# - tego z European Monopoly
~ #518
~ #325
Awww... <3

NUMBER ONE...
Oczywiście jedyny wilk. xDD Więcej ich nie będzie, w końcu G3. ;ccc Dżizasss, ja chcę szarego wilka! -.-''
Jeden tylko jest, więc nie mam co pisać. xDD Wolpy mój kochany. ;*


No i to już wszystkie moje manie. Cx 
~Narq

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie czyta się Twoje notki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A Szaruś nie jest collie-manią July. x33 July, nie zmuszaj mnie do MLP... :c Bo ja i tak "nie", a Ty się namęczysz. xDD
    ~Psiakowa

    OdpowiedzUsuń
  3. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=4614231 nowe LPS!!! :OO
    ~Psiakowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda ze wilk jest jeden :< ale moze kiedys..... xD Podobaja mi sie cziłały xD nie mam zadnej :( owczarki niemieckie mam jednego nawet w realu mam owczarka....... ^^ ma gdzies 7 lat ( te prawdziwy xD ) i jamniczki mi sie podobaja :) ale tez ni mam zadnego :(

    OdpowiedzUsuń
  5. super manie ja lubię wszystkie kształty a najbardziej longhairy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. xDDD ja nie moge na tym blogu jest ten tlumacz google i ja wzielam na czeski i tam to "szkoda ich" zmienilo sie w " mam napady" xDDDDDDDDDDDDDDDDD czasem tlumaczenie czegos na czeski jest smieszne byly tez inne smieszne wyrazy przetlumaczone z polaka na czesia xD (na czeski xD )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OJ SORRA NA MAM NAPADY SIE ZMIENILO MAM POMYSLY xD ZDAWALO MI SIE ZE SZKODA ICH BO BYLO W TEJ LINIJCE CO JEST SZKODA ICH xDD

      Usuń
  7. Kiedyś moją manią miały być golden retrievery (stąd mój nick), ale zrezygnowałam. Aktualnie uwielbiam chihuahua (<3) oraz liski. ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Źródełko pomysłów nie może wyschnąć! Robisz zbyt fajne notki, aby je zakończyć! Jak będę miała jakiś super pomysł to odrazu Ci w komentarzach. ~mARTyna

    OdpowiedzUsuń
  9. Upssssssssss... Pomyliłam się. NAPISZĘ Ci w komentarzach... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. July wejdź na mojego bloga i go skomentuj!
    fishcleo.blogspot.com
    Proszę!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja lubie charty ,lisy i spaniele

    OdpowiedzUsuń
  12. ha mam 1 Chihuahua i 2 jadą z allegro!

    OdpowiedzUsuń