środa, 6 czerwca 2012

17. Ocenki Szpiców

Siemanko~
Yay! Długi weekend! <3 Kocham gdy weekend zaczyna się w środę~
---
PSy XD
Nektarynka (Psiakowa):
Mam, tyle że usunęła mi się połowa kontaktów + jestem zmuszona z korzystania z Web GG. :/
paulinalps:
Im dłużej się je trzyma, tym bardziej szkoda wyrzucać, prawda? XD
---
Uhm... Nie pisałam wam wcześniej, lecz...
Gdy byłam w Auchanie w niedzielę, było tam mnóstwo jedynek, walkables'ów (po 40zł x.x) i... otwartych BlindBagów. Oczywiście w żadnym nic nie było. >.>'' W żadnym... oprócz jednego. Był tam...


Żółwiooo! :O

Przez kilka minut trzymałam go w ręce i zastanawiałam się "wziąć?"... Niby szkoda przepuścić taką okazję (darmowy LPS!), ale wiecie, swoje zasady trzeba mieć. XD Więc zostawiłam go, ale zakopałam po stertą opakowań. xDDD'''
~~~
July nareszcie wzięła się za oceny! xD Tym razem pod lupę pójdą...
Szpice! C:


Trochę ich mało... :c


Pierwszy szpicuuu...
Oczy 6/10 Naprasowane... Ale słodkie. c:
Kolor 10/10 CIENIOWANYYY! <3
Razem 8/10 Miałam kiedyś kupić. ;o Była nówka sztuka po 12zyla na Allegro. :O


Słodziak. :*
Oczy 8/10 Lepiej, ale jak dla mnie za ciemne. xd
Kolor 10/10 Cienie <3
Razem 9/10


#2280, jakby ktoś nie wiedział. <3
Oczy 10/10 Idealne!
Kolor 10/10 Każdemu daję dychę. xD
Razem 10/10 Słodziutki. <3


Chocolate! Miss Zimy 2012! <3
Oczy 10/10 Są przeprzeprzeurocze!
Kolor 8/10 Sorry, naprawdę sorry... Ale LPS nie może być cały brązowy. :[
Razem 9/10 I tak najlepiej wyszła, jeżeli chodzi o BB. xDD''

To już wszystkie Szpice. c: Dziękuję, dobranoc.
Jakie wy macie? ;3
~Narq

8 komentarzy:

  1. super , u mnie nota (nie mam żadnego szpikulca)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam wszystkie xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD, hmm słodkie są, najładniejszy jest według mnie ten drugi, to chyba wsio, NN na schleich-world - jak chcesz to wpadnij ^^ :),PS MI SIE CAŁE GG USUNĘŁO :C I NIE MAM DŁUGIEGO WEEKENDU IDĘ W PIĄTEK DO SZKOŁY T_T

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh GG szwankuje xDDD Ja nie miałam szpiców, i nie mam (no bo ktoś chce kupić moje wszystkie lps, ja nie chcę, żeby leżały w pudełku, wolę komuś sprawić radość ;]). ;D zapraszam na JULIANNA7.BLOGSPOT.COM :3 ja mam wolny tydzień. <D

    OdpowiedzUsuń
  4. JULY CHCESZ MIEC RAZZOWEGO (NIE MOJEGO , ALE KOGOŚ XD)
    PACZAJ TU http://allegro.pl/unikat-littlest-pet-shop-kotek-dodatki-i2393640875.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tak miałam z owczarkiem xD W końcu położyłam go na półce i poszłam dalej.
    Nie mam, nie mam, nie mam szpica :(
    Kiedyś sobie na pewno kupie,ale na razie to tam xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam jeszcze te pudełka od domków XD
    Są na górze (CA, świetlica i nowa przychodnia :3)
    Ja mam jednego szpica :C #1317 :CC
    Wszystkie są ładne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tego ostatniego szpica :3

    OdpowiedzUsuń
  8. za ile nowy filmik na you tube?

    OdpowiedzUsuń