poniedziałek, 18 czerwca 2012

22. Chocolate VS Prince Polo

Howdy! :3 Małe zmiany na blogu... Od dziś notki będą prezentować się właśnie w taki sposób... Tzw. obrazek -> parę słów wstępu -> "zawijanie tekstu" -> by zobaczyć resztę notki musisz kliknąć. >:D Więcej zobaczycie za parę dni, efekt będzie o niebo lepszy. ;)

Chocolate VS Prince Polo
FIGHT!!!
Ponieważ nudziło mi się + miałam batonik Prince Polo <lol> postanowiłam zrobić sesjo-fotostory. xDD Co z tego wynikło? Paczcie. o3o
Widzimy, że Chocolate (Miss Zimy XD) czai się na przeciwnika...
Czyżby zamierzała atakować?

O tak!
Wręcz rzuciła się na niego ze swoimi zębami! Oj Choco, nie tędy droga... Papierek nie smakuje za dobrze, ten baton to tylko zdjęcie. ;c


Tak, dobrze Chock! Rozrywaj to opakowanie! xDD


Udało ci się! :3 Smacznego! <3

OMNOMNOMNOMNOM...

A może zostawisz coś mi? :c


"Proszę, to dla ciebie"
Dzięki. D:


Chyba Czokuś dostała kaca. Albo cukrzycy... Albo zaliczyła zgon. XDDD

---

PSy c:

Nasze-LPS:
Wkurza mnie to, że ludzie kupują te figurki (oczywiście nazywają je Nilsa i Jeck, no bo nie można być oryginalnym -.-'), a potem w swoich filmikach mówią, że to wkurzające, że inni kopiują imiona itd. >.> Nie mówię konkretnie do ciebie, po prostu muszę do z siebie wyrzucić. ._.''
Ktoś:
WTF. Jak już mówiłam, u nas 'nerdowskie' są tylko zerówki, nic więcej. ;d Nikt u nas w życiu nie ubierze się na nerda. O.o'' Gadanie o modzie ogranicza się do biżuterii (czasem pytania "a gdzie ty kupujesz takie bluzki"). Współczuję ci. ._.

LPS-kochane:
(oryginalny nick btw.) W jakim sensie? O_o'' Jak się zakłada bloga? 

Goldeniara:
Ale ten kot serio jest beznadziejny. :c

~~~
You gotta share, you gotta care...
~Narq

11 komentarzy:

  1. fajny pomysł ;D smacznego. D: czemu tak znowu krytykujesz, np. oryginalny nick do LPS-kochane, u BM... weź -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jednak fotostory lepsze niż program przyrodniczy xD
    Smakował ten okruszek? xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, fajne. Też dziś jadłam Prince Polo. xd Rób więcej tych fotostorów! I love this! xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Supcio fotki :D
    Konkretnie nie chodzi mi oto, że Jeck i Nilsa są sławne i dlatego chciałabym je mieć, tylko po prostu są bardzo ładne :)
    ~Nasze-lps

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie trochę bezsensu to zawijanie :(
    ~Lili555

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie...no wiesz mam bloga wszystko wypełnione ale...nie wiem jak się zmienia wygląd bloga itd. ale ciul z tym
    NIE WIEM JAK SIĘ PISZE NOTKI wrrr
    Nick-nie wiem co mam innego wymyślać(da się zmieniać nickixD)
    thx że zalukałaś na mojego komcia<3

    OdpowiedzUsuń
  7. A tam nie rozumiem tego o zawijaniu tekstu xD A co tam xD Super zdjątka

    OdpowiedzUsuń
  8. Może dla Ciebie ten kot jest beznadziejny, ja go mam i go lubię. Co prawda ja też mam mu dużo do zarzucenia co do jego koloru, ale się do niego przyzwyczaiłam. I dlatego proszę Cię, nie komentuj jego wyglądu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super notinka XDDDD

    OdpowiedzUsuń