wtorek, 26 czerwca 2012

27. Odp do Ask Szarik 2

Ach, nie ma to jak szybka notka na dobry koniec dnia. ;)



Dobra, ready... GO!

Odp. do Ask Szarik cz.2 

123. Parvati 2 vs Parvati 1 (ta zgubiona przez twoją panią)
Ta pierwsza to była Patrycja. XD Parvati '2'

124. Wolałbyś być pluszakiem czy prawdziwym collie?
Prawdziwym chyba. xD

125. Eska+Ty vs Eska+Parvati
OMG XD Eska + Ja

126. Tymbark vs Frugo
Tymbaaaark

127. Jabłko-Mięta vs Wiśnia-Jabłko
Jabłko-Mięta, choć wiśnia też dobrrre. ;D

128. Lepsze imię Marysia czy Ola?
Aleksandra. xD

129. Czy popisał byś w komach z Tiną lub Pusią? (podobasz się im)
Yyy... Okej. xD

130. Chciałbyś poznać bliźniaczkę Parvati Safurę?
Parvati nie ma siostry bliźniaczki. :dd

131. Czy uważasz że jesteś przystojny i pociągający?
A masz jakieś wątpliwości? ;)

132. Czy w Petville znasz jakąś twoją cichą wielbicielkę która to przed tobą skrywa?
Hmm... Chyba taka lotopałanka Violet... Ale chyba jej przeszło. xDD

133. Co byś zrobił, gdyby Twoja pani zgubiła Cię w szkole, a znalazłby Cię jakiś chłopak i ubrał w różową sukienkę od Barbie XDDD i nazwał Helenka ?
Yyy... Uciekłbym jak najprędzej. xDD

134. Co sądzisz o kocie July?
Wkurzający. xd

135. Jeździłeś na nim?
No ba, i to ile razy. xD

136. Czy lubisz Razzowego i co sądzisz o jego urodzie?
Lubić lubię, ale jakby rozdawali nagrody za najgorsze uczesanie męskie to wygrałby pierwsze miejsce. :d

137. Twix, 3Bit czy Snickers?
3Bit! xDD

138. Co byś zrobił gdyby kot July cię pogryzł?
Naskarżyłbym na niego. xDD

139. Frugo niebieskie, czerwone czy pomarańczowe?
Chyba niebieskie... O.o

140. Fanta, Sprite czy Pepsi?
Pepsiiii XD

141. Co wolisz ebay czy allegro?
Ebay. xD

142. Lubisz nestea?
Trochę. xdd

143. Lubisz jakieś kwiaty?
Szarotki alpejskie. :d

144. Wolisz balony okrągłe czy takie jakby gruszki?
Yyy... Okrągłe chyba. xDD

145. Czy kiedykolwiek widziałeś na żywo lalkę Barbie?
Moja pani ma kilka. ;d

146. Co byś zrobił gdyby do twoich drzwi zapukała Blythe?
Powiedziałbym Safurze żeby ją zaczarowała tak, by była moim sługą. xD

147. xD vs XD
xDD

148. Czy kiedykolwiek spałeś z przytulanką? Mów prawdę xD
Nooo kiedyś. :C Dobra dalej śpię xDD

149. Lubisz robale? Takie ze świata ludziów. xD
Nieeee. D:

150. Czy kiedykolwiek oglądałeś MLP:FIM?
Oglądam! D:

151. :P vs :p
:p

152. Co bys zrobil : przychodzi do cb blythe z siekiera xD zabiera ci deskorolke niszczy ja i wgl niszczy wszystkie deskorolki na swiecie xD A potem przychodza wszystkie blythe jakie sa na swiecie czyli cala armia xD i ida na cb uzbrojone w rozne bronie ,a ty nic nie masz zeby sie obronic ? 
Yhm... Nie mam pojęcia..? O_O

153. Laptop vs komputer
Lapek.

154. Tablet vs notebook
Tablet

155. Komp vs TV
Komputer ;D


UFF nie zadawajcie więcej, błagam. XDDD LPSnata, ty mnie chyba chciałaś wykończyć!
~Narq

9 komentarzy:

  1. Jezus Maria x_x Następny petek który nazywa się jak ja?!?! Najpierw Pati, teraz Patrycja.... Klątwa jakaś xdd

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah^^ Fajna nocia :3
    ~Nasze-lps

    OdpowiedzUsuń
  3. Cz zrobisz ocenki wyderek? Lub LPS w kolorach fioletu?
    PS:Super nocia:*
    PS2(xDD):To ja pisałam te wszystkie komcie ale nie dałam rady się zalogować...no dobra szczera prawda[łał u mnie to dziwne że mówię prawdę...heh..] nie chciało mi się
    Kochane_LPS

    OdpowiedzUsuń
  4. Super notka fajne pytania dajecie

    OdpowiedzUsuń
  5. miałeś kiedyś sesję fotograficzną ? xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna notka. ! Można prosić o oceny nietoperzy. ? ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Szarik pewnie wymęczony.Robisz powrót jego pamiętnika ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam na imię Ola, a mam też BFF Maryśke...
    Ona też zbiera LPS'Y....
    Szarik wybrał mua!

    OdpowiedzUsuń