poniedziałek, 25 czerwca 2012

26. Odp do Ask Szarik c:

Spaniel. :dd Dobra, bez zbędnych wstępów... *Omnomnomnom lubię żelki <3*



ODPOWIEDZI DO ASK SZARIK!!!
Jak macie jeszcze pytania, pisać pod tą notką. ;>


1. Co sądzisz o sw wyglądzie?
Boski jestem. ;D Ale moja pani się wścieka że mam dziwną głowę. xDDD

2. Lubisz żelki?
No ba. xDDD Żelki z Biedronki. xDDD'' Nie no, żartuję, w Tesco są lepsze. ;p

3. Co byś wybrał: przemalowanie swojej deski na Barbie czy spalenie jej?
Cóż... Ognia!!! XD

4. Czy w zimę znów zrobicie Gutka?
Gutek był niepowtarzalny! :'( Ale zrobimy Gutosławę. C:

5. Ulubiony smak lodów?
Orzechowe. ;d Albo straciatella. (zawsze kojarzyło mi się to z krową o3o)

6. Idziemy jutro do kina?
Hmm... OK. Na Epokę Lodowcową 4. XDD

7. Podoba ci się jakaś dziewczyna w Petville?
Uhm... Eee... NO DOBRA POWIEM! Parvati. *w* Ale nie mówcie jej. D:

8. Jakiej muzyki słuchasz?
Rap & reagge. :d

9. Jaki jest twój ulu kolor?
Zielony.

10. Jak masz na nazwisko?
Cóż, wygląda na to że Fireword. :dd Od Honey wiem. Ale MP chyba je zmieni... ._.''

11. Czy według ciebie jesteś najwspanialszym Petkiem świata?
Jak by to powiedzieć... Jestem najdoskonalszym LPSem świata, najpiękniejszym, najmądrzejszym, najfajniejszym i przede wszystkim bardzo skromnym. :3

12. Moja dalmatynka Mary interesuje się tobą. Co ty na to?
Ahh wybacz moja droga ale jestem oblegany przez tłumy fanek [July: Chyba w snach xDDDDD] więc będę musiał pomyśleć. Ale niezła z niej laska. [J: Ehh Szarik :d]

13. Jakie by tu pytania zadań?
Jak najgłupsze. XD [J: Wiem, wiem, to nie było pytanie xd]

14. Jacy są twoi naj naj przyjaciele?
Wolpy i Percy. ;d

15. Lubisz Blythe..?

[J: MUSIAŁAM TO DO CZEGOŚ WYKORZYSTAĆ XD]

16. Co byś wybrał: oddać deskorolkę lalce Blythe czy żeby twoja rodzina wróciła?
Yyy... To chyba pytanie retoryczne. xD

17. Lubisz rybka LPS?
No znam jedną, ale to taki przymuł... x.x Nie znam za wiele ryb... Następne pyt.

18. Lubisz dżem?
No wow. xD

19. Kogo najbardziej nie lubisz?
Nietoperzy... -.- Sissy i Sashy. x.x'' Okropne są!!!

20. Twój ulu kolor?
Było. Zielony. ;d

21. Czy kiedykolwiek lubiłeś szkołę?
Raz jak dostałem 6 z WF. xDDD

22. Jak wolisz pić: ze słomki czy normalnie?
Z zakręconego słomiszczona. xDDDD [J: W przełożeniu na nasze: z zakręconej słomki ;d]

23. Kim chcesz zostać w przyszłości?
O kilka lat starszym Szarikiem. XD

24. Lubisz czekoladę?
Bardzo. <3

25. Jak tak, to jaką?
MLECZNĄ XDDD

26. Jaki jest twój ulu owoc?
Gruszka. ;d

27. Ulu warzywo?
Ziemniak!!! XDDD

28. Wierzysz, że jak czarny kot przejdzie ci drogę będziesz miał pecha?
No wow że nie. ;d

29. Wierzysz w duchy?
Troszkę... Jak leżę w łóżku w nocy po maratonie horrorów. XDD

30. Wierzysz że jak stłuczesz lustro będziesz miał 7 lat nieszczęścia?
Nie xD Stłukłem już tyle luster...

31. Jaki najbardziej lubisz smak LPS-tymbarka?
Jabłko-Mięta. :D

32. W jakim wieku chciałbyś mieć dzieci?
Zależy z kim. XDDDDD

33. Lubisz Frugo?
Noms. ;d

34. Jak tak to jaki smak?
Zieloneee~ ;d Albo czarne...

35. Wolisz pepsi czy coca-colę?
Pepsi. xd

36. Jaki masz telefon?
Nokia. XDDD Nie no, joke. Samsunga Galaxy Mini 2. ;d

37. Co wolisz naleśniki czy placki?
Naleśniki?! XD

38. Co wolisz liona czy snickersa?
Snikersa. xD Lion się tak strasznie ciąąąąąągnie. xd

39. Chciałbyś być innym petkiem?
Nie. xd

40. Lubisz Ben10?
XDD Nie

41. Wolisz pływać żabką czy kraulem?
Pieskiem. XD

42. Wierzysz że słonie z podniesioną trąbą przynoszą szczęście?
A nie wiem, muszę sprawdzić. ;d

43. Czy wgl wierzysz w przesądy?
Nie. xD

44. Wolisz klej czy taśmę?
Taśmę! XD Najlepiej dwustronną. xDDD

45. Wolisz korektor w myszce, gąbce, pędzelku czy długopisie?
Myszce. Nie słyszałem o pędzelku w gąbce. O_o''

46. Wolisz pisać ołówkiem, piórem czy długopisem?
Długopisem. :d

47. Wolisz gdy jest słonecznie czy gdy pada deszcz?
Jak słońce świeci. ;D

48. Wolisz fiata czy skode LPS?
Wolę ferrari! XD

49. Czy kiedykolwiek miałeś jakąś babkę?
Noo, było parę w liceum + chodziłem z Rocky, ale to minęło. ;d

50. Gdzie wolisz pływać: w morzu, jeziorze czy basenie?
W rzece. xD

51. Czego słuchasz?
Muzyki.

52. Ubierasz się czasem w coś?
A zdarza się że założę czapkę albo obrożę. ;d

53. Nie tęsknisz za blogowaniem?
Trochę. ;c

54. Czy w twoich relacjach z Parvati są jakieś postępy?
No niestety minimalne. :[

55. Lubisz racuchy?
Nie gustuję w racuchach. :<

56. Osoba którą się inspirujesz?
Kiedyś inspirowałem się Rogerem, ale to minęło. Inspiruję się samym sobą! [Szarik is a best LPS!]

57. Ulubiony cytat?
Ahh dużo tego. XD Muszę ustalić ranking.

58. Wiesz że połowa collie nazywa się na twoją część Szarik? Co ty na to?
Brak oryginalności. -.-'' Zgłoszę prawa autorskie! x.x''

59. Czy lubisz świat kiepskich?
Jest tak kiepski, że aż nie oglądam. xd

60. Lubisz naleśniki?
Mhm. ^^

61. W jakie gry komputerowe grasz?
Aaa ostatnio topiłem ludzi w Simsach. XD Ale tak normalnie to lubię Raymana i Gothic'a. xd

62. Ilu masz najlepszych przyjaciół?
Trochę ich jest. xD

63. Lubisz lodziki?
Mmm... Orzechowe... <3

64. Czy podoba ci się jeszcze Rocky?
Ładna jest... Ale tam, są lepsze!

65. Masz pracę?
Na skateparku... Uczę nowicjuszy. ;d

66. Jakiej muzy słuchasz?
Byłooo... Rap & reagge.

67. Czy chcesz sobie założyć pamiętnik na blogspotcie?
Zgadza się. ^^ Chcem.

68. Masz jakiegoś wroga w Petville?
Nietoperze.... Nikt ich nie lubi... >.>''

69. Co myślisz o Chocolate?
Cała Fluttershy. :d

70. Twój ulubiony kolor?
Było. Green...

71. Jak tam z Parvati?
Uważa mnie za kumpla. ._.''

72. Masz swój laptop?
No jacha! XD



Ło Boże nie jestem nawet w połowie. XDDDDDDD

73. Czy Safura mieszka z tobą?
Owszem. ;d

74. Wrócisz do Rocky? Ta przygoda ze Wzgórzem Samobójców była nice
Niet. xD Ten rozdział zamknęło WS, to była moja ostatnia przygoda z nią. XD

75. Czy nadal pracujesz w budce z hotdogami i przychodzi do ciebie gruby pan?
No niestety nie. :C

76. Jak sądzisz, kto wygra Euro 2012?
Chuck Norris. XD Yyy pogubiłem się już kto wyszedł z grupy, a kto nie. XD

77. Kolekcjonujesz coś?
Deskorolki. ;d

78. Kiedy NN u Szarika?
Jak założę new bloga. XD

79. Ulubiony bohater filmowy?
Za dużo filmów oglądam by się zdecydować. XD

80. Nadal nie lubisz Elisabeth?
Nieee, już weszła do paczki. ;d Lubię ją.

81. Twój nowy hymn na Euro 2012?
Nic się nie stało, Polacy nic się nie stało!

82. Twój największy wróg?
Nietoperzeeee

83. Jaka jest twoja pasja?
Skateboarding.

84. Jak masz na drugie imię?
Chyba takowego nie posiadam. xD

85. Co sądzisz o Discordzie z MLP:FIM?
Ehh... Jakby rządził w Polsce, chyba nic by się nie zmieniło... :d

86. Czy lubisz żyrafy LPS?
Nie lubię jak jakiś LPS jest wyższy ode mnie. ;_; Ale żadnej nie znam.

87. Lubisz jazdę na łyżwach?
No, nawet nawet.

88. A na rolkach?
Nie mam rolek. xD

89. Co sądzisz o swojej siostrze, Honey?
Fajna jest. ;D Nie mam do niej żadnych zastrzeżeń.

90. Chciałbyś być sławny?
Bejbe, ja JESTEM sławny.

91. Gdzie najchętniej wyjechałbyś na wakacje?
Do NY. Albo do Londynu. :d

92. Jakiego koloru była twoja pierwsza deskorolka?
Niebieska. To była taka z Kinder Niespodzianki, więc ledwie się na niej mieściłem. XD

93. Ile razy pobiłeś się z Jessy?
Odkąd wylądowałem w szpitalu z naderwanym ścięgnem i złamaną łapą - ani razu. x_x

94. Hodujesz jakieś rośliny?
Trawę przed domem. XD

95. Czy cieszysz się że kraj twojej pani (Polska) odpadł z Euro?
Nie. :C Kibicowałem im.

96. Twoje marzenie?
Mieć duży skatepark + ogrom desek. :]

97. Cieszysz się że jesteś akurat LPS?
No mógłbym być prawdziwym Collie. :C

98. Gdzie chciałbyś pojechać z twoją panią na wakacje?
LY albo Londyn. *.*

99. Twój ulu film?
Za dużo ich obejrzałem. XDDD

100. Twoja ulu bajka z dzieciństwa?
Tabaluga!!! XDDDDD

WOW 100 PYTAŃ!!! O____O

101. Twój ulu serial?
Pamiętniki z Wakacji. xD

102. Co wolisz: trudne sprawy, dlaczego ja czy ukryta prawda?
Trudne sprawy. ;d Dlaczego ja? to właściwie to samo, a UP jest do bani. -.-

103. Gdyby do twojego domu zapukała wróżka, co byś zrobił?
Zrobiłbym jej sweet focię. XDD

104. Wiesz, że będzie z tej serii szkarad pojedynczy collie, co ty na to? (może July go kupi i jak na to zareagujesz?)
NIE POZWOLĘ NA TO!!! D8

105. Gdybyś miał do wyboru: zamsz (fuzzy), brokat, szklane oczy, kudły (cuddly) i świecenie w ciemności, co byś wybrał?
Fuzzy nie bo bym się brudził. Brokat nie bo by mi zlazł. Szklane oczy - dziwne są. Kudły - bo bym się brudził. Więc świecenie w ciemności. ;d

106. Czy dobrze ci się układa z Parvati? (czy wgl ze sobą chodzicie?)
Nooo uważa mnie za kumpla. T.T

107. Znasz mnie?
Nie. : o Ale chętnie poznam.

108. Przeczytasz mój blog pamietnik-jen.blogspot.com ?
Okej. :3

109. Pogodziłeś się z Eską?
Już dawno. xD

110. Lubisz truskawki?
Om nom nom nom. *.*

111. Wolisz oneta czy blogspota?
MP podpowiada, że lepszy blogspot. xd

112. Wolisz Cini Minis czy Nesquick?
Neskłiki XD

113. Lubisz zające?
Chyba nie. xd

114. Szedł sobie zając i spadł na niego kamień. Zrobił z niego marmoladę. Dobrze mu tak, głupi zając!
Uwielbiam tę historię! Te pościgi, te wybuchy!

115. Jak pachną twoje skarpety?
Nie noszę skarpet. XD

116. Trudne Sprawy vs Dlaczego ja vs Mięsny Jeż
Mięsny Jeż, Mięsny Jeż, Ty go zjesz, Ty go zjesz!

117. Na ile % od 1 do 100 kochasz Parvati?
200% :C

118. Lubisz kebaby?
Wolę gyrosy. xD

119. Co zrobisz?: Parvati w błocie + spadające liście prosto na nią + konar na nią spada?
No z błotem i liśćmi by sobie poradziła. Ale konar bym złapał. xD

120. Ile razy dziennie jesz dżem, o ile wgl jesz?
Raz na tydzień jem kanapki z dżemem. ;d

121. Jakie są twoje ulubione kolory?
Zielony & niebieski.

122. Kogo z Petville lubisz najbardziej?
Parvati, a potem jest Wolpy. :D

THE END!!!

122 pytania! Uff... REKORD! :O
Nie mam już siły pisać...
~Narq

18 komentarzy:

  1. Super notka ;D 92. Jakiego koloru była twoja pierwsza deskorolka?
    Niebieska. To była taka z Kinder Niespodzianki, więc ledwie się na niej mieściłem. XD
    To było najlepsze xD
    ~LPSsąSuper

    OdpowiedzUsuń
  2. 122 ??!! O.o i super nocia ale sie napisalas xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Szarik, wymiatasz. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć to ja LPS_Kochane(kurna sorry ale potem)jutro)się zaloguję i dopiszę pare innych bo mi się nie daje zalogować)WRR...
    1.Parvati 2 vs Parvati 1(ta zgubiona przez twoją panią)
    2.Wolałbyś być pluszakiem czy prawdziwym Collie?
    3.Eska+Ty vs Eska+Parvati(xD)(chodzi o chodzenie LoL)
    4.Tymbark vs Frugo
    5.Jabłko-Mięta vs Wiśnia-Jabłko(Tymbark)
    6.Lepsze imię Marysia vs Ola?
    7.Czy popisał byś w komciach z Tiną(U was David xD) lub Kot Perski Fioletowy(z żółtym grzebieniem był) Pusia?(podobasz się im...:*)
    8.Chciałbyś poznać bliźniaczkę Parvati(mojej koleżanki) Safure?
    9.Czy uważasz że jesteś przystojny i pociągający?
    10.Czy w Petville znasz jakąś twoją cichą wielbicielkę która przed tobą to skrywa?

    OdpowiedzUsuń
  5. PS:Koffam cię Szarik jesteś moim ulu LPS z Petvill

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha! Najlepsze: Co sądzisz o sw wyglądzie?
    Boski jestem. ;D Ale moja pani się wścieka że mam dziwną głowę. xDDD
    ~Nasze-lps

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejdź na swojego bloga, tam masz koma ode mnie co masz robić z blogowaniem ^^.
      ~Fire Shorthair 7

      Usuń
  7. Szarik jesteś MEGAA!! ; D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz co, może Ty jesteś tam naj naj naj czymś tam psem, ale ja jestem naj naj naj czymśś tam kotem XDDD.
    Fire Shorthair 7: Razzowy nie zmieni fryzury, ponieważ ta peruka się przykleiła do jego glowy, coś się zassało XDDDD, biedny Razz - będzie bufonem na zawsze ;O, masz jeszcze jedno pytanie ode mnie: Co byś zrobił, gdyby Twoja pani zgubiła Cię w szkole, a znalazłby Cię jakiś chłopak i ubrał w różową sukienkę od Barbie XDDD i nazwał Helenka ? (XDDDDDDDDDDDDDD) Drugie pytanie; Co sądzisz o kocie July? Jeździłeś na nim? Trzecie pytanie: Czy lubisz Razzowego i co sądzisz o jego urodzie XDDDDDDDDDD? Koniec, starczy tych pytań....

    OdpowiedzUsuń
  9. xD Wow, dużo tego.
    Szacun.

    OdpowiedzUsuń
  10. Twix, 3 Bit czy Snicers?
    Co byś zrobił gdyby kot July cię pogryzł?
    Frugo niebieskie, czerwone, czy pomarańczowe?

    OdpowiedzUsuń
  11. Fanta, Sprite czy Pepsi?

    OdpowiedzUsuń
  12. dam pare pytan xD
    Co wolisz ebay czy allegro ?
    Lubisz nestea ???
    Lubisz jakies kwiaty xD ?
    Wolisz balony takie no okragle czy takie jakby gruszki xD?
    Czy kiedy kolwiek widziales na zywo lalke barbie?
    Co bys zrobil gdyby do twoich drzwi zapukala blythe O.o ? xD
    xD vs XD ?
    Lubisz robale takie z swiata ludziow xD ?
    Czy kiedykolwiek spales z przytulanka ? mow prawde xD
    Czy kiedykolwiek ogladales mlp fim ?xDD
    :P vs :p ?
    Co bys zrobil : przychodzi do cb blythe z siekiera xD zabiera ci deskorolke niszczy ja i wgl niszczy wszystkie deskorolki na swiecie xD A potem przychodza wszystkie blythe jakie sa na swiecie czyli cala armia xD i ida na cb uzbrojone w rozne bronie ,a ty nic nie masz zeby sie obronic ? Jakie dziwne pytanie zadalam xD
    laptop vs komputer?
    Tablet vs notebook?
    Komp vs tv? xD





    pytan chyba juz wystarczy xDDD

    OdpowiedzUsuń
  13. ja ostatniaaaaaaaaaa. Jak zwykle XDD
    oluniamopsik

    OdpowiedzUsuń
  14. lubisz jakiegoś kota? (wiem że nie XD)

    OdpowiedzUsuń