piątek, 1 czerwca 2012

14. LPSki z Dnia Dziecka ^.^

Siemka!
Wszystkiego naj naj z okazji Dnia Dziecka! ;) Co dostaliście?

---
A tak z innej beczki...

NIKT NIE ZAUWAŻYŁ NICZEGO DZIWNEGO NA TYM ZDJĘCIU? O.o''


---
Trolololo, Dzień Dziecka! <3


~~~
SEE THAT BUTTON HERE?!


I'M GONNA PRESS IT!!!
~~~
Hmm... 


Już pokazuję co dostałam z LPS. xD
Taką fajniuchną dwójkę. ;3

Jeszcze mam smaka na berndandyna + pingwina, jutro pójdę kupić!!! <3 Sorry że notki cały czas z nowymi LPSami, no ale jak o nich piszę to strasznie się notka wydłuża i tym sposobem nie mam czasu na napisanie konkretnego tematu. ;p

A teraz z bliska. :D
Małpka na tej gałęzio-wieszaku czy co to tam jest. XD Udało mi się ją tam ustawić. o3o''

Ma na imię Monia i to druga małpka takiego kształtu. :o
Ma tak gdzieś 10 lat, no nieważne, po prostu starszy dzieciak. XD Ma siostrę bliźniaczkę Maję oraz brata Mambo. Lubi wspinać się po drzewach, chciałaby mieszkać w dżungli. Nigdy nie może usiedzieć na miejscu...
Jak ją oceniam?
9/10 
Jest słodka i wgl, fajne kolory. Tylko kolor włosów mi nie pasuje, lepszy by był brązowy. ;/ A tak wgl to sweet jest. XD Nawet bardzo. 



LamuS. XD
Nie no, lamaa... Fajna jest, bardzo mi się podoba. ;3 

Nie ma imienia, pracy ani niczego. ;// O MAM. XDDD
To jest awesome lama. xD Pomaga mi, jak nie mam pomysłu na notki i jest awesome. <D Ma serio nieograniczoną wyobraźnię, jest wręcz zamknięty w świecie własnych wymysłów (jak ja XD możecie nie wierzyć, ale ja mam pomysł na kilka filmów + kilka sezonów MLP:FiM, oczywiście z moimi postaciami w roli głównej <3). Szalony i spróbuje (niedosłownie...) wszystkiego, bo życie jest tylko jedno. c: 

POMÓŻCIE MI Z IMIENIEM, BO NA RAZIE JEDYNE JAKIE MI PRZYCHODZI DO GŁOWY TO...
STASIO. XDDDDDDDDD

Nie zrozumcie mnie źle, ja nie mam nic do tego imienia, miałam bardzo fajnego kolegę o imieniu Stanisław, też miał wielką wyobraźnię i wgl lubiłam go, ale się przeprowadził no i wiecie. ;/ Po prostu nienawidzę nadawać LPSom polskich imion, typu Kasia, Basia, Kamila itd. xDDD''


Ogarnij karty przyjaciela. xDDD

Naj przyjacielem lamy jest sówka, którą mogę mieć, bo ma ją moja kuzynka. *w*
Naj przyjacielem Monii jest króliczek którego mieć nie będę, bo dziwny jest. -.-'

~~~
O_O'' Są tylko 3 lamy!!!
Myślałam że więcej. o3o'' Według mnie najlepsza jest moja. ;)

Aha i żeby nie było, mój lamer (XD) to chłopak! Więc nawet nie próbujcie mi pisać żeńskich imion. xD
~Narq

19 komentarzy:

  1. Stasiu bardzo pasuje xD Twoja jest najfajniejsza . Ja też nie cierpię dawać imion Basia , Dusia , Zuzia czy coś , ja lubię sama wymyślać ;D U mnie notka

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę, powiedz, że te zestawy sę w Pepco bo jutro tam idę XDD A w zdjęciu nie widzę nic dziwnego O.O' Zacytuję z DA "Llama is awesome" :D Oe na serio są fajne : D Jak wiesz ja mam tą z BB :P Najgorsza jest ta ruda...bo ma okropne oczy...A Stasio jest fajne :D~ktoś

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zauważyłam to "coś" na tym zdjęciu, ale nie wiem co to. xDD
    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na blogu lpspetwood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam na imię Julianna i ja nazywałam się "Promienista", kopiarka -.-

      Usuń
    2. Po pierwsze: ja nazywam się Julia.
      Po drugie: nie jestem kopiarą. Nie wiedziałam, że też tak miałaś. Nazwałam się tak, bo Julia znaczy: promienista.
      Po trzecie: nie nazywaj mnie kopiarą.

      Usuń
  4. Na tym zdjęciu jest... coś. Ale co to takiego tylko Discord wie.. Może... Pocisk lecący w Lanę? xDD Albo Rainbow przelatywała i weszła w kadr. xD Albo rakieta... Nie wiem już. o.o

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie mogę wymyśleć!
    Zapaszam na zycie-z-lps.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi rodzice kupią 29 czerwca prezenty za 1 czerwca i za zakończenie roku :D
    Też zauważyłam coś na tym zdjęciu :OO ...NYAN CAT! XD

    OdpowiedzUsuń
  7. ufo atakuje xDD. Stasiu może być, ale to małpa wtedy powinna nazywać się Nel D:, a zreszta niważne, ja dużo dostalem, ale więcej o tym u mnie w NN, zapro :) shorthair-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm tam widze takie cos na tym zdjeciu ale nie mam pojecia co to jest tylko diskovery to wie xD a dostalam od taty saszetke z lps z serii 5 i wylosowalam szpica i dzis od prababci 10 zeta i grzeska xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam pomysłu do imienia. Ja bym nazwała ją (a raczej jego) Jerome.
    Do Psiakowa: nie gniewaj się, że mam Promienista, ale to znaczy imię Julia i mi się spodobało. :) Nie gniewam się, że nazwałaś mnie kopiarą. Bo w szkole kolega do mnie powiedział kujonka i jakos się tym nie przejęłam, więc jest OK. Spoko?
    PS Sorry za spam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz widzę...O.O Dafaq, to jakieś ufo jest?!
    A tak na poważnie...to wygląda jak rakieta, ale one przecież lecą pionowo ku niebu i nie startują z Polski, nie byłoby ich widać...jakieś prom, WTF?! ~ktosiek

    OdpowiedzUsuń
  11. John-po polsku Jan

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie można kupić zestaw z brokatową ośmiorniczką?

    OdpowiedzUsuń
  13. NN http://petshopcentrum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Są 4 lamy bo ta ostatnia ze spisu to z saszetek a twojej nie ma.Ale fajniutki zestaw :3 Ja dostałam ten:
    http://www.hasbro.com/furreal/en_AU/shop/details.cfm?R=0B1A1E6A-5056-900B-109B-7C1BDE6DEF75:en_AU
    I ciągle nie mogę się nim nacieszyć :3

    OdpowiedzUsuń
  15. http://www.hasbro.com/furreal/en_AU/shop/details.cfm?R=0B1A1E6A-5056-900B-109B-7C1BDE6DEF75:en_AU BOWL

    OdpowiedzUsuń