środa, 30 maja 2012

13. Sesja na balkonie ;D

Siema!
Sorry że wczoraj nie było notki, ale wręcz zakochałam się w... jak by to nazwać... Piosenkach bazowanych na MLP (na fanfick'ach, odcinkach itd.).
Najpierw znalazłam teledysk do Take Me On (oczywiście w wersji MLP), potem odkryłam...
WHAT HAPPENED IN SEPTEMBER!!!
Kurde no nie wiem jak wkleić. x.x'' Dam wam linka. xD
http://www.youtube.com/watch?v=t9nHFCbUr_0
Poza tym polecam piosenkę Rainbow Factory. Nie dla osób o słabych nerwach, choć ja, która mdleje jak widzi że ktoś sobie przeciął palca [PRZECIĄŁ, nie odciął] nie przestraszyłam się. O.O'' To znaczy że to nie jest straszne. xDDD I oczywiście Luna Song [Not Your Night]. *w* Boskie. ;D
~~~
Ach, no znowu nie na temat. ;c Dobra, łapcie PS. ;d
Olawoo:
Nie pamiętam co każdy wypisuje w komach, poza tym pewnie ktoś by ci odpowiedział w komach, jakby miał, cn? x.x'' Jak na razie nie znam nikogo kto wgl zamierza zbierać pieczątki. ;dd Ja na pewno nie, kupię tę mychę na Allegro. xDD
~~~
Wczoraj zrobiłam trochę fotek moim najnowszym LPSom - Zoey i Lanie. ;3
Bez zbędnego przeciągania... Zaczynamy!
Zdjęcie Lany na... barierce?! :o Odradzam robienia zdjęć na barierkach, ogrodzeniach itd., ale jeżeli się uważa... Moim LPSkom nic się nie stało, ale cały czas się bałam że któreś spadnie. xD

Tu wśród gałązek miniaturowej choinki. xD

A tu przy niej. ;d

Z Bianką, do której nikt nie zwraca się Bianka. XD

I znowu. ;d

GRAWR!!! XDDD

Podoba mi się to zdjęcie. *w* Chyba poleci na nagłówek. xDD

I takie... Ta siatka jest po to, żeby Bianka nie wypadła (już raz to zrobiła x.x).

I takie na barierce. Też fajne, tyle że ciemne. :/

Na co ona paczy? XD

Nieee, to jest lepsze na nagłówek! <3

Próba, czy aparat dobrze łapie ostrość. xDDD

Zoey, a w tle Bianka. ;d Ale pewnie się domyślacie. xDD

Na leżaczku. xDDD

Aww, nie wiem czemu - podoba mnie się to. <DD

To też fajne, tylko mój palec się wciął. -.-''

Przy tym zdjęciu było najwięcej emocji - Co spadnie? Lana czy jej aparat? XDDD

Takie tam... Przy liściu. ;d

Też fajna fota. c:

Wśród koniczyny...

Drzewka bonsai bardzo szybko rosną. O.o

Nawet bardzo. XD Tych gałązek przed miesiącem nie było. xD (co ja gadam, mniej! XD)

Na gałązkach. :3

A tu Lana na gałązkach. (nie ma to jak oryginalny opis, ale nie mam czasuuu)

Znowu na gałęziach...

Tu na bluszczu. (w dwa lata obrósł nam pół balkonu xdd)

I tu... TEŻ NA GAŁĄZKACH? -.-

I ostatnie - Zoey na bluszczu. ^.^


Aww, sorry, ale serio nie mam czasu! DD: 
~Narq

17 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia! Na moim aparacie strasznie trudno zrobić jakieś ładne zdjęcie. Pięknego masz kota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga!!xD Hmm fajne te fotki ja czesto stawiam lps na barierkach balkonu (a mieszkam w bloku na 3 pietrze) i zawsze sie boje ze mi spadnie albo na kogos balkon albo gdzies przepadnie ....

    OdpowiedzUsuń
  3. A i jak cos mam bloga Nasze~Sweet~LPS ( jest duzo podobnych blogow ale jakos go znajdziej poda jakims tam haslem xD jak cos mam tam nick taki: LPSnata )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny. *.* Tzn. mówię o kocie. xD Co jak co, ale czarne kotki z białymi dodatkami podbijają moje serce. <3 Ciekawe fotki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne fotki. July zrobisz ocenki persów lub jamniczków, plis. Fajny kot.
    ~kicia lps

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie te fotki^^ Wolę je od ocen xD Serio O.O
    ~Nasze-lps

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się najbardziej podoba zdjęcie wśród koniczyny, :)
    Mój blog teraz na blogspocie: lpspetwood.blogspot.com
    Żyrafcio maniaczka (na Onecie), Promienista (na Blogspocie)

    OdpowiedzUsuń
  8. A Polecasz kupić drzewko bonsai? <D Bo ja właśnie mam ochotę sobie kupić w leroy merlin xDD

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjecia u mnie nn

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz super kotka :33 Też takiego chcę:(Chociaż mam podobnego ;3
    A zdjęcia wyszły Ci super :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna sesja i ciekawe dosyć ujęcia. Szkoda, że nie poprzerabiałaś jakoś : ) Ale Lana jest śliczna <3

    U mnie nn

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiem, że małpka jest dziwna, ale wzięłam ją ze względu na to, że bardzo długo poszukiwałam kogoś kto nadawałby się na żonę :D Ale po rozpakowaniu i zapoznaniu się z LPS'ami ona bardziej przeistacza się w kobietę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia *.*
    Tera mam bardziej zrytą psychikę przez Rainbow Factory @w@''''
    Wczoraj to słuchałam kilka razy XD
    Na początku mnie trochę przeraziło @_@'
    Dzisiaj idę do szkoły o 9 i wrócę o 12 :3
    Ktoś też idzie dzisiaj na 9? ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Czadzior :)))) Zoey i luna ślicznie wyszły :D

    OdpowiedzUsuń
  15. nnnnnnaprawdę ładnie wyszły takie ą ę nieprawdaż? zapraszam na mojego bloga, o ile ktoś te komcie czyta wogle..........

    OdpowiedzUsuń