poniedziałek, 14 maja 2012

3. Sesja Bruno

Siemanko!
Na początek chciałabym napisać, że nie miałam wcześniej czasu. ._. Tylko pół godziny wczoraj... x.X Naprawdę, wgl nie siadałam do komputera. :/
Ale dziękuję wam za cierpliwość. ^^ W dodatku mimo wszystko pisaliście mi o nowych notkach u was. Fajnie że o mnie nie zapominacie. :D
~~~
Ankieta wyszła... jednoznacznie. xDD Tzw...
35 [77%] głosów na Bruno
9 [20%] głosów na Alex
1 [2%] głosów aby nazwać go inaczej

Wiedziałam! No po prostu wiedziałam że tak będzie. xD Owczarek zatem nazywa się Bruno! 
Tylko że mam wątpliwości co do tej ankiety...
77+20+2=99%
A gdzie 1%..? O_O'' No cóż... Blogger nie umie liczyć. XDD
~~~
Jak zapowiadałam... SESJAAAA! <DDD
Zaczynamy! :3





A oto Bruno na mej bandance. XD Tak się to pisze..? <DD













I druga fota na bandanie. ;dd To słowo kojarzy mi się z bananem. O.O'''







Co ja pacze? xDDDD Rozbrajające. <D''




Takie tam... Przy mojej poduszce z Ikei. xdd [fajna jest] 
OMW... Jeszcze nic nie napisałam o Bruno. xD O Brunie... Jak to się odmienia?! -.-




Tu między kamieniami. ;d Lubię te kamienie. <3 Przywiozłam oba z Grecji. xD



Panienka z okienka. xDDDD 




Znowu na poduszce. o3o'' Niewyraźne trochę. xD 
Położył się pod kolor, hehe. xDD




Znowu na poduszce, tym razem z innej perspektywy... To chyba najlepsze zdjęcie z całej sesji. xD Ustawię je na nagłówek. XDDDD



W PetNook'u. xd A to nad biurkiem... GPS! xD
Też ładnie wyszło. :3



Znowu na mej podusi. xD Takie... zwykłe. :dd



Jak ja to mawiam...

ŁOT TAJM IS IT? XDDDD''
[tzw. What time is it?]
Mój ulubiony [i jedyny XD] zegarek z House'a. :33










To już wszystkie fotki? O.O Na to wygląda. Nie wiedziałam że ich jest tak mało. <D Ciekawe czy się wam spodobają... Mam nadzieję. :D

Ale ja teraz krótkie notki piszę. xDD Ale zdjęcia mi się zmniejszają, normalnie byłyby większe. xD No wiecie, takie notki też wydłużają notkę. ;d
~~~
Kurczę, miałam się coś zapytać... A wiem. XD PS do ktosia, ot co! xD

A więc, nie wiem co trudnego jest w założeniu bloga na bloggerze/blogspocie - jak kto woli. ;d Jaki masz problem..? 
~~~
Dobra, to tyle. Muszę jechać odpisać zeszyty od przyjaciółki, bo byłam na występie teatralnym zamiast w szkole. xD
~Narq

11 komentarzy:

  1. Jestem właśnie oparta o taką samą poduszkę z Ikei! No patrz, to samo imię, ta sama poduszka. xDDD
    Żyrafcio maniaczka (taka nazwa na Onecie)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka fajnie ci ze masz tego Bruna ;) littlest-pet-shop-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakładam konto-wpisuję wszystko, jest ok, podaję numer, wpisuję te hasło, które mi przesłali i znów mnie załadowuje na stronę głowną, że coś wpisałam źle i tak w kółko...nie mam do tego cierpliwości niestety D8
    ~~~
    Brunuś jest ładny <33 Chyba naladniejszy ze wszystkich Twoich owczarków :3 NN na petshop-center~ktoś

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia :DD
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Bardzo ważna informacja na wszystkolps.blog.onet.pl
    Tak na Onecie bo blogspot usunęłam!

    OdpowiedzUsuń
  5. http://petshopcentrum.blogspot.com/ przeniosłam bloga, więc zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia. :D Bruno jest ładnym petkiem i według mnie to imię do niego pasuje :3 Pro poducha xD

    NN u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna notka a Bruno pikne fotki xD Też mam owczarka niemieckiego LPS ten taki z domku no kude zapomnialam jak sie nazywa ten domek :/ xD ee no taki szary ten moj owczarek dobra koniec bo komek bedzie za dlugi xD i jeszcze miejsca nie starczy a ja mam prawdziwego on ( owczarka niemieckiego) xD dobra koniec :) xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczneee <3 Najlepsza focia to ta co stoi bokiem w PetNook'u ;D

    ~Nasze-lps

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podobnego,tez z pet nooka i tez nazywa sie bruno xDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne fotki. I lps ma super imie. Zrobisz ocenki pudli lps, plis.

    OdpowiedzUsuń