sobota, 19 maja 2012

6. Pudle :3

Siemanko!
Od razu chciałabym powiedzieć, że nic sobie nie robię z tych komentarzy. Od razu je usuwam i tyle. Zabiera to raptem 10 sekund... Więc naprawdę, drodzy hejterzy, nie musicie sobie robić takiego kłopotu...
~~~
Ktosiu i majeczkolps, przypomnijcie mi jakie LPS miałam wam narysować. :< Zapomniałam, a teraz wgl nie mam czasu... (ciągle do kogoś jeżdżę, mam konkursy, zajęcia dodatkowe [w soboty -.-'] a nauczyciele nas nie oszczędzają ;/) 
Wiem że ktosiowi miałam narysować Colę... i chyba... chyba Flowery. o3o''
Co do majeczki, nie wiem. :/
~~~
Yay, pudle, pudle, pudle! Psy z włosami zamiast z sierścią! :33
Kiedyś oglądałam w TV konkurs na najlepszą fryzurę dla pudla. xDDD'' 


Ile ich jest?
Ło Matko Boska Częstochowska... 



Cała masa! A nie mam ani jednego. -.-'' Co za sprawiedliwość... Ile ich jest? 32 o ile dobrze widzę... Nie chce mi się liczyć dokładnie. xD 


Pudelki występują w prawie każdym zestawie...

W jedynkach... c:

W zestawach tematycznych (btw. ten zestaw jest super! Dużo dodatków oraz LPS których nie mam xD)

W dwójkach (ta dwójka też fajna <3 Cudny dog)...

W zestawach Mommy & Baby...

Jest nawet pluszak! (widział go ktoś? O.O'') 


Dwukrotnie w zestawie z Blythe...

W tubach... (tu akurat old mold)

W jajkach wielkanocnych... (btw. u mnie one wciąż są sprzedawane pojedynczo xDDD)

W scenkach... :d

Patrzcie jakie cudo! *w* WANT IT!!!




Nie wolno również zapomnieć o wielopakach, gdzie pudli jest bez liku...






Pudle występują najczęściej w kolorach różu i fioletu. To urocze psinki, aż się dziwię że jeszcze na żadnego nie trafiłam. D:




Oups! Muszę szybko kończyć! :/
~Narq

21 komentarzy:

  1. Pudelki są śliczne! Nie przejmuj się, też nie mam żadnego! Bardzo bym chciałam mieć ten zestaw Mommy & Baby ;D
    ~Nasze-lps

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za notkę o pudlach. Ja mam tego z jajek wielkanocnych i tego różowego z niebieskimi kokardkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, tak, Cola i Flowery :3 Oczywiście daję Ci wolną rękę w ich pozycjach :> Tylko nie dawaj im ubrań, nie lubię tego ;pp U mnie, też hejterzy balują xDD Ale co tam, zabierają sobie minuty życia, to ich sprawa ;P Acha, przypominam jeszcze o 20 kom.do spłacenia. I gdybyś mogla to niebawem notkę o corgich-plosię *v* Ech...kurde...masz dużo wymagań xDD Ale liczę, że się z tym uwiniesz ;p Ja też nie mam żadnego pudla...i podobają mi się tylko 2 kształty. (Ten z momy and baby i ten, który ma np nr.1956 jest boski <3 Chciałabym go)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te pudelki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam dużo pudli: 4 te Mommy, 4 te z perukami xD, 2 Babiesy i New mold, to razem jedenaście ;D, zapraszam na NN na schleich-world.blogspot.com (skomentujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przejmuj się ja też mam zero pudli :) Ale najbardziej chciałabym mieć mommy and baby

    OdpowiedzUsuń
  7. Majeczka lps20 maja 2012 08:19

    Chiałam żebys narysowałą collie #67

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam lps do pets models do 29 czerwca http://petsmodels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam parę pudli xD No według mnie dużo, ale muszę policzyć.. Nie chce mi się xD

    NN u mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam dwa pudelki :3 Tego z jedynki co p9okazałaś i z saszetki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam trzy pudle. Dwa z zestawu LPS Babies oraz jednego z SEP. BTW jak wpisywałam w Google grafika ,,LPS Pudel" to wyświetlały mi się kiedyś pudła. xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam 3 pudle :3
    #1520, #1956 i #2177

    OdpowiedzUsuń
  13. ja to mam szczęście!
    mam tego pudła i jeszcze jednego psa z zestawu z blythe!
    Kupiłam na Allegro!
    PS: Wystawiłam PP na nim.
    Będę miała kaske na petki.
    Babcia mi chyba kupi na DD Pet Nook'a z spanielem!
    A rodzice dadzą coś większego!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym miała 1 pudla tego z centrum handlowego ale mi ukradli :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam pudelka babiesa, była jedynką i dostałam ją na Sylwester. Nazwałam ją Cocosica (czyt. Kokoszika). Dodatki to był soczek w kartoniku i grzechotka.
    ~iza17

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna notka. Bardzo lubię pudle. Na razie mam 3 - #39, #225 i #730.
    ShorthairkaLps, http://lps-tu-i-teraz.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam 17 z allegro. Podobają mi się 55 i 2267

    OdpowiedzUsuń