sobota, 26 maja 2012

11. Dzień matki c:

Elo!
Dziś Dzień Mamy. ;3 Co daliście swoim? Ja ślicznie pachnące mydełko + zestaw do powiek i brwi. xD Fajne rzeczy, widać było że mama się ucieszyła. :3
~~~
A teraz parę mamino-LPSowych fotek (by me! xD).
Nie ma notki o Mommy And Baby, bo uznałam, że taka notka jaką piszę jest lepsza. ;p Ta o MAB będzie kiedyś tam. xDD


Zaczynamy! :3 Oto fotki z Dnia Matki. xD



Mama zawsze troszczy się o ciebie, układa do snu...


Kąpie (no okej, kąpała xDDDD)...
Zabiera na spacery...
Zawsze ci wybaczy, nawet jeżeli niewyobrażalnie przeskrobiesz. ;3 (muszę dodać, że wczoraj Felek i Tobby wybili szybę, no więc wiecie... xDDD)

A ponieważ dziś jest Dzień Matki...


Czas powiedzieć mamie, jak bardzo ją kochasz i dać jej prezent! :)




No niestety, więcej zdjęć nie przygotowałam... D: Ale przekaz chyba jasny, co? ;)
~Narq

7 komentarzy:

  1. Pierwsza! Znowu:-D fajowa nocia. July zrobisz oceny buldogów,plis.
    ~kicia lps

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna, serio :3 Oryginalna. Ja dla mamy mamy dałam płyn do kąpieli i zrobiłam w bratem tort ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejuś, ja dałam tylko laurkę i życzenia...
    Ale mam mało pieniędzy, wydałem na petki...
    Orginalna notka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne fotki. ^^ Dałam mamie prezenty wczoraj z rana i też była zadowolona. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna notka i fotki ,a mamie dalam laurke bo niewiedzialam co kupic ale tak sie ucieszyla :)

    OdpowiedzUsuń