czwartek, 24 maja 2012

9. Kolejne nowości... T_T

Eloo~
Miałam wczoraj napisać, ale były tylko 2 (a może 3?) komy i stwierdziłam, że poczekam aż więcej osób zobaczy tę notkę. ;d Co z wami? Poprawy was pożarły? XD''
PS do ktosia:
Nawet były w notce o tym samym numerze. xDDD'' Nie zauważyłam. :c
~~~
Kolejne nowości... Czemu "T_T"? BO TO NOWOŚCI G3. x.x'' Nienawidzę...

Nie otwieraj, nie otwieraj, nie otwieraj drzwi!
Bo za drzwiami, bo za drzwiami może być ktoś
ZŁY!

Mam występ w szkole o prawach dziecka i drugoklasiści śpiewają tę piosenkę. xDDD To u nas zaczyna być hitem typu Mięsny Jeż.

Okej, zbaczam z tematu. xDD Powraca July pt. "Lubię się rozpisywać - zwłaszcza nie na temat *w*".
Do rzeczy, te nowości. ;/
[image]
Ach, jedyne pozostałości po wspaniałych nowościach. T.T'' Tylko napiszę jeszcze czego to są wróżki. xD Nie wiem dokładnie która jest która. :d
~ Wróżka Lotosu (albo lilii xD)
~ Wróżka Chmury Cumulus (O_o'' Wiem, że jest taka chmura, ale żeby takie nazwy...)
~ Wróżki Lilli (albo bezu, google tłumacz mnie dobija x.x'')

To były wróżki ze świecącymi skrzydłam. Cumulus mi sie podoba, lol. xD

[image]
I podwójne wróżki. xDD'' Żadna jakoś do mnie nie przemawia...
~ Wróżka "Peleryna/Przylądek/Narzutka Słońca" (dosłownie) z biedronką
~ Wróżka "Morska Bryza" z mrówką
~ Wróżka "Skropiona Mgła" z kolibrem
~ Wróżka "Poranna Mgła" z ćmą 
~ Wróżka "Deszczowy Pryzmat" z nietoperzem

Ah, te wróżkowe imiona...

Kolejne nowości to LPS totalnie przerobione na G3. x.x'' Look at these!
[image]
BLIND BAGI!!!
Już są dwie serie!!!
Ale na szczęście LPSy z pudełka mają bardziej "petshopowe" (XD) kształty. 

Ostatnia nowość to...
A zresztą sami zobaczcie. :/
[image]
Od lewej od góry: 
~ Fretka
~ Hipcio
~ Pudel
~ Jaszczurka/Kameleon
~ Lotopałanka
~ Żółw morski

Fredzia jest fajna. I ma extra deskę. XD To by była moja czwarta, a pierwsza od LPS. O.o'' Wow...

To już wszystko na dziś.
~Narq

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. omg..zaraz notka u mnie przeczytaj koniecznie bo tam jest coś do ciebie /!! littlest-pet-shop-i-ija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubie g3 xD feee..... a wrozki czyli elfy no nawet nawet....

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już nie zbieram LPS ale czasem gdy mi się nudzi to szukam o nichw necie x d
    A G3 jest blee x d

    OdpowiedzUsuń
  5. wróżki i elfy, i to ostatnie bleee
    Tylko te BB przyzwoite

    OdpowiedzUsuń
  6. Elfy i wróżki są nawet fajne *U*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ło matko! Te elfy nadal mnie przerażają, nie mówiąc już o plastikach. Chyba po raz pierwszy nie czekam, aż nowości wejdą do sklepów O.o
    Btw. Ruszam myszką, a tu deszcz peace'ów xD
    <wiem,że tak ma być, ale wciąż mnie to dobija xD)
    NN na kate-lps :)

    OdpowiedzUsuń