poniedziałek, 21 maja 2012

7. Corgi :D

Siemanko~!
Mam problemy z kompem... Strony nie chcą się wyświetlać... Nawet Google czasem trudno jest włączyć. D: Ale udało mi się przebrnąć, więc spk. Po co ja to wgl pisałam...
~~~
Ehh, znowu wczoraj nie pisałam. -.-' Ale wgl nie miałam czasu, wyjechałam z domu o 9.00 a wróciłam o 22:30. x.x''

Ktoś & majeczka - dzięki za info. ^^ Teraz mam więcej czasu, więc sądzę, że w weekend lub wcześniej narysuję... Chyba że znów coś mi wypadnie i cały dzień nie będzie mnie w domu. x.x''

~~~
Ktoś [Dżizas, już miałam pisać Ktosiowa xD] wygrała, czy prosiła (ach, ta moja skleroza...) notkę o Corgi'ch. Początkowo myślałam o tym, by najpierw zrobić oceny, a później ogólną notkę, ale co tam. XD Oceny będą kiedyś.

...

Od dwóch godzin przeglądam różne strony miast zająć się notką.

Jak wyglądają Corgi? *co za idiotyczne pytanie*

Something like that...
(fajne zdjęcie)

Or that.

Moja kuzynka ma new molda. ^^ Fajny, ale trochę ciężko mu się głowa kiwa. xD (nie tak jak fuzzy'm, ale mniej niż normalnym LPSom)

Ile jest Corgi'ch?
W sumie całkiem sporo. Oczywiście nie jest ich tyle ile shorthairów czy pudli, ale dużo.


#1767 wygląda jak podróba... (piąty rząd od góry, drugi LPS od lewej/prawej, to bez znaczenia xD)

W jakich zestawach występują?

Z tego co widzę, najczęściej w dwójkach.

(Aww... jamniczek <3 )
Ten Corgi akurat taki sobie według mnie, nie lubię żółtych psów. :C

Ten fajny. :3

Był nawet w Walmartowskich dwójkach! ;o (btw. ten konik morski ma okropnego zeza x.x)

Występują również pojedynczo.

Moja Costa. :3

Grawr, znowu zaczęłam przeglądać rysunki z MLP. -.-'' I znowu pół godziny w plecy...

Ehh, jutro będzie druga część... A zresztą co ja tu mogę jeszcze napisać? :o
~Narq

10 komentarzy:

  1. Corgi są super <3
    Ja mam tylko jednego :C
    Tego z dyskiem i nazywa się Cascada i bardzo ją lubię <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczniutkie :D Kiedyś myślałam, że corgi to lisy xDDD
    ~Nasze-lps

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna notka. Corgi są super. Ja mam tego co był w zestawie z żółwiem sparkle. July zrobisz oceny corgich lub buldogów?
    ~kicia lps

    OdpowiedzUsuń
  4. Corgi lps sa pikne ale sama nie mam ani jednego bede na nie polowac xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham corgi <333 Mam jednego,twoją Costę,u mnie to Hałka o3o'' Mi się strasznie podoba ten z jamniczkiem,chyba najlepszy x3 A ten konik morski z tym w Walmartowskiej dwójce to...no comment,ten zez -,-'''Jeśli mam być szczera to chyba nawet bardziej lubię ten drugi kształt,jest świetny ^w^ Ale też nie mam żadnego,bo wszystkie z Blythe ;-P

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię corgi i mam trzy. Tego z żółwiem sparkle, nazywa się Bianka, pocztówkowca o imieniu Nika oraz twoją Costę - u mnie to... kurczę, nie pamiętam. o.O' Ale chyba Larissa czy jakoś tak. xDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. O, widzę, że nie tylko ja je uwielbiam ^.^ Jak można się domyślić lubię corgi baaardzo :3 Mam dwa-sparkle Dianę i pocztówkowca (który jeszcze nie dojechał z allegro)-Flowery. Oczywiście poluję, też na inne ^o^ BTW.zazdroszczę Ci, że masz teraz dużo czasu bo ja wręcz przeciwnie...jutro kartkówka i pytanie, czwartek kartkówka i sprawdzian, piątek spr.z polaka (poprawiam, żeby mieć 5 na koniec roku, wychodzi mi, ale pani mówi, że ta jedna zła, nie pasuje do reszty) i kartkówka, pon.spr. z histy i wt.spr.dyr.z ang.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam Corga o imieniu Luna
    mój był do datkiem z cetrum adopcjnego

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje urodziny :3 21 maja...
    Ja mam brokatowego corgi Kinggy (czyt. Kingi. Podobna była do królowej, a nie mogłam nazwać ją King, czy Kinga.).
    Mam też tego gratis do CA, ma na imię Brown i jest ojcem Kinggy.
    ~iza17

    OdpowiedzUsuń