wtorek, 8 maja 2012

1. Wszystko od nowa..?

Witajcie moi drodzy. ^^
Jak sami widzicie, założyłam bloga na blogspocie. Niestety, zarówno centrum-lps, jak i centrumlps były zajęte, więc wybrałam taką nazwę. Tak, wiem, przyszłościowa to ona nie jest. Trudno. :d Proszę więc, jeżeli zauważycie, że któraś z wymienionych przeze mnie nazw się zwolni, napiszcie szybko albo na GG, albo w komentarzu!
Żeby nie było żadnych wątpliwości - na 75% przenoszę centrum-lps tutaj. Tak... Jednak, jeżeli onet przestanie mi tak strasznie dokuczać, wrócę tam. [chyba że napiszę tu ponad 100 notek xD] Wczoraj nie było notki. Wiecie dlaczego?
BO GŁUPI ONET KAZAŁ MI KILKADZIESIĄT RAZY ODŚWIEŻAĆ STRONĘ Z POWODU SWOICH IDIOTYCZNYCH BŁĘDÓW!!!
A bardzo chciałam napisać. ._. Naprawdę...

Wiem, wiem...
Czemu przenosisz? Zostawiasz to wszystko? Ponad 250 notek? Ponad 50 000 wyświetleń? 2000 komentarzy?
TAK.
Ale jak mówiłam, gdy tylko sytuacja się poprawi, wrócę... Na tamtym blogu straciłam zbyt wiele czasu... Spokojnie! Notki zostaną! Nie usunę mojego ukochanego c-l! <3
http://www.centrum-lps.blog.onet.pl/
Oto on... Możecie spokojnie [ohh, no tak, przecież błędy -.-'] przeglądać stare notki.

Po co przenoszę?
Dla was kochani! Aby i wam, i mnie było łatwiej! Powiedzcie sami - czy nie wkurzało was półgodzinne pisanie jednego komentarza? Mnie i owszem. BARDZO. x.x''
Szarik na razie zawieszony, jednak on także zostanie przeniesiony tu. Nie wiem jeszcze kiedy...

Cóż, jak na razie ogarniam blogspota. Pomoże mi ktoś? :c Błagam... Piszcie na GG.

Centrum LPS powraca po jednodniowej nieobecności... W postaci July-LPS! ^^

Zgodnie z tradycją...
~Narq!

21 komentarzy:

  1. Ja pomogę Ci ogarnąć. ;D Spoko, mi nie przeszkadza - wręcz cieszę się, że w końcu na BlogSpocie - to ekstra domena Google, nigdy nie ma błędów [no ok, raz na parę miesięcy wyskoczyło mi "404 Not Found" XDDD]. To zaraz napiszę na GG. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak fajnie, że przeniosłaś się na blogspota, mam nadzieję, że zostaniesz tu na długo! Ja ci pomogę ogarnąć blogspota ;) Jak coś to napisz na gg: 3478959 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja, też przenoszę -.- Trudno, onet jest tak idiotyczny, że na samo odświeżanie zmarnowałam pewnie cały dzień. 58 notek w...nie wiem gdzie, na marne D: Jutro zakładam na blogspocie. ~ktosiek tymczasowo z oneta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Haa. Też się nad tym zastanawiam. Już mi dziś tyle błędów wyskoczyło, że aż głowa boli.. T_T'' Komentarzy się dodać nie da, ani nic.. :c
    Kefirrr, który może się przenosi, y :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że wrócisz na oneta :D A jeśli chodzi o komentarze, wyświetlenia to się nie martw! ;D
    Nasze-lps

    OdpowiedzUsuń
  6. Jednak się nie przenoszę, próbowałam, ale tam trzeba podać numer kom.podałam, ale mi nie szło i nawet bloga nie założyłam. Trudno, trololo~ktosiek będzie trwał przy onecie, wybacz D:

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak nasze-lps, mówie ci, o komy i wyświetlenia się nie martw.
    Wszyscy lubią j-l blogspot tak samo jak c-l onet
    Tyle że tutaj możesz pokazać czytelnikom jak ich kochasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. przenoszę się na blogspot i tyle :p serio.Na littlestpetshopija napiszę o tym , pa! ~lpssąsuper

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też pomogę chociaż nie mam bloga o lps ale miałam.A tu moje gg 43044487

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja Ci pomogę ogarnąć, jesli chcesz ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. hej skomentujesz u mnie? littlest-pet-shop-i-j.blogspot.com ?

    OdpowiedzUsuń
  12. littlest-pet-shop-i-ja.blogspot.com , pomyliłąm się ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też przeniosłam na blogspot ;)
    NOWY ADRES MOJEGO BLOGA:
    WSZYSTKO-LPS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale czas bo ja też mam na blogspot bloga o lps :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Nazwa centrum-lps i centrumlps są zajęte ale jest lps-centrum xD

    OdpowiedzUsuń
  16. I się pisze "Blog*Spot" xDD

    OdpowiedzUsuń
  17. No i dobrze!Przecież te błędy na Onecie żyć nie dają -,-'' A tutaj też na pewno będzie fajnie,ale mam nadzieję,że Onet usunie te błędy xP

    OdpowiedzUsuń
  18. Na twoim miejscu też bym się przeniosła.

    OdpowiedzUsuń