środa, 16 maja 2012

5. Nowości G3

Eloo~
Sorki za późną notkę. ;d Miałam dziś konkurs z ang. - myślałam że egzamin ustny będzie trudny, jednak był spoko. ^^ Spędziłam tam... chwila, od 10-15:30... PIĘĆ I PÓŁ GODZINY O.O''' OMW...
~~~
Nie jestem tu jednak by opowiadać o swoich przeżyciach, choć to też. XD
Btw. notki... Wiem że są krótsze [o wiele O.o'] ale... Wolę pisać krótko, aczkolwiek zwięźle. Wtedy czuję większą swobodę [no cóż, różnie bywa], nie czuję przymusu pisania, wtedy notka powstaje szybciej i ja mam ochotę na pisanie. ^^ Wiem, wiem... Dziwne, ale prawdziwe.


Co to G3? 
Pamiętacie figurki firmy Kenner..? Mam nadzieję!

To była tzw. Generacja 1. ^^ Czyli G1.


G2 to obecne LPS.



A co z G3..? OTO ONA. D:


[image]
Ahh, my eyes!


To czeka Littlest Pet Shop... Niestety. :[
Ta figurka to akurat słoń. Przypomina mi... była kiedyś taka bajka o słoniu, który kłapał uszami i latał. xDDD 


Czuję obowiązek, by pokazać wam te nowe LPS. :U
Zacznijmy więc...
[image]
Koń... Ten akurat przypomina mi... 
FIGURKĘ MLP Z BB!!!

Chodzi o kształt. Identyczny. O.o'' Ech... Chciałabym jakiegoś Blind Baga z MLP. ;/


Co mamy dalej...
[image]
Dziwnego królika. :d
[image]
Uhm... Ale dużo rzęs. 
[image]
Spaniel? On ma Cutie Mark'a! 
[image]
Lew? Hmm... Do lwa nic nie mam. ;d
[image]
Biedronko-żuk jest dziwny. o3o
[image]
To chyba surykatka... Poza tym, że ma zeza, jest całkiem fajna. :o
[image]
Szynszyla. x.x
[image]
Oh. My. Wolf. O.O''
[image]
And the last...
Delfin! Wygląda jakby się wywrócił. ;d


Które mi się podobają? ^^ 
Spaniel. <3 Jest uroczy! Serio! <33 Ja usunęłabym tylko ten wysunięty język, ale reszta jest fajna. c:


Ta notka naprawdę była krótka. O.o'' Usuńcie zdjęcia i zobaczycie... No ale naprawdę nie mam czasu! D:
~Narq

18 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty anonim lepiej siedz cicho a co do notki to fajna ale ta g3 no sama nwm co o niej myslec ja chyba wole ta g2 xD a ta 1 generacja dziwna O.O xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję,że nie będzie tych g3. Są okropne!
    Ty anonim najpierw się naucz ortografii, a później pisz.
    ~Nasze-lps

    OdpowiedzUsuń
  4. sami siedźcie cicho głupie dzieciaczki! umiem pisać tylko mi się nie chce :PP

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. O.M.G.
    Jak te potwory pojawią się na stałe, a G2 już nie będzie to cóż...kończę z LPS x.x Oni naprawdę nie widzą, że one są okropne?! Generacja Kennera była realistyczna, ta mało, ale cóż-przecież są słodkie, a te plastiki wyglądają jak każda inna dupna zabawka po 3 zł. NN na petshopcentrum

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też się spaniel podoba :3
    Jak będzie kiedyś to może go kupię...

    OdpowiedzUsuń
  8. Lecz się, Anonim.
    To tylko 5-cio latek.
    Nie zwracajcie na niego uwagi...
    Przecież sam jest stwur-potwur...
    BO pisać nie umie!
    Piszę się zawszę "ów" nie "uw"!
    __________________________________
    Na moim blogu niedługo very orginal note!
    Oi, ty i na Bloggerze masz super notki!

    OdpowiedzUsuń
  9. PS: Ten spaniel jest boski...
    On jedyny...
    Ciesz się że na razie jamników G3 i wilków i collie nie robią!

    OdpowiedzUsuń
  10. Spaniel i konik i lew fajne , slonik i biedronka moga byc, delfinek fajny, ale reszta T.T , zapraszam na schleich-world.blogspot.com (komentarz mile widziany ;3)

    OdpowiedzUsuń
  11. KONIEC LPS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    JULY JEST ZŁA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta foka przypomina mi taką z myszki miki...

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzisiaj śniło mi się, że w sklepie była wystawa z tymi mutantami! Na serio O.o

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi też się spaniel podoba <3
    I królik, lew i biedronko-żuk XD
    A to żółte "coś" to chyba nie surykatka, bardziej mi przypomina lotopałankę ;d
    Konik ujdzie tylko ta głowa dziwna x.x'
    Za bardzo przesłodzili te LPS ;/''

    OdpowiedzUsuń
  15. Założyłam bloga 8DDDD

    http://paula-chan-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Spanielek jest super! <3 Jak będzie w jedynkach to go kupię na 100%. ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. To mają być nowe LPS !!!
    Gówno nasze stare są fajniejsze

    OdpowiedzUsuń