wtorek, 15 maja 2012

4. Moje owczarki :D

Elo.
Miałam napisać notkę już dwie godziny temu, ale... D: Zachwyciłam się. *.* Czym..? Zdjęciami oka z bardzo, bardzo, bardzo bliska... <3 Patrzcie:

Czujecie tę moc? XD Joke. 
Ciekawe czy używał mocnych fleszy...
~~~
Dzisiaj pragnę przedstawić wam...
Moje owczarki niemieckie. :D 
Są urocze! <3 Zbieram je, pewnie nieraz o tym wspomniałam. xD Oto wszystkie:










Jak to powiedziała ktoś "Cudowna moc blogspota zmniejszyła to zdjęcie!".


















Oto moje owczarki. <3 Mam cztery, w tym trzy (!!!) ze starej serii. (jak widać) Zdjęcia niepodpisane, ale wierzę w was. XD 
Od lewej: Felek, Tobby, Tofik, Bruno.
Felek
Mój pierwszy owczarek. <33 Mój szósty LPS. ;D Kupiłam go w pojedynczych, razem z taką super-duper zieloną czapką. Chwila, może znajdę zdjęcie...
Nie ma. ;/ Ale zawsze jak szukam w google czegoś o LPS to znajduję zdjęcia z c-l. XD Niesamowite...

Teraz trochę faktów. XD
Felek ma 18 latek [jak wszystkie owczarki xD]. Jeździ na deskorolce, dogaduje się z Szarikiem i resztą elity, zresztą sam do niej należy. xd [może nie do top 5, ale jednak] Nie jest zakochany, kiedyś był [Sophie xDDDD] ale to się skończyło. Jest najbardziej zwariowany z całej czwórki. <3 Ma numer #127. I brata Tobby'ego. ;d Reszta to kuzyni. :d

Tobby
Drugi owczarek. :* Kupiony w zestawie Bobblin Barn [z owcą i świnką + domek widoczny w tle]. Btw. w Bobblin Barn mieszkają wszystkie owczarki. ;D Ma numer #375. c: Jest moim 9 LPSem.

Jak brat [bliźniak] Felek ma 18 lat. xd Jest synem Olgi oraz... ahh, miałam taką podróbkę i udawałam że to LPS... Nie pamiętam jak się nazywał... Kurdee... A MAM! FIFEK xDDD No weźcie, miałam 8/9 lat. <D 
A więc jest synem Olgi i Fifka, ale Fifka nie bardzo lubi, w końcu to podróba i wgl. ;p Całe szczęście Olga się z nim rozwiodła i teraz jego oficjalnym ojcem jest Scoot. <D Nie wiecie o kogo chodzi, kij z tym. xd

Również jeździ na deskorolce, lubi wymyślać skomplikowane tricki. Kiedyś chodził z owcą. O.O No ale wiecie, to było dawno, miałam niedobór LPS. [XDDD Jak to brzmi] Poza tym uwielbia imprezy. xD Hmm i to tyle. ;d 

Tofik
Głupie imię, wiem. D; Ale co tam.
Pewnie się domyślacie, że jest trzeci? ;p I możliwe, że wiecie w jakim zestawie był kupiony. :D Tak, tak, to zmniejszona wersja Get Better Center! Znaczy Centre. xD Ma numer #491 i jest moim 61 LPSem. :*

Jest synem... Nie wiadomo kogo. ;d Cała reszta owczarków to jego bracia, F&T to kuzyni. 

Nie jeździ na deskorolce! :O Jest lekarzem, zakochany w Jolly. [pamiętacie Wieczną Kalekę? ;p Pewnie nie. Nadal siedzi w szpita... Znaczy Get Better Centre] Jest mniej zwariowany, bo ma mniej czasu na wygłupy. No wiecie, to jedyny lekarz w mieście. XD Lubi czytać książki, jego ulu to Władca Pierścieni. ^^

Bruno
W końcu! <3 Kocham go normalnie... :*
Kupiłam go... no przecież wiecie! Zresztą macie w 2. notce. ;d Ma numer #61. I normalnie kupiłabym go...
W takim...
Albo takim zestawie. :D
Chyba wolałabym w tym drugim. xDDD'' Uadny królik tam jest. :D

Bruno jeździ na desce, jak inni. xD Jest teraz jednym z moich ulubionych LPS. <3 Nie ma dziewczyny, ale już ja mu jakąś skołuję, zobaczycie! Jeszcze się za to nie wzięłam, ale Bruno dziewczynę dostanie. c: 

Muszę kończyć. :C Jutro mam konkurs. xDD
~Narq



17 komentarzy:

  1. Nie ma to jak jeden LPS w 50 zestawach xDD Ja wiem, kto to Scoot, i znam Jolly (miałam ją kupić, na allegro ;d) ona nadal w szpitalu?! OMW <D Cóż, ja, też zbieram owczarki <3 Mam jednego <D Ale o ile będzie odnowiona wercja BB series 5 to będą już dwa ;D Ja mam Twojego Felka, mój Robi. To mój pierwszy LPS!!!<3 Kupiłam go w dwójce ze ślimakiem, parasolką i kapeluszu przeciwdeszczowym <D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bruno jest najładzniejszy xDDDDD
    ~Nasze-lps

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale felek jest słodki <3 jbc to ten komentarz dała fishcleo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. July jak się zakłada konto na google?
    fishcleo

    OdpowiedzUsuń
  5. July zrobisz notke o pudlach lps?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FAFIKOWA 212 O.O POWRÓCIŁAŚ , LOL, NAUCZ SIĘ PISAĆ DZIECKO, BO JESTEŚ NIEDOUCZONA ;P

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj sorry, usunęłam koma bo nie wiedziałabyś kto to. Zresztą, tobie to pewno obojętne. Więc nie powiem. Bo nie zbieram lps i nie mam zamiaru odzywać się do ciebie. Ludzie, słuchajcie, to zdrajczyni... A teraz mówię prawdę. Tak jest.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam jednego owczarka Szarika u mnie to listonosz xD Wpadnij na :
    http://podrozpokrajulps.blogspot.com/
    komentarz mile widziany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne owczarki, żadnych z Twoich nie mam :c, ps. masz tyle samo tych moldów co ja T.T xD.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej to ja majeczkalps i zalazłam na allegro owczarki masz tu link jagbyś była zainteresowana http://allegro.pl/littlest-pet-shop-dwa-pieski-i2343292382.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Zbierasz Schleich? Owczarki śliczne ;3
    zapraszam na mojego bloga
    schleich-world.blogspot.com (komentarz mile widziany).

    OdpowiedzUsuń
  14. Tofik to nie jest głupie imię. Tak nazywa się pies mojej koleżanki. :)
    Żyrafcio maniaczka

    OdpowiedzUsuń
  15. O a ten pierwszy umaszczeniem przypomina mojego pieska

    OdpowiedzUsuń