czwartek, 10 maja 2012

2. Stary-nowy LPS + głosowanie

Eloo!
Jak widzicie piszę małą czcionką. ;d Przeszkadza wam to? Mam nadzieję że nie ^^
---
Dawno, dawno temu... Czyli w poniedziałek. XD
Doszedł mój nowy LPS. ^^ Może go pamiętacie..? [uhh, muszę znaleść zdjęcie z oneta O.O'']

Dum-dum-dum!!!
Mój czwarty owczarek. xDDD

Ma numer #61 i to jest mój pierwszy LPS z drugiej ręki. O_o'' Serio! Kiedyś sobie obiecałam że pierwsza setka moich LPS będzie nówka. ^^ I udało mi się. :D Ten owczarek to 101 LPS! XD Może parę jego zdjęć? ;3 [jutro w notce sesjaaaa <D]

Kurde czcionka mi się zmienia jak wklejam zdjęcia. ;//

Oto on - przed moim lapkiem. XD Tak wgl to mój pierwszy PetNook. ;o Sorry że podpis c-l, ale przypominam, zdjęcia robiłam i podpisywałam w poniedziałek, gdy o tym blogu nie było jeszcze mowy. XD
[btw. na blogspocie jest jakiś ogranicznych wklejanych zdjęć? ;p Nie chce mi się korzystać z Tynipica.]

Sama figurka <3
 Hmm... Jak na blogspocie ustawia się automatyczną czcionkę? ;p
Oto sama figurka. <3 Urocza! Powiem szczerze, fajnie wygląda z czerwonymi oczami. *.*
Oto PetNook. To mieszkanie Puszka [Percy'ego, chyba go pamiętacie? żółty longahair xd]. To jakieś biuro. ;d Nie wiem, nie znam się. XD
[system wklejania zdjęć na blogspocie jest extraaa <3]
MOJA PIERWSZA FIGURKA Z CZERWONYM MAGNESEM!!! <333 A mam ok. 10 figurek ze starej serii, w tym dwie o numerach poniżej 100. -.- A mają szare... x.X''











Głosowanie!!!

Czy ten przeuroczy owczarek ma nazywać się:
~ Alex
~ Bruno

POMOCY!!! ;< Oba imiona mi strasznie pasują, no ale moje LPS mają tylko jedno imię. :< Które imię bardziej się wam podoba?
Chyba zrobię ankietę. xDDD'' Nie będzie problemu z liczeniem. :d


Notka może wam się wydać krótka, no ale przecież tekst jest obok zdjęć. xDDD'' Nieważne. ;d
~Narq

26 komentarzy:

  1. Bruno ;3, pasuję i ładne zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladny on jest <3 Ja nie umiem założyć bloga na blogspocie, a tak bardzo bym chciała :< Ech...~ktoś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. normalnie ktoś rejestrujesz się i zakładasz bloga

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie bardziej pasuje mu imię Bruno :D
    ~Nasze-lps

    OdpowiedzUsuń
  5. Bruno ^_^ zapraszam na l-a-l & blog o schleich'ach na nasze-schleich.blogspot.com
    Psiakowa ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. TO i dobrze, że się przeniosłaś, bo Onet już mnie dobijał... Wszystko byłoby super, nie chcę narzekać, ale proszę: zmień czcionkę na większą i jeszcze jakiś inny rodzaj... A wrócisz kiedy na Onet?
    ~Lili555

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm ja bym wzięła Alex :) Nie mogę się doczekać sesji ^_^

    OdpowiedzUsuń
  8. Bruno lepiej :3
    Ja też przenoszę się na blogspot.
    Adres bloga : nasze-slodkie-lps.blogspot.com
    Na razie nie ma żadnej notki, ale dzisiaj się pojawi. ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  9. http://allegro.pl/littlest-pet-shop-lps-piesek-collie-i2327631585.html
    collie :3
    ~Psiakowa

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie to miłe, że nie muszę już pisać komentarza przez godzinę xDDD
    ~Lili555

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie bardziej Alex , poniważ w moim guście Bruno jest dla cziemniejszego lps'a xD

    Pozdro<333

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też się zastanawiałam kiedyś nad jego kupnem ale wtedy był oryginalnie zapakowany :)
    Według mnie bardziej pasuje Alex bo jest serial "Komisarz Alex" a ten pies to owczarek niemiecki :)
    NN na wszystko-lps.blogspot.com :)
    PS.Usuniesz kody z komów?

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny nagłówek*w* Co do owczarka to jest śliczny,mi też do niego pasują brązowe oczy <3 A imię pasuje tylko jedno-Bruno;-) Ja mam też tylko jednego Pet Nooka,ale żółwia <D

    OdpowiedzUsuń
  14. NN na wszystko-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wybaczcie że nie piszę notek, ale nie mam dostępu do komputera... Aktualnie piszę z komórki. Nie wiem kiedy napiszę... ;/ ~July

    OdpowiedzUsuń
  16. Pobieram Impersive Tittle, grasz jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ahh ja pamiętam tego twojego owczarka jest przesłodki! Ja z czerwonym magnesem mam hm.. 3 LPS, każdy używany O.o Kotka perskiego znalazłam, małpkę oddała mi koleżanka, a kotka shorthair kupiłam używanego na allegro O.o O ja nawet nie wiedziałam O.o

    U mnie nn :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Brunooooooooo........ ja bym go Bruno bo bruno mi sie kojarzy z brazowym a on jest brozowy

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam do mnie na NN na shorthair-lps.blogspot.com z opkiem blogowym ;3

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajniej się pisze komcie na blogspocie ;3
    lps-june.blog.pl
    i
    pamietnik-loli-lps.blog.pl
    Skomciasz? ;3

    OdpowiedzUsuń
  21. co to jest pet nook?
    niewiem, powie mi ktoś?

    OdpowiedzUsuń