piątek, 25 maja 2012

10. New LPSki! ^^

Siemanoo
Onet wcina komy... Nieważne ile ich piszę, to i tak się nie pojawiają. >.>''

Btw. znacie jakąś fajną stronkę z kursorami na bloga? ;) Jak na razie mamy tylko latające pacyfki (nie wiem co mnie naszło na takie dodatki, ale pacyfki kocham <3).
A chcecie jakiś dodatek na pasek bloga, no nie wiem... Np. jakąś ramkę ze statystykami ile mam LPS, ile pluszaków itd? xDD
~~~
Wczoraj wieczorem zadzwonił do mnie tata (był na zakupach ;d) i powiedział że w Pepco są jakieś pojedyncze  LPS i jakie chcę. xDD (podał mi numery, później miałam do niego zadzwonić jakie chcę, ale oczywiście zapomniałam ;d)
LPS W PEPCO?
Muszę je mieć! XD Więc później poszłam do naszego CH... Małego jak nie wiem -.-'' Nawet nie wchodzi się do środka, na jakiś korytarz czy coś, tylko po prostu są sklepy w rządku >.>'' W zimie okropnie się tam robi zakupy, bo trzeba co chwilę wychodzić na pole, żeby przejść do następnego sklepu x.x Przynajmniej dach jest...

A jakie jedynki były? <D
[image]
#1055-#1060! <33
Czyli średnio stara seria. ;D

Mam z niej już trzy LPS. xd (z tych sześciu LPS) Jakie?
No na pewno Samsona. xDD (chow-chow) A jego to kupiłam dawno, za 6 zł. O.O''

A jakie kupiłam wczoraj? <D


JĄ! <333
[Nie moje zdjęcia bo aparat się rozładował ;/ A nie chce mi się szukać kabelka od phone'a, żeby zgrywać nieostre fotki. xdd]
Oto... Zoey. Albo Zoe... Czekajcie, to imię rodem z Pokemonów (XDDDD), zaraz znajdę jak to się pisze...

Jednak Zoey. xDD (czyt. zołi)


A oto Zoey z Pokemonów. xDDDDDDDD
Ma takiego fajnego kocurka. <3 Mój ulu pok. XD (oprócz Umbreona xd) Ech, wspomnienia z forum Pokemon RPG. XDD

No to teraz o Zoey z LPS. XD

Ma jakieś 18 latek (ale chodzi do liceum xD ja lubię robić 18-stki, które chodzą do liceum ^^). Lubi sport, a najbardziej siatkówkę i piłkę nożną. Ale mimo wszystko uwielbia się stroić! Nie jest jakąś super modnisią, ale czemu nie miałaby się fajnie ubierać..?
Miła, ale musisz jej zainponować żeby dostać się do "drużyny" (jak nazywa swoich kumpli). Nienawidzi oszukiwania, kłamstwa itd. Zawsze gra fair-play! (nawet ściąganie przychodzi jej z trudem O.o'')
Ma siostrę Błyskotkę (kota #626).

Drugi LPS to...


Lana! <D

Była kiedyś w Ja w Kapeli postać o takim imieniu. Nie lubię tego serialu, no ale cóż... ;d


Lana na początku miała nazywać się Chica (Czika). Ale stwierdziłam, że to kopiarstwo od ktosia, a ja nie lubię kopiować imion. >.<'' Potem Maddie, ale pamiętam, że u kogoś też się tak nazywała, zresztą imię nie bardzo mi pasowało. A potem Luna. xDDD Jednak to imię postanowiłam wykorzystać dla jakiegoś bardziej wyjątkowego LPSa. <D A potem... Lana! Czemu nie? Pasowało. ;)

Lana ma 16/18 (do liceum chodzi, ja się nie lubię rozdrabniać, u mnie albo są przedszkolaki, albo podstawówkowicze, albo licealiści, albo młodzi dorośli, albo dorośli xDDDD). Uwielbia fotografować różne rzeczy, czytać książki, opowiadać/wymyślać rozmaite historie...
Jest marzycielką. Często "wyłącza" się z lekcji, patrzy w okno, albo w zegar (albo ścianę XD) i wymyśla różne historie [jak ja xDDDDDDD]. Niestety nie ma podzielnej uwagi, co przekłada się na jej oceny [nie jak ja xD]. Najchętniej przyjaźniłaby się ze wszystkimi, a przyjaciółką jest wierną. Nie cierpi obgadywania!

---
Jutro Dzień Matki! <3 Macie już prezent? Ja tak! ;3
Z tej okazji będzie notka o zestawach Mommy & Baby! :D
~Narq

14 komentarzy:

  1. Loool, ja też mam takie wspomnienia co do pokemonów. Espeon, Umbreon, Flareon <33. Heh xd. Fajne petki, mam tego kota. Chichuachuę też.
    lps-friends.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z tych to nie mam tylko chomiczka i sheepdoga :C
    Mam nadzieję że i u mnie w Pepco też będą to kupię pieska i chomiczka C:
    Aww Pokemony <3333
    Pokemon Zoey to Glameow CC:
    Ja kocham wszystkie Pokemony :3333Znam ich nazwy na pamięć wszystkich Pokemoów XD''''

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te dwa <3 Kotka to moja Bayckie, Lana to Czika <3 Ech...Ty to wiesz x.x są słodkie...mam z tej serii prawie wszystkie (oprócz chomika i pszczoły). Z kursorów to chyba cursor4u.com czy jakoś tam xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Omg O.o Ja też byłam w pepco i właśnie były te lps i pamiętam że ktoś je przeglądał O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Czy to było w mieście zaczynającym się na M, a kończącym na E? ;p

      Usuń
  5. Ale fajne petki xD naj bardziej podoba mi sie lana xD . U mnie nie daleko jest pepco musze tam podejsc xD
    pozdrowionka dla kolekcjonerow lps :) :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo a imie czika tak nazywa sie moja papuga ( prawdziwa nie lps xD )

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dałam mamie kubek i laurkę :PP
    Zawsze chciałam mieć i tego kotka,i psa o kształcie Lany <33

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dzisiaj dałam mamie rysunek królisia :3
    A lps'ki są świetne *u* U mnie też się się nazywa chihuahua Czika,ale ja ją tak nazwałam zanim dowiedziałam się że chihuahua Ktosia się tak nazywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej!
    Byłam w słonecznej (chyba nie wiesz o co chodzi) i kupiłam 11 new petków!
    Mam myszkę!
    Pierwsza?

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne petki. U mnie to w żadnym sklepie nie ma tych LPS'ków, a chciałabym kotkę. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne LPS
    Też czasem oglodam pokemony

    OdpowiedzUsuń