wtorek, 22 maja 2012

8. Ikonki LPS by me xD

Siemanko~
Od razu sorry za późną jak zwykle notkę. xDD''
---
Ktoś - A ja mam same piątki (i szóstkę, lol) i szczęście że nie muszę nic poprawiać. o3o'' Ale ostatni miesiąc to była mordęga... Wieczne uganianie się z konkursami. -.-'' Masakra, ale zachowanie przynajmniej będzie wzorowe. *w* U mnie ze spr. nie jest najgorzej, ostatnio nie mieliśmy żadnego. :o Niesamowite, bo kiedyś co drugi dzień pisaliśmy sprawdziany.
~~~
Ach, no tak, szybka notka na maksa. ;d
Przeglądałam ostatnio stare foldery... I natrafiłam na...
Avatary/ikonki, które robiłam mając 11 lat. O.O''
(i miliard obrazków z MLP, lol)

Teraz takich nie umiem robić. D: Oh God, why? ._.''
Taki fajny z szynszylką. <D Na lato. ^^

Kojarzy mi się z Anglią. Nie ten napis, tylko chart. o3o'' 

Z Dog'iem. xd Nic specjalnego.

Mój były avatar. xDD

I na zimę z szyszką. ^^

150x150 XD
Kolejny na zimę. ;p

Muszę zrobić takich więcej. *w* Jak sobie przypomnę, jakim cudem je zrobiłam, to wam napiszę. xDD Niepodpisane, ale możecie kopiować i ustawiać ile chcecie. ;D Pamiętam tylko że jeden robiłam ok.10 minut. xDD''

Ehh, czuję się wypalona z pomysłami na notki. ._.'' Muszę kiedyś usiąść i na spokojnie je spisać... Hmm...
~Narq

8 komentarzy:

  1. Pierwsza! Super notka. July zrobisz ocenki pudli?
    ~kicia lps

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajneee! Podoba mi się ten z collie ;D
    ~Nasze-lps

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwa ostatnie są super. Podoba mi się także ten z collie i ten z chartem. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy nowa nocia?

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja mam tak:same piątki (o ile poprawię jeszcze 2 przedmioty, aekhem...nie wiem jakim cudem ja mogę mieć 4 z przyry -.-...), szóstki i jedną truję (matma, trololo, moja największa słabość, już przywykłam :D). Ogółem jeśli poprawię jeszcze te 2 oceny to będzie 5.0 (moja najgorsza średnia w życiu, ale co tam xp). Wiesz, że już kiedyś pokazywałaś te obrazki? Tylko na onecie xdd Tam jest moja szyszka! <3 (Ta w czapce)

    OdpowiedzUsuń
  6. *kurczę, trÓję. o.O Pogrążam się, a z dyktand mam 6 xDD

    OdpowiedzUsuń
  7. JULY KOPIARSTWO !!!http://lovepetshop.bloog.pl/id,330939713,title,67-Oceny-LPS-jamniki,index.html link 1 Ta dziewczyna/ten chłopak kopiuje też od BM ocenki buldogów uważajcie bo reszczie skopiuje wasze notki !

    OdpowiedzUsuń
  8. Są super. Szkoda że jestem na telefonie i nie mogę ściągnąć.

    OdpowiedzUsuń