poniedziałek, 28 maja 2012

12. Ocenki Bulldogów

Elo...
Wczoraj przeczyściło mi kompa. -.-'' Dysk padł i tata musiał cały usunąć, że tak się wyrażę. ;/
Na szczęście wszystko działa, więcej miejsca na kompie itd...

ALE WSZYSTKIE FOTKI, FILMY, PROGRAMY PRZEPADŁY!!! T_T

Wszystko od nowa... Czuję się jakbym dopiero go kupiła (laptopa). xD
~~~
Fajnie że poprzednia notka wam się podobała. ^^ Nawet nie wiecie, jaką mam z tego satysfakcję. xD

Kicia-LPS prosiła mnie o ocenki bulldogów. Zdziwiło mnie to, bo tak patrząc na nick... Spodziewałam się kotów. xDD'' Ale niech będzie. ^^
Btw. oceny robię od nowa. Tzw. możecie mnie prosić o oceny które już były na c-l. ;d Tam już chyba nie wrócę, spodobał mi się blogger. <3 Poza tym mój gust nieco się zmienił, nie oceniam już tak surowo różowych LPSów. XDD

Na początek wszystkie bulldogi. ;)


Fajnie wyszło. xDD Czyli mamy 13 standardowych + jeden new mold + baby. Razem 15 bulldogów. ;p Ale ocenię 14, no wiecie - duplikat.


Pierwszy. ;d
Oczy 5/10 Uhm - czerwone?
Kolor 8/10 Za to czarne przy nosie. D:
Razem 6'5/10 Marnie, marnie...


Oczy 9/10 Spoko ;d
Kolor 9/10 Przypomina mi obranego ziemniaka XDDDDDD Takiego trochę spalonego. xDD Ja to mam skojarzenia...
Razem 9/10 Fajny xD


Słodziak. :*
Oczy 10/10 Cudo!
Kolor 10/10 Kaffka z mleczkiem. xDDD''
Razem 10/10 Uroczy. <3 Kupiłabym!


Gdybym go kupiła nazwałabym go Ron. xDD''
Oczy 7/10 Niezbyt. ;d
Kolor 6/10 Hasbro stać na więcej. xD
Razem 6'5/10


OMW jaki fajny!
Oczy 10/10 <3
Kolor 100/10 Bombowy <33
Razem 1000/10 Muszę go kiedyś kupić. xDDD


Mój Stokrota. xDD To chłopak, żeby nie było. xD I pamiętajcie - nie Stokrotka, tylko STOKROTA! XDDD
Oczy 10/10 Fajneee ;3
Kolor 10/10 Mi się podoba. xD
Razem 10/10 Rządzisz Stokrota! xDD


A taki z jedynek. ;p
Oczy 7/10 Evilskie, jak ja to mówię... Ale pasują. xd
Kolor 7/10 Spoko. Fajne łapki. xdd
Razem 7/10 Phah. xD


Jedyny z niepomalowanymi poduszeczkami łap. xD
Oczy 2/10 Yyy mleko? xd
Kolor 8/10 Hmm...
Razem 5/10 Oj, te oczy... x.x


Tego ma moja kuzynka. xD
Oczy 8/10 Spoko... xd
Kolor 10/10 Fajny xD
Razem 9/10


Nie mam o nim nic do napisania. ;d
Oczy 8/10 Mogłaby być innego koloru.
Kolor 8/10 Fiolet..? U la la!
Razem 8/10 Mimo wszystko chyba bym nie kupiła. ;d


Fajny. :3
Oczy 10/10 Jakoś mi pasują ;p
Kolor 10/10 Extra! ;D Cieniowany i wgl
Razem 10/10


Hmm...
Oczy 6/10 Niezbyt...
Kolor 8/10 Za ten pysk... D:
Razem 7/10 Optymalna ocena. xD


New mold. ;o
Oczy 8/10 Jaśniejsze, please.
Kolor 10/10 No niech mu będzie. Nie mam zastrzeżeń.
Razem 9/10


I ostatni - baby! <3
Oczy 10/10 Urocze <33
Kolor 8/10 Doprawdy, nie wiem po co te różowe plamki. x.x
Razem 9/10 Mamę macie wyżej. xDDD'''

~~~
I to tyle. ;d Ile i jakie macie bulldogi? :3
~Narq

22 komentarze:

  1. Pierwsza, buhahahah! xD Mam bulldoga #881 i #916. #446 jest epicki. *.* Btw czy mogę prosić o oceny królików angora?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej podoba się 107 oraz 135 <3
    ~Nasze-lps

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę o ocenki collie! Jeżeli oczywiście chcesz.
    Nocia - bombowa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Slodkie te buldogi mialam jednego swietej pamieci ( bo mi go pies zjadl lee ) :( ale trudno

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam #881 i #1342 :3
    Super nocia ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bulldoga mam tylko takiego miniaturowego, zawieszonego przy gierce z LPS xP Jest dokładnie taki jak ten pierwszy tylko, że mniejszy...Bullcie mają takie pyszczki, że zawsze jak na nie patrzę to jest mi ich szkoda, takie biedne :< XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna nocia , ja nie mam bóldoguf (xD) :< u mnie nn littlest-pet-shop-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję straty dysku :( A bulldoga mam jednego: brązowego.
    ~Lili555

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za nocię o bulldogach. Ja mam dwa tego co ma twoja kuzynka i tego #1342. Mam kolejną prośbę o ocenki persów. Na twoim starym blogu zeszł na ni 3 lub4 notki. Ale są takie śliczne.
    ~kicia lps

    OdpowiedzUsuń
  10. Sory july błąd. Ma być na nie ,a nie na ni.
    ~kicia lps

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam jednego,którego tu nie oceniłaś ;)
    To ten z kości sparkle :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też mam jednego, new mold.
    Ten babies jest pojedynczy, nie ma mamy.
    Czemu nie odpowiadasz na my komy?
    Pytałam Cię przecież czy pierwsza mam myszkę...

    OdpowiedzUsuń
  13. Bulldogi są takie słooodkie ~**~!
    Ja bym chciała ocenki chartów.
    Zapraszam na zycie-z-lps.blogspot.pl
    July na allegro znalazłam tego czarnego jamnika!
    Link: http://allegro.pl/littlest-pet-shop-lps-figurka-pies-piesek-jamnik-i2363691191.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Te różowe plamy to rumieńce. Fajna notka :)

    JulkaLPS122

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym nie wiedziała. ;d TYLKO PO CO JE TAM DALI?!

      Usuń
  15. Super notka. ! ; D
    Można prosić o ocenki owczarków niemieckich?

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej! To ja SznaucerkaLPS. Fajna notka. Ja nie mam żadnego bulldoga, a szkoda bo one są bardzo ładne. Mogę prosić o notkę i ocenki sznaucerów?

    OdpowiedzUsuń
  17. I ten przedostatni był razem z samolotem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam tego pierwszego!
    O.O on ma nr16!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam jednego od koleżanki... Tego czwartego od końca

    OdpowiedzUsuń