czwartek, 14 czerwca 2012

20. Top 15 ulu LPS

Siemanko~
Widzę, że niektórzy z was nie mają przebitych uszu, rozumiem was. XD Ja miałam zamiar przebić dopiero w gimn, ale już nie mogłam wytrzymać. Zresztą i tak prawie zawsze zapominam założyć kolczyki do szkoły. .3.''
Ale że rurek nie nosicie?! O.O''
Tu nawet nie chodzi o modę, ja po prostu noszę rurki bo fajnie wyglądają + jak mam inne spodnie to wydaje mi się że jestem za chuda, po prostu jak noszę bojówki to wiszą na mnie. XD No i nie chodzi o takie kolorowe (nigdy nie założę białych, różowych albo jakiś bardzo oczobijnych, jak jaskrawo zielonych albo jaskrawo żółtych), tylko nawet czarne albo jeasnowe [kocham czarne <D]. Aww, no jak ja się mogłam rozpisać o spodniach?! O_O''

PSyyy...
Lili555:
RUSKI MASZ?! O_O'' Chyba bym nie wyrobiła. xD Ale co tam, ja mam niemiecki (nie liczy mi się do średniej... -.-'') i żyję... jakoś.

Agrael:
No ale wiesz, ty jesteś w pierwszej czy drugiej gimn. XD Wgl czemu wy tak nie lubicie rurek? o3o'' Z tą Fretką/Fredką (nie ogarniam jak to się pisze xd) to przypomniałaś mi mój pierwszy raz na rolkach. XDDDD''' Normalnie cały czas wisiałam na koleżance żeby się nie wywalić.

Anonim (Gal xd):
Zrobię niedługo. xD

Candy...(heart):
Yyy... zerówki niezdrowe? O_o'' Przecież nie bd ich nosić cały czas... Zresztą co niezdrowego jest w patrzeniu przez szybę? o3o''

To chyba wszystko. ;d
~~~
Yay! Nareszcie zobaczycie top 15 moich ulu LPS. <3 Powiem wam szczerze, przy pierwszej dziesiątce miałam straszliwy problem. ;/ Tradycyjnie zaczynamy od 15. <3

15.
Stasiu 
(Lamer, Lamus, Lamek itd.)
Oczywiście te jego ksywki nie są obraźliwe itd, po prostu to lama no i wiecie. XD Ogółem jakoś mi się spodobał, taki fajny. ;3 Słodkie ma oczka, fajną grzywkę i dzięki niemu polubiłam lamy. ;) Spokojnie zasłużył na miejsce 15. xD

14.
Królowa Suzy
(ksywek brak XD)
Pamiętam jak Suzy była rozwydrzoną nastolatką (ach te osiedlowe zabawy...), a teraz ewoluowała w królową. xD Niesamowite. <3 Tak czy inaczej, bardzo ją lubię. I fajnie, że to ona była moim pierwszym LPSem. ;3 Nieraz była ze mną na waka... (dwa razy w Grecji! <3 I chyba w górach xD)

13. 
Jenny
(Dżeniiiiii <3, Dżenis)
Trzynastka - pechowa liczba? Ponieważ Dżenis spadła w rankingu, wymyśliłam serial i dałam jej główną rolę. (właściwie tylko dlatego, że jedyna korona jaką mam pasuje tylko na nią ;p) I podziałało. Jenny wkradła się do top 15. xD Pamiętnik Jenny... Pamiętacie? ;) 

12. 
Śnieżynka 
(Śnieżka)
Awww! Moje marzenie!!! <3 Jak ja mogłam kiedyś ją porzucić?! ._.'' Pamiętam, że strasznie ciężko było ją znaleźć, nawet jak były czasy tej serii... Obecnie prowadzi talk show. xD

11. 
Błyskotka
(Błysk Kotka ;) )
Blachara? xDDD No ok, może nie blachara, ale dziewczyna typu Brook z LPS Popular. SKĄD ONA SIĘ WZIĘŁA W TOP 15?! - pytacie. No cóż, ma swój urok. <3 A poza tym, któż powiedział, że wredne LPS nie mogą być tymi ulubionymi? ;)

10.
Tu powinny się znaleźć wszystkie owczarki, tylko że do zdjęcia mi Bronek (Bruno jbc. XD) pasował...

Ach, moje cztery owczarki! <3 Pamiętam jak marzyłam o każdym z was, jak się cieszyłam gdy was odpakowywałam... i przede wszystkim, jak trudno było mi wybrać dla was imiona... Felek na początku nazywał się Łatek (x.X), Tobby był dziewczyną (O_O''), Tofik... no to głupie imię mu zostało (XD), a Bruno... Pamiętacie ankietę? ;> 
FOREVER LOVE! <3 

9. 
Jessie
(Milka, Bullek)

Aww, Bullciu, co tak nisko? ;< No wybacz, wygryzły cię postacie z Boskiej Szkoły... Ale dla ciebie też się szykuje rola w Crazy/Szalonej. <3 Ach, te seriale których nigdy nie nakręcę... Och, no dobra, dla ciebie zrobię wyjątek, widzowie muszę cię zobaczyć. <3
To już niby wredniak. xD Wścieka się o byle co, jeździ na desce, nie uznaje podrywów żadnego z chłopaków (ani dziewczyn XD)... Ale to jednak moja kochana Jessy (ja wiem lepiej jak się pisze jej imię >:3)... W sumie nawet nie miałam jej kupować, bo bullki wydawały mi się strasznie brzydkie. Jak ja mogłam tak sądzić?! Wybacz, Bullek. ;_;

8.
Rocky
(Jej prawdziwe imię to Roksana, ale nikt o tym nie wie XD)

Ach, ty cziłało... Polubiłam cię dzięki Boskiej Szkole. <3 Ty szalona dziewczyno, ajajaj... Co ja mam z tobą zrobić, czo? 
Była dziewczyna Szarusia... Ale co tam, nie pasowali do siebie. x.x Hmm, no cóż teraz kręci z Felkiem (XD). Jak pisałam, jest szalona... I rządzi w szkole. xD Ma 18 lat, ale chodzi do liceum - pamiętajcie! ;)

7.
Puszek/Percy
(Puchałek, Puchaty)

Kocisko niedobre z pijanymi oczyma! Jak to możliwe, że tak cię polubiłam? <3
Już nie chodzi z Kitką. ;c Rzucił ją dla Safury. xD Zresztą ją też zaraz zobaczycie. ;)

6. 
Elizabeth
(Eliza, Eska) 

Eska, mój pierwszy jamniczek. ;3 Słodka jest... Zresztą wy to wiecie. xD Trochę wkurzająca, popularna dziewczyna, która nie lubi nowych w paczce. Ale jak się już do siebie przekona to jest wierną przyjaciółką. ;)

UWAGA!!! WIELKA PIĄTKA!!! XD

5. 
Wolpy
(Wolfy, Wilczuś, Wilczek, Biały Kieł)

No jak ja mogłam o nim nie napisać?! Mój koffany [sorki XD] wilczuś... <3 Przypominam, moją manią forever & ever są wilki właśnie. xD A to jest mój pierwszy, najukochańszy, najulubieńszy wilczunio. <333

4.
Safura
(Kate, Safari, Safcia, Tiger)

Safuś, skąd ty się tu wzięłaś tak wysoko? ;o No ale cóż, nic na to nie poradzę, przecież taka fajna jesteś, brokatowa i wgl. xd No nic nie poradzę, Safciu kochana...
Tadam! Nowa dziewczyna Puszka! xD
Btw. Kitka się wyprowadziła od Szarika i brygady. ;c 

3.
Candy 
(PINKIE!!! Nikt na nią nie mówi Candy XD)

Awww! A miałam cię nie kupować, boś różowa. Ale taka słodka byłaś, że musiałam... W dodatku przypominasz mi Pinkie... Oczywiście bardziej zachowaniem niż wyglądem. Ach ty kocie. xd
Tak, tak. Ta oto kotka zachowuje się kompletnie jak Pinkie (oprócz tego że nie umie piec ani wgl gotować :C).

2. 
Parvati
(Pavuś, Pavi)

PARVATI, MOJA KOCHANA!!! <3 No niestety, jest jeden lepszy od ciebie... Chyba wiesz o kogo chodzi co? Kocham go tak samo jak ty go... No dobra, może ty trochę więcej... Ustąpię ci tu, bo taka fajna jesteś... :* 
Moje największe marzenie forever & ever, na szczęście spełnione. <3

Ahhh... BURZA IDZIE! D8

I WRESZCIE MIEJSCE PIERWSZE FOREVER AND EVER, NIGDY NIE SPADNIE!!! <333

Chyba wiecie o kogo chodzi, co? ;)

Szarik
(Szaruś, Szarlotka, Szarotka, Szarek, Rybka Bul-Bul i długo by wymieniać...)

Cóż mi o nim pisać... Chyba wiecie wszystko, co? ;) Nie trzeba wyjaśniać... <3

BO TO PRZECIEŻ RYBKA BUL BUL!!! XDDDDD'''
Tak, tak, Razowy pozwolił ci pływać w umywalce, Szaruś. x3x''

Niedługo powstanie jego blog. Naprawdę niedługo. ;)


~~~
Ach, burza! D: Pokój z wami!
~Narq

9 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci Śnieżynki i Błyskotki T________________________T
    Elizabeth też xpp
    Daj Błyskotkę! DDDD:

    Z tych twoich LPS to mam : Stasia od wczoraj xDD, Jessie, Wolpy'ego, Parvati i Szarika-mało D:

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne petki na moim blogu zawiecha

    OdpowiedzUsuń
  3. Och! Eska i Szarik <3
    Zazdroszczę!
    ~Nasze-lps

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez mam top tylko ze 10 i nie moge zapamietac miejsc petkow xDD pamietam tylko 2 pierwsze musze zrobic se top 15 ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziwne... To Safura nie ma już ksywy Kotorożec? O.o

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja niemieckiego O.O Nasza szkoła to jest "szkoła podstawowa z nauczaniem języka rosyjskiego" czy jak oni to nazwali, więc mam xD Łatwy, podobny do polaka.
    ~Lili555

    OdpowiedzUsuń
  7. Rurki, srurki, zerówki, nerdy, grzywki...matko, nienawidzę mody. Wszystko co modne (rurki, nerdy, zerówki, kwieciste wzory, spódniczki, koturny) omijam szeroookim łukiem. Dobra, mam jakieś tam dwie pary rurek, ale przecież nie będę chodziła w dzwonach bo to jest straszne x.X Wisiorów, biżuterii, też nie noszę. Uszy mam przekłute od czwartego roku życia, ale kolczyki noszę strasznie rzadko. Łańcuszków, też mam od groma, rzadko, bardzo rzadko zakładam. Ogółem to wolę coś w czym będzie mi wygodnie+żebym nie wyglądała jak obdrapany kloszard i jak dla mnie strój gotowy, szczególnie jak będą to szare/czarne kolory *.* A już jakieś fanowskie koszulki z zespołami to w ogóle ubóstwiam. Plus na zimę jakieś martensy/glany i jest git. Tak, ktosiek upodabnia się do gwiazdy rocka (nawet na gitarze gra)/gotha, nawet włosy ma ciemne. Dobra, potrafię się rozpisać...\Zastanawiałam się właśnie jak będzie z Szarikiem. Czy spadnie czy dlaej będzie na swoim miejscu. Jednak tyle czasu dalej go lubisz tak samo...To fajnie :) U mnie NN.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz... U nas moda ogranicza się do noszenia: rurek (ale to chyba każdy ma rurki, więc to moda typu noszenie jeansów), koszul (przemija...) i wisiorków (głównie sowy i pacyfki). Aktualnie zerówki uznałam za stratę pieniędzy (chyba że taki przeciwsłoneczne xd), nerdy - o co ci chodzi? chyba nikt się tak nie ubierze, według mnie zerówki nosi się dla jaj... , kwieciste wzory - tym mnie zabiłaś. Nikt w mojej klasie nigdy nie założy niczego w kwiatki. Spódniczki, koturny - chyba byśmy się pozabijały... A styl jaki preferujesz... Uhm. Powiem szczerze, nie przemawia to do mnie, gdy ktoś ma jasno określony styl. (emo, goth, barbie doll, metal itd.) Nie wiem czemu... Owszem, martensy są fajne (kiedyś sobie kupię xd), koszulki fanowskie też. Ale na litość boską, jeżeli ktoś chodzi co drugi dzień w koszulce z napisem Metallica/AC/DC/jakiś inny dowolny zespół to aż się we mnie gotuje. #!@^#*!@% Niepotrzebnie się rozpisałam...

      Usuń
  8. ja mam szarika (Angela go rzuciła) i Wolpy'ego (U mnie to girl, ma na imię Crazy)

    OdpowiedzUsuń