wtorek, 19 czerwca 2012

23. Nowe Blythe i takie tam... xD

W tej notce będzie trochę nowości (jedna xD) oraz parę innych spraw. c: Zapraszam do czytania! xD


Eloo~
Sezon na Aleeeeeee gorącooooooo - uważam za oficjalnie otwarty. ^.^
~~~
Nowości - Blythe! :3 
Nasze laleczki zyskały... nowe oczy. :O Nie powiem, teraz są o wiele ładniejsze!
[image]
Czyżby zaczynały się uśmiechać? ;) 
Najładniejsza to ta pierwsza (ale to chyba jeszcze stara seria, B&W o3o) i środkowa mi się podoba. xD

A jak wy uważacie? :3

~~~
A teraz Trudne Inne Sprawy!

Yyy... W weekend mi się nudziło i poukładałam sobie LPS według kolorów, wielkością itd. xd Btw. lama jest najwyższa, a myszka najmniejsza. :C

Zrobiłam jeszcze tęczę. xD Ale nie wpadłam na pomysł by zrobić jej zdjęcie. T.T Wybaczcie... (btw. nie wiedziałam że mam tak dużo fioletowych LPS O.O''')

Ale porobiłam różne kształty. xD Zobaczcie jakie. c:

Twoje serce jest puste?

Wypełnij je LPS! XDDD

A taki napis. <3 LPS! XD

Kurrrde to miało iść na początek notki jako przywitanie. <DD

Łapka. <3 Sweet.

Tutaj są LPS ważne dla mojej kolekcji (między innymi pierwszy sparkle, pierwsze marzenie, pierwszy pies xd) oraz ważne dla bloga, że tak to ujmę. No na przykład taki Szarik, Parvati, Sophie (ktoś ją wgl jeszcze pamięta?! XD

Nawet myślnik jest - z owczarków. XDDD [nie wszystkich, Tobby jest w Y]

~~~
No doszło jeszcze parę ogłoszeń. XD

~ Ostatnio zaczęłam grać w Zielone Imperium (LOL), mój nick to JollyJuly - serwer 13. ;) Jakby ktoś grał, to please, please, please, na serwerze 13 bo się czuję osamotniona. XD
~ Tak samo jest z grą Pandanda. ;d Dziecinne to jak nie wiem, ale... podoba mi się. :O Nick Kubuska333 (Stary xDD Panda ma już ok. 1100 dni :O) Może mnie spotkacie kiedyśtam. xd


No i to z grubsza tyle. xd Aaaa, jeszcze PSy! XD

Julianka:
No właśnie... Zgadnij... -.-'' Albo nie, powiem! Przypuśćmy, że masz oryginalny nick (no na przykład July xd), choćby nie wiem jak banalny był (LPSFanka, sorki, ale twój nick serio jest banalny :p) - każdy kojarzy go tylko i wyłącznie z tobą.  A ty się cieszysz, bo jesteś rozpoznawalna właśnie pod tym nick'iem. xd
I nagle pojawia się ktoś, kto lekko zmienia twój nick i uznaje za swój. Np. FankaLPS, June itd. Niby fajnie, ale 3/4 nicku nie jest twoje. Trzy/czwarte? Owszem. Poza tym niektórzy (np. ja xd) mogą uważać, że ktoś np. zapomniał hasła i właśnie dlatego zalogował się na inny, ale podobny nick. Innymi słowy...
ORYGINALNOŚCI, LUDZIE!!! TU NAPRAWDĘ NIE POTRZEBA WIELE, WYSTARCZY RUSZYĆ MÓZGOWNICĄ! 

Kate:
Noms... Smakował. Fajnie że choć trochę mi dała. xD 

Promienista:
Postaram się. xd Tylko muszę coś wymyślić. :D

Lili555 & LPSsąSuper:
Na razie na stronie tytułowej jest tylko jedna notka. :d Ale gdy zrobię więcej takich z zawijaniem tekstu, zmienię tę liczbę na 5, może 10. Poprzeglądajcie mylittlebrony.blogspot.com - czy to nie fajnie wygląda? ;D

LPS_Kochane:
Polecam kontakt z Psiakową bądź shorthair_love (przez GG najlepiej xd). Ja jeszcze (JESZCZE XD) nie ogarnęłam do końca blogspota, taka jestem leniwa... ._.''
Ale notki piszesz tak:
Wchodzisz na swój blog (zalogowana oczywiście).
U góry strony masz taki pasek z paskiem wyszukiwania, Udostępnij, Zgłoś itd. Poszukaj tam Nowy Post. Jak klikniesz, zostajesz przeteleportowana na stronę pisania posta. :d Ot, cała logika.

~~~
Teraz to już serio wszystko. c:
~Narq


10 komentarzy:

  1. Świetne te napisy i 'rysunki' z LPS. Po prostu czad!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja takie kiedyś zrobiłam z kasztanów xD Inne oczy? Czy ja wiem? Nie wyglądają jakoś specjalnie inaczej. No, może kolory mniej rzucają się w oczy. Jak dla mnie najładniejsze(z twarzy xD) są te dwie z niebieskimi oczami (druga i trzecia od lewej, jbc.)
    Btw. wszystkie mają trampki, oprócz tej ostatniej ;pp

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, fajne :D
    Ja kiedyś grałam w Zielone Imperium xD
    ~Nasze-lps

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej to ja Kochane_LPS nie chce mi się zalogowywać(jutro ci się zaloguję i potwierdzę ten komentarz że to ja-jeśli mi nie wierzysz)
    Pozdro i Narq


    LPS_Kochane

    OdpowiedzUsuń
  5. PS:Świetne figury:)
    LPS_Kochane

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozumiem :) LPS_Kochane, chcesz moje GG? ^^ 39941176 ;D
    Pozdrawiam, July :D
    ~Julianka (Psiakowa)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te napisy z lps i takie rozne tez tak bym zrobila gdyby nie to ze mam tylko 39 lps jeszcze jeden i 40 *w* jak tu weszlam sie zdziwilam bo przegapilam 2 posty jak to mozliwe O.O xD

    OdpowiedzUsuń
  8. superrrr napiski z lps ja też takie czasem robię ;3 Fajnie wyglądają kolorystycznie , ale układanie wg wzrostu to męczarnie xD Fajnie wszystko wygląda , blythe są ładniejsze i wgl to wszystko dzięki zbliżającym się wakacjom :DD

    OdpowiedzUsuń
  9. Czemu nie ma opcji obserwowania bloga?!
    Czemu?!
    Czemu?!
    Jesteś okropna, że nie pozwalasz obserwować bloga swoim fanom! xD

    ___
    Om, widzę, że się o parę miechów spóźniłam '_'

    OdpowiedzUsuń
  10. Super,miałaś pomysł z tymi napisami z LPS. Świetnie Ci wyszły ;D . A wgl masz super LPS XD wymieniasz się?

    OdpowiedzUsuń