wtorek, 12 czerwca 2012

19. Duziooo spraw xd

Siemanko!
Wybaczcie, że tyle nie pisałam, ale od kilku dni wgl mnie na kompie nie było. xD 4 dni. ;o E tam, spoko. Niektórzy nie mogą uwierzyć (w mojej klasie), a inni mówią, że to normalne (też w mojej klasie xDD). Tak powiem wam szczerze, że fajnie jest tak 'uwolnić' się od kompa na kilka dni. c:
~~~
No cóż, nie wiem do kiedy będę mieć ograniczony dostęp do lapka. Ja chcę tableta. :C
Mama potrzebuje komputera, co chwilę coś sprawdza, pisze, wysyła itd. xd No więc blog jest w takiej jakby zawieszce.
Tzw. może się zdarzyć, że raz na kilka dni napiszę porządną notkę (ASK JULY XD), ale blog i tak jest niby zawieszony. Więc nie wściekajcie się, jak nie będzie długo notki albo nie bd komać blogów.
~~~
Jakie macie oceny na koniec roku? c;
Bo ja ze swoich jestem zadowolona. xD Tzw. są takie:
Zachowanie - Wzorowe (wow xd)
Religia - 6
J. polski - 6 (O_O'' A ja nic nie robiłam szczególnego, tylko zajęłam II miejsce w konkursie na opowiadanie XD)
Historia - 5
J. angielski - 5
Matematyka - 5 (O__o'' Wow, w tamtym roku miałam 4)
Przyroda - 5 (O.O'')
Muzyka - yyy nie mam napisanej. XD Tzw. my w VI i V mieliśmy tak, że przez pół roku mamy muzykę, a przez następne półrocze mamy plastykę. :d
Plastyka - 6 (poprawiłam z 4/5 xDDDDDD Dacie wiarę?!)
Technika - W VI nie mieliśmy xD
Informatyka - 6 (yesyesyesyesyesyes)
WF - 5 (nie wiem skąd mi się to wzięło XD)
J. niemiecki - 5 (mimo że go nie cierpię o.o')

Jestem z siebie dumna. xD Mam wyższą średnią niż w zeszłym roku. o.o'' A wgl mniej się uczyłam w tym...
Pamiętajcie, że jestem w szóstej klasie. XD

A jak jest u was? c:
~~~
Ostatnio panuje moda na pewną tubę.
Wiecie na jaką? ;3 Na pewno!

No pewnie, że na tą. ;) Zastanawiam się, czy jej nie kupić, bo nietoperz mnie kręci. <3 Miałam ją kupić, ale kosztowała 26 zyla. -.-''
Ale... Kotek by był trzeci takiego kształtu, a nietoperz drugi. (też tego kształtu ._.)
Eeee... nie, nie kupię. ;/ Ale mama obiecała, że coś mi kupi. <3 Niekoniecznie z LPS (w sumie ile można ich mieć ;d). No bo marzą mi się np.
- Kolczyki + wisior z pacyfką <3
- Branzoletka z charmsami (tak się to pisze? xD)
- Zerówki (nie wiem czemu x.x ale każdy mi mówi, że fajnie w nich wyglądam (dziewczyny mi dają przymierzać XD)
- Rurrrki... Niebieskie albo zielone ;)

Kurde nieeee! D: Wszystko co chcę to ubrania albo biżuteria. T.T Zbłądziłam...
JUŻ WIEM O CO POPROSZĘ!!! XDDDDD


O taaaaaak! <333

Już dawno miałam kupić, ba, miałam na urodziny prosić, ale zawsze jakoś... Teraz lato nadchodzi no i wiecie co to oznacza. ;3
JULY NIE BĘDZIE PRZEZ KILKA TYGODNI!!! XD

No dobra, wiem, że się cieszycie. -.-' Jadę na obóz na dwa tyg. ._. Do Rogowa. xD Odwiedzi mnie ktoś? ;) Jbc. pytać się o Jot Pe, ew. Blada, ew. Kubuś. Zawsze mnie jakoś inaczej nazywają. -.-'
Iiiiiii bd miała kowbojski kostiuuuum. XD Znaczy prawie. ;d Znaczy kapelusz (taki ekstra, nie typowo kowbojski, tylko taki, taki... no dam kiedyś zdjęcie XD taki że można założyć na miasto <3), koszulę w kratę (dużo tego towaru XD), jeansy i muszę kupić kamizelkę. xD Ahh, kocham luźne notki. <3

Byliście kiedyś na obozie harcerskim? <3
Bosko jest... Zawsze mówię, że beznadziejnie, ale zawsze czekam na nowy obóz. <3 Teraz jadę jeszcze z osobami które podzielają moje poglądy na temat MLP:FIM. Yay, będziemy śpiewać At The Gala. xDDD

I czy ktoś jeszcze uwielbia piosenkę Of Monsters and Men - Little Talks ? <3

Awww, powinnam założyć bloga nie o LPS. XD Ale nie chce mi się. :c
~Narq

12 komentarzy:

  1. To naprawdę świetne oceny! My jeszcze nie mamy zatwierdzonych, ale propozycje mam takie:
    Polak - 6 :3
    Anglik - 5 (bo 6 się nie da xDD - nie ma dodatkowych zadań z anglika)
    Wf - 5
    Muza - 6 :D
    Infa - 5 lub 6 :DD
    Hista - 4
    Matma - 4
    Przyra - 4/5
    Ruski - 5
    Rela - 5
    Techna - 5
    Także jestem całkiem zadowolona :)
    ~Lili555

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne masz oceny :3 Tyle ci powiem xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, też chce takie oceny!
    Przynajmniej, w szóstej klasie.
    Ja miałam rok temu z Niemieckiego 6 na koniec, a też go nie cierpię.
    Ja też muszę mieć nowe rolki :*
    A rurki- mam miętowe, z Zary.
    Ja sobie kupiłam kujonki-okulary przeciwsłoneczne, i też dość fajnie wyglądam.
    U mnie same początkujące, jeśli chodzi o MLP, rozpoznają kucyki po wyglądzie i oglądają odcinki na Mini-Mini.
    Lili555: Ruski? O matko! Nie zniosłabym. Trudny? xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Co ja bym oddała za takie ocenkii (LPS-ki niee ;D)
    Ja mam takie:
    j. polski: 4
    matma: 4
    przyroda: 5
    infa: 5
    techna: 5/6
    j. angielski: 6 ; D
    religia: 5
    historia: 5
    muzyka: 5
    w-f: 5+

    Najlepszy Angool i W-F : D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uwielbiam Of Monsters and Men - Little Talks

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja oceny mam średnie ;d A jakie to nie wiem xDD
    Lol ja lubię niemiecki i mam z niego dobre oceny i geografię tez kocham 8DD
    Muszę poprawić matme bo mam zagrożenie q_q
    Ja tego kotka mam 3 tego samego kształtu xD
    Rolki boskie *.*
    Mnie biżuteria nie interesuje a rurek nie cierpię .3.
    Lilli555:masz ruski? o.o

    OdpowiedzUsuń
  7. No racja,czasami fajnie od kompa trochę odsiąść x3
    Jaaa...nie wiem ale...mam kilka zagrożeń T__T Muszę poprawiać,szczególnie WOS i chemię...Ale ja nic z tego nie rozumiem,szczególnie z chemii -,-''' Gratulacje,bo ty w przeciwieństwie do mnie masz naprawdę fantastyczną średnią ;-3
    Bez urazy ale nienawidzę rurek ;-P A uszu nie mam przekutych nawet xD
    Ja mam rolki,ale już chyba z nich wyrosłam xD I umiem jeździć mniej-więcej taaak...Tak jak Fretka na wrotkach(pamiętasz jak jej nóg było nie widać w odcinku "Wyrzut przed metą"bo tam nogami machała żeby się utrzymać?xD)o3o
    Ja też kocham takie notki x3
    (L)P.S.:Wreszcie zobaczyłam twoją Biankę parę notek temu!Jest naprawdę śliczna <3 I masz rację,bardzo podobna do mojej Leili x3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez miałam zagrożenie z chemii ale pani się ulitowała i mi zaliczyła bo pewnie nie chciała mnie męczyć ;p XDDD
      Ty masz zagrożenie z...z...WOS'u? @______@

      Usuń
    2. NN u mnie :33

      Usuń
  8. Zrobisz te ocenki krówek? Pliiiiiiiiiiiiiiiiiis! (Ja też jestem w 6 klasie...)

    OdpowiedzUsuń
  9. Yeah! Ja bd mieć chyba tylko jedną 4. O.O Bo nie cierpię historii [z historii 4], a baba mnie pytała z 4-ech lekcji. -.-'' Ale z religii mam 6 (YAY! Nie wiedziałam, że ksiądz będzie taki dobry :3), z matmy i polaka 5, z przyrody 5 - O.O'' jest! x33 - anglik 5, techna 5, infa 5, WF - 4/5 o.o'' Muszę mieć 5! Jeszcze mam pompki zdawać. V_v Ale jutro wycieczka, wynagrodzi mi te męczarnie WF-owskie. XD I zachowanie wzorowe - no co? xDD Ja też lubię notki na luzie. c: Nie mam przebitych uszu, ale moje Gwiazdkowe rolki kocham. *-* Ja z 5 klasy jestem jakby co. xd A rurek nie nosiłam nigdy. O.O

    Pozdrawiamamam. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie kupuj zerówek! Są one niezdrowe, i tylko wzrok niszczą :/ To tak, jabyś ca ly czas przez okno Patrzyła O.O

    OdpowiedzUsuń