piątek, 17 sierpnia 2012

67. Nowy LPSek ^.^

Wake me up in July! - mój tekst na rok szkolny 2012-2013. :33


Howdy~
Jak możecie się domyślić z 'przedmowy' (xD) zakochałam się w Brodka - Varsovie. *_* Teledysk jest taki... polski no! xD Wgl jak to usłyszałam w radiu to się nie spodziewałam że to Polka śpiewa. o.o'' WAKE ME UP IN JULY!
~~~
A tak wgl to możecie jeszcze pytać pod wczorajszą notką Lockę o różne rzeczy, bo widzę że kilka osób już się za to zabrało. xD

Wczoraj moi rodzice robili sobie generalny porządek w szafkach. ;p Nuuudy, ale znaleźli kilka ciekawych rzeczy, np. zegarek, fajny koszyczek, kolczyki mamy (XD) oraz... LPSa! 
Miał on powędrować do mojej kuzynki razem z innymi prezentami (branzoletkami jakimiś itd. xd), ale przez przypadek wylądował w szafce, za papierami, zeszytami itp. I wczoraj się znalazł, więc rodzice dali go... mnie of course! ^^

YAY 120 LPSÓW MAM!!! XDDD

Oto... Bolesław. XDDD
Tzw. Bolek. ;p Nie jest taki zły, tu akurat trochę jasno wyszedł, popatrzcie np. tu:
Much better. xP
Na Nicole będzie większe, chwilka...

Nie uważacie że on jakiś dziwny..? xD Taki jakby nie dosypiał. Ale wszystkie chomiki tego kształtu tak mają. xdd

Bolek ma 16 lat i chodzi do liceum, do klasy z Jenny. ;o Ma dwóch braci - Mikusia (#624, jest od niego starszy) oraz Pikusia (#625, on jest młodszy), a także siostrę Tosię (#494, najstarsza ze wszystkich). Mimo niewielkiej postury jest znakomitym bramkarzem - nie wspominałam wam że uwielbia grać w piłkę nożną? To jego życiowa pasja. xd Niestety, lubi tylko piłkę nożną, za innymi sportami nie przepada, np. w biegach jest beznadziejny (ach, te krótkie chomicze nóżki). 

Co mi w nim nie pasuje (z wyglądu)?
Te uszy. :[ Dziwnie wyglądają. Ale to nic, bo sam chomiczek i tak jest słodki. <3

No i to chyba tyleee. ;p
~NarQ

8 komentarzy:

  1. Hah. Farciara. ; )



    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bolek jest słodziutki :33 A tak wgl to ja na strychu na wsi znalazłam wycofanego schleicha- Kaczkę, która jest warta dużo kasy *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteśmy podobne! Ja mam obsesje na punkcie tych filmików, ale powiem wam coś, większość to nie dzieciaki, to są 16-26 latkowie, na moje, oko, tak wgl to jestem Olawoo, zmieniłam nick. Fajny Bolek!
    PS; Może się zarazisz tak jak ja? TERAZ oglądam TO: http://www.youtube.com/watch?v=TE-wo-KLPFw&list=UUkE-dO6xHVGgjICTUcmM7zA&index=1&feature=plcp
    Bay!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK, masz racje nie ma w tej notce żadnej porady xD
      Przepraszam, a teraz tak na poważnie to bardzo fajny masz blog i chętnie czytam wszystkie twoje notki :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. miałam go kiedyś i nazwałam go Grape :)

    OdpowiedzUsuń