wtorek, 7 sierpnia 2012

61. Gazetka Petvillska XD

Ehh muszę porobić bannerki. ;_;


~Howdy!
Ponieważ jestem sama w domu. ;_; Napiszę dłuższą notkę. ;p Czyli w końcu gazetkę, która czeka od dwóch tygodni na opublikowanie! :D Yay!
(btw. u Szarika fajna notka xDDD)

Ale jeszcze PSa mam. :p

OliwiaMs12:
Ale ja byłam w Bonarce w kilku sklepach i tyle. XD Nie łaziłam po Krakowie. ;d A i ja byłam w niedzielę, nie w poniedziałek. o.O''

CzikraLPS:
Ona miała takiego samego. ;p 
~~~
*Pisanie notki przy piosenkach Lady Pank <3 *

















Okładka. xD Teraz LPS news jest na promocji - 1,99 ;p Bez vat żeby nie było XD

Spis treści:
~ Newsy z miasta str. 5
~ Wywiad z Wolpy'm str. 6-7
~ Moda z Kitką str. 8-13
~ Prawda czy Plotka? str. 14-16
~ Który to już chłopak?! str. 17-18

---
Newsy z miasta

- Biblioteka miejska została odnowiona, księgozbiór został poszerzony o ponad 200 nowych pozycji. Uroczyste otworzenie nowej czytelni odbyło się w sobotę.
- W mieście pojawiły się nowe LPSy. Są to jamnik Karmel, papuga Pirate oraz osiołek Donkey.
- Pewnie zauważyliście nową specjalną gablotkę. Jest to miejsce dla 'zwierzaka dnia'. LPSy są wybierane z pudełka, czyli nowe petki i ulubieńce naszej pani nie mają szans. ;)
Pierwszym LPSem Dnia była fretka Sporty. Gratulujemy. ;)

---

WYWIAD Z WOLPY'M

Śnieżynka: Witam cię mój drogi.
Wolpy: Emm... Siema..? (śmiech)
Ś: A więc zacznijmy wywiad. 
W: Mhm. Mogę kogoś pozdrowić? xD
Ś: Ale nie jesteśmy w telewizji...
W: :<
Ś: No dobrze...
W: To nie chcę pozdrowić nikogo. BOYAAH!
Ś: O_o'' Emm... Okej... A więc jesteś wilkiem i... *przegląda cośtam w papierach*
W: Nie, berneńskim psem pasterskim, wiesz? 
Ś: Jak się czujesz jako jedyny wilk?
W: Yhm wysoki się czuję. xD Ale tak serio to parę LPSów mnie przerasta np. ta dodżyca Ameria. O.O
Ś: Aha. Co sądzisz na temat nowego wilka? To twoja rodzina?
W: To chyba moja kuzynka... Ale nie jestem pewny bo dawno jej nie widziałem... Yhm chyba sobie operację na te rzęsy zrobiła. 
Ś: Sądzisz że to nie fair że jesteś na trzecim miejscu w rankingu?
W: Bo ja wiem? ;p Szarik jest bardziej hardcorowy, a Parvati serio jest ładna. ^.^
Ś: Aha... *Notuje coś*
W: Hej! Wcale się nie popłakałem na wspomnienie o rodzicach! :< [cytat z Harry;ego Potter'a XDDD]
Ś: O_o?
W: Harry Potter rlz. Oglądałaś? 
Ś: Yyy nie. Ja wolę filmy dokumentalne.
W: So boring! To już wszystko? Bo kupiłem rano chipsy i za dobrze ich nie ukryłem, więc boję się że Pinkie je zje. :c
Ś: To wszystko... Dziękuję za wywiad.
W: A ja dziękuję za darmowe ciastka. :D *look at photo*

---
Moda z Kitką
Witam was moi drodzy! To ja, Kitka, znana projektantka! ;) W tym tygodniu najmodniejszym dodatkiem jest... kolorowa opaska! Właśnie taka jaką mam na sobie.

Tutaj mają ją również moje modelki - Zoey i Lena. Jak widać najlepiej by kolor opaski był taki sam jak kolor oczu albo np. łatek na ciele. Wtedy całość ładnie wygląda. 
Opaski takie możemy zakupić w prawie każdym sklepie we wszystkich kolorach tęczy, ale najmodniejszymi kolorami tego sezonu są niebieski, zielony oraz różowy. Cena waha się od 5zł do nawet 35zł, ale wtedy opaska taka jest wykonana z bardzo trwałego materiału, który niestety jest tajemnicą produkcji. ;)

Oto komplet tygodnia.
Składa się z kapelusza, modnej torebki oraz nieco staromodnej, ale wciąż na czasie spódniczki. Całość idealnie do siebie pasuje i wygląda naprawdę olśniewająco! Idealny strój np. na romantyczny wieczór w restauracji. 

Kapelusz można kupić już za 20zł w House, spódniczkę za 49zł w LPS Fashion a torebkę za 25zł w Modnej Kotce. Wszystkie te sklepy znajdują się w miejskim centrum handlowym Madro. 

---
Prawda czy Plotka? 
Percy ostatnio często pokazuje się z Yang na mieście. Czy to jego nowa dziewczyna?
PLOTKA!
Yang to siostra Percy'ego, więc nic dziwnego że są ze sobą tak blisko. ;) Poza tym szczerze wierzymy, że Percy będzie wierny Safurze. :)













Szarik x Parvati. Czy coś z tego wyjdzie?
MOŻLIWE ;)
Widać że między nimi kroi się coś grubszego. Kiedy ślub? :D















Percy kończy z karierą muzyka?
PRAWDA
Nasz longhair publicznie oświadczył, że to już był jego ostatni występ. Teraz ma zamiar całkowicie poświęcić się karierze aktorskiej. 

---
Który to już chłopak?!

Tak! Elizabeth nie jest w Petville nawet pół roku, a już przyłapano ją z kolejnym chłopakiem! Był już Felek, Tobby, Bruno, Ralph... Czy jej kolejną zdobyczą będzie Dan? Na to wygląda! Nasi fotoreporterzy przyłapali parę w parku!

Eliza chyba się zorientowała że ktoś ich obserwuje...

~~~

O_O Ale długa notka wyszła, wow!!! 
Dzięki za przeczytanie i zapro do Szarika. xD
~NarQ

18 komentarzy:

  1. Siemka.Skomętujesz mój blog? www.sara-i-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna gazetka! Czekam na następny numer z niecierpliwością. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupisz tego nowego wilka?

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna gazetka! Będzie drugi numer?
    Jestem chętna na kolorowe opaski. Ale poważnie. To są zwykłe gumki do włosów, czy jakieś specjalne opaski z jakiegoś zestawu LPS?


    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam czytać magazyny LPS ;) W sumie chyba sama zacznę je znowu pisać, bo już wróciłam na blog:

    POWRACAM, ODWIESZAM MOJE-LPS-BLOG ;)
    www.moje-lps-blog.blog.onet.pl

    NN, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super gazetka:) Rób takich więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super gazetka!
    Pozdrawiam!
    blandpet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna gazetka wyszła :)
    Ja miałam też zrobić- ale jak rozpisałam sobie wszystkie artykuły, wywiady, zdjęcia itp. to stwierdziłam, że rozbiorę to na kilka notek xD

    OdpowiedzUsuń
  9. No heh z tymi petkami dziwnie wyszło:)
    A zrobisz dokładny opis Amerii tej dodżycy jak to Szarik mówi xD
    Zrobisz następny nr gazetki?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra gazeta!
    ~Lili555

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Tu Cindy wczoraj się dowiedziałam, że jestem gumowym badziewiem!!!! ;^(
    Nie mam muzgu...
    Nie mam serca...
    Nie mogę chodzić...
    Ni, mówić...
    Nie żyję...
    Ale, jakoś piszę ten komentarz... czyli... kurka...! JA ŻYJĘ!!! Dopuki moja pani nie wyjedzie na studia...
    ___________________________________________________________________
    Co ja miałam...
    ___________________________________________________________________
    O, heja! Tu Cindy`aśna w piątym sektorze Alpha(BEZ ODBIORU)! Ooommn... sorki (to do Szarika!), że nie piszę notek. Prawie co dziennie coś mi wypada: to budowa placu zabaw, to jeżdżenie na desce, a to impra u nowego! Ale, dziś sprubuję napisać notkę będzie o rużnych rzeczach.
    ~Cindy

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nowego bloga.
    Adres to: swiatlps.blogspot.com

    Zapraszam. Są już trzy notki w tym jedna powitalna.


    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  13. inspirujesz się bravo July w bravo też jest prawda cy plotka

    OdpowiedzUsuń