czwartek, 30 sierpnia 2012

74. Jak czytać imiona moich LPS?

Grr, stary banner bo nie chcą się nowe wklejać. -.-''



~Howdy!
Bum, sorry że tak późno, ale dopiero teraz usiadłam do kompa. >.>'' Extra nooo... Byłam na zakupach szkolnych, patrzyłam na LPSy ale żadnych w fajnej cenie nie ma. ;pp Promocja w Tesco się skończyła i wątpię czy zdołam kupić tego pomarańczowego kotka, no chyba że znowu się zlitują i dadzą promo. T.T 
---
CzikraLPS prosiła o napisane jak czyta się imiona moich LPS. ;p A więc proszę bardzo. ^.^
1. Suzy - Suzi
2. Wiola - Tak jak się pisze
3. Dinek - Tak jak się pisze
4. Maja - Tak jak się pisze (T.J.S.P)
5. Rózia - T.J.S.P
6. Felek - T.J.S.P
7. Olga -  T.J.S.P
8. Stokrota - T.J.S.P
9. Tobby - Tobi
10. Perełka - T.J.S.P
11. Peppa - Pepa
12. Maluch -  T.J.S.P
13. Mikuś -  T.J.S.P
14. Pikuś - T.J.S.P
15. Wisełka - T.J.S.P
16. Dafne -  T.J.S.P
17. Puszek/Percy -  T.J.S.P/Perci
18. Błyskotka -  T.J.S.P
19. Pamela -  T.J.S.P
20. Bereksio - T.J.S.P
21. Andzia -  T.J.S.P
22. Tosia -  T.J.S.P
23. Śnieżynka -  T.J.S.P
24. Tina - T.J.S.P
25. Jackson - Dżekson
26. Julek - T.J.S.P
27. Gunnar - Gunar
28. Max - Maks
29. Piotr -  T.J.S.P
30. Sophie - Sofi
31. Cleo - Klio
32. Costa - Kosta
33. Lily - Lili
34. Gabi -  T.J.S.P
35. Szarik -  T.J.S.P (tego gościa chyba znacie? ;) )
36. Gloria - T.J.S.P
37. Tymek - T.J.S.P
38. Nermal -  T.J.S.P
39. Benio -  T.J.S.P
40. Suzan - T.J.S.P
41. Wanda -  T.J.S.P
42. Sasha - Sasza
43. Oliver - Oliwer
44. Tamara -  T.J.S.P
45. Betty - Beti
46. Scott - Skot
47. Charlie - Czarli
48. David - Dejwid 
49. Berta - T.J.S.P
50. Roran - T.J.S.P
51. Jolly - Dżoli
52. Roger - Rodżer
53. Tiki - T.J.S.P
54. Aslam - T.J.S.P
55. Kitka - T.J.S.P
56. Amika - T.J.S.P
57. Anakin - T.J.S.P
58. Kain - T.J.S.P
59. Lena - T.J.S.P
60. James - Dżejms
61. Tofik - T.J.S.P
62. Camila - Kamila
63. Candy/Pinkie - Kendi/Pinki 
64. Florian - T.J.S.P
65. Jake - Dżejk
66. Sara - T.J.S.P
67. Sissy - Sisi
68. Wolpy - Łolpi
69. Katty - Kati
70. Crazy - Krejzi
71. Hermit - T.J.S.P
72. Discord - Diskord
73. Violet - Wiolet
74. Victoria - Wiktoria
75. Rocky - Roki
76. Sporty - Sporti
77. Tyson - Tajson
78. Jenny - Dżeni
79. Lucy - Lusi
80. Marika - T.J.S.P
81. Flora - T.J.S.P
82. Valentina - Walentina
83. Chocolate - Tak naprawdę to ja zawsze to czytam inaczej. XD Szoklet/Czoklet/Szokolejt/Czokolejt
84. Jessie - Dżesi
85. Honey - Hani/Honej Czytam to różnie, zależy od dnia XD
86. Safura - T.J.S.P
87. Mambo - T.J.S.P
88. John - Dżon
89. Belissa - T.J.S.P
90. Britta - T.J.S.P
91. Lenora - T.J.S.P
92. Ginger - Dżindżer
93. Elizabeth - Elisabef/Elizabef
94. Sweetie - Słiti
95. Lisa - T.J.S.P
96. Balbina - T.J.S.P
97. Ralph - Ralf
98. Emil - T.J.S.P
99. Samson - T.J.S.P
100. Parvati - Parwati
101. Bruno - T.J.S.P
102. Zoey - Zołi
103. Lana - T.J.S.P
104. Monia - T.J.S.P
105. Stasio - T.J.S.P
106. Bernard - T.J.S.P
107. Penny - Peni
108. Summer - Samer
109. Larissa - T.J.S.P
110. Dan - T.J.S.P
111. Yang - Jang
112. Locka - Loka
113. Annisa - T.J.S.P
114. Buster - Baster (MYTH BUSTED!)
115. Amanda - T.J.S.P
116. Ameria - T.J.S.P
117. Donkey - Donki/Donkej
118. Pirate - Pajrat 
119. Karmel - T.J.S.P
120. Bolek - T.J.S.P
121. Punky - Panki

Uch... Udało się wszystkie. x.x'' W sumie pewnie notka wyszła nudna, no ale może się wam to kiedyś przyda. xPP
~~~
PS'y

Anon:
Nie wiem kto to 'Jule'. Jak już, to znam Julę. ;p Taka piosenkarka... A tam, jakieś dziwne ma te piosenki. XD

Kate: Kurde wiedziałam że coś pomyliłam. XDDD Nie chce mi się już tego zmieniać, niech ludzie mają się z czego brechtać. ;pp

---
I tyleee... Kurde no znowu nie ma notki u Szarika. -.-'''' Ale powiem że związek się rozwija... Choć nie wiem czy w dobry czy w zły sposób. ;)
~NarQ

11 komentarzy:

  1. Pierwsza! Wow! Szacun, za to, że chciało ci się je pisać. XD Promocji chyba już nie będzie (w najbliższym czasie).
    -------------------------
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Notka fajna, ja raczej wiem, jak się wymawia angielskie imiona XD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna notka!Dużą masz kolekcje LPS-ów!
    Pozdrawiam!
    Bland Pet

    OdpowiedzUsuń
  4. 61. Tofik- skąd się u Ciebie wziął mój kot?!Przecież ja go widzę jak mi buty psuje x.x'
    xD
    No, to przy okazji masz listę swoich LPS :pp

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna notka.Mam kilka lps o tych samych imionach np. Jeck,John ale to chyba popularne imiona i nie posądzisz mnie o kopiowanie ;p
    u mnie nn(sa zdjęcia,tak jak chciałaś,heh xD)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, mi by się nie chciało tyle pisać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszy Wolpy - Łolpi. Też mam wilka LPS. Nazywa się Wolf'y (Wolfi) : D.


    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze,że to napisałaś :).Myślałam cały czas,że David się czyta Dawid,a tu proszę-się czyta Dejwid :o.Ale to nawet ładniej ;).Wogóle to mi się przydało :).

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie nowa notka.


    swiatlps.blogspot.com


    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń