czwartek, 9 sierpnia 2012

62. Oceny Bokserów :33

*Jara się bo znalazła starą płytkę z wszystkimi płytami LP i kilkoma płytami Perfect'u oraz Wilków*

~Howdy
Fajnie że gazetka wam się podobała. xD Zrobiłam ją bo chciałam żeby była jakaś dłuższa notka, skoro wczoraj mnie nie było. :I
Byłam w górach (szłam nad Czarny Staw Gąsienicowy - skąd oni wgl wzięli tę nazwę..?) i teraz bolą mnie całe nogi. ._. Ech... 
---
Dziś mam wenę na ocenki. <3 Poza tym dawno ich nie było, a niektórzy z was chyba je lubią. o3o
Więc ocenię LPSy, które kiedyśtam dawno były moją 'manią' a mimo to uzbierałam tylko dwa.

Yay, boxery! <3 Uwielbiam... 
*jbc. nie oceniem McDonaldowych bo nie zaliczam ich do LPS*

*.* Moje marzenie... Nazywałby się Teddy. :D
Oczy 9/10 Jedyne co mi nie pasuje to te niebieskie kropki :I
Kolor 10/10 :D
Razem 9'5/10 Nie wiem czemu, ale niekiedy marzenie oceniam niżej niż zwykłego LPSa...

A oto Dan. Tyle że na zdjęciu ma ciemniejsze oczy a jaśniejszy kolor. O_o
Oczy 9/10 Za jasne według mnie.
Kolor 10/10 Boski i cieniowany :D
Razem 9'5/10

*.* Słodziak.
Oczy 7/10 Fiolet? Aaah niech będzie. *w*
Kolor 7/10 Średnio lubię cieniowane-łatkowane.
Razem 7/10 :P

Nie wiem czemu ale gdybym ją kupiła nazwałabym ją Nancy. O.o''
Oczy 10/10 Niebieskie <3
Kolor 9/10 Coś mi nie pasi.
Razem 9'5/10 To też marzenie xd Kocham ten kształt!

*___* Nie raz miałam ją kupić, ale przeraża mnie ta szyja. O.o'
Oczy 10/10 Sweet!
Kolor 9/10 Tylko ten ciemny ogon mi nie pasuje.
Razem 9'5/10 Nazywałaby się Nina. xD

Znowu ten kształt *.*
Oczy 8/10 Hmm...
Kolor 8/10 Tułów coś nie bardzo xd
Razem 8/10 Nie jest źle, i tak bym kupiła xDD

Z Samowskiego zestawu xd
Oczy 5/10 Średnie + lekki zez
Kolor 6/10 Nic specjalnego xd
Razem 5'5/10

Jakiś dziwny o.o''
Oczy 4/10 Fu :c
Kolor 5/10 Taki sobie...
Razem 4'5/10

Moja Tina... *w*
Oczy 10/10 Bezsprzecznie! 
Kolor 10/10 Tu niezbyt widać te wszystkie łatki, ale jest extra!
Razem 10/10 :D

Moja kuzynka go ma i nie chce dać. ;c
Oczy 3/10 Diabelne + makijaż o3o
Kolor 10/10 <333
Razem 6'5/10 I tak WANT WANT WANT

Kojarzy mi się z jakąś grą... O.o
Oczy 7/10 Nie pasują
Kolor 10/10 Podoba mi się ;O
Razem 8'5/10

*.* MARZENIE
Oczy 10/10 <33
Kolor 10/10 I te dwukolorowe łatki!
Razem 10/10 Nika, ah Nika, kiedy ja cię kupię? ;c

O.o Ktoś na nim kwiotki posadził.
Oczy 10/10 Sweet <3
Kolor 8/10 Przesadzili z tymi kwiatkami xd
Razem 9/10 Szkoda że taki drogi jest. ;d 

Słodziak *.*
Oczy 10/10 <3
Kolor 9/10 Nosek coś za jasny ;o
Razem 9'5/10

Ach, mogłam go kiedyś kupić ;_;
Oczy 10/10
Kolor 9/10 Jedynie łatki na oczach mi nie pasują...
Razem 9'5/10

---
PSy :D

Anon:
Nie wiem. ;/ Zależy za ile będzie.

Vilczósia:
Nie wiem czy wgl będzie nowy numer. xD
To są opaski z zestawu Biggest Stars. (przy pawiu są trzy ;p)
Ale zwykłych gumek też można użyć. ;p

sara:
Nie wiem czy wgl będzie. XD

CzikraLPS:
Kiedyś będzie. ;p 

I nie, nie noszę okularów. xd 


~~~
To do jutra moi drodzy. ;D
~NarQ

15 komentarzy:

  1. Om. Ja zawsze chciałam tego w kwiatuszki (czyli ze scenką).
    Ja miałam kupić sobie ten zestaw Biggest Star, a kupiłam sobie taki beznadziejny ;_; .
    Zapraszam na Świat LPS


    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ocenki :) I przy jakim pawiu są trzy opaski jak w tym zestawie nie ma pawia ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka.Lubię oceny :) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest makijaż? :0
    Ja tam zawsze brałam to za jakieś łatki czy co... xd
    Też lubię oceny. Zwłaszcza by July, bo zawsze znajdzieswz coś, do czego można się przyczepić xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, ze twoje marzenie, ma już właściciela.... mnie !!!!!!
    Pozdrawiam
    Bland Pet

    OdpowiedzUsuń
  6. JA MAM TEGO PIERWSZEGO!!!Dostałam go parę lat temu kiedy takie LPS były jeszcze w sklepach.Był w zestawie z taką grą LPS,króliczkiem #3,kotkiem #5 i żółwiem #8 .Czemu ja potem przestałam zbierać LPS?!:( A a kiedy zrobisz oceny mrówkojadów?(Proszę drugi raz.)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam: #235, #826 i #1516
    Ten #235 ma taki ogon bo jak się na niego naciśnie to głowa mu się rusza :DD

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam #1516 i u mn jest to facet nazywa sie Jeck Sparrow (tata wymyślił xD) jest sławnym piosenkarzem *-* xD i wgl sweet nocia tez kocham bokserki ( bez skojarzen xD) ale mam tylko jednego ;<

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam ani jednego D: Są fajne. A byś zrobiła ocenki koni? (Wszystkiech xD) A kiedy będzie jakieś Ask?

    OdpowiedzUsuń
  10. anonimowy ma racje ja tez mam te gre . fajne ocenki

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam tego z przerażającą szyją ale z koleżanką się wymieniłam na kraba ze starej serii.

    OdpowiedzUsuń
  12. bedziesz jeszcze robic oceny ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Na Ebay-u jest Twoje marzenie. : )

    Oto link: http://www.ebay.pl/itm/LITTLEST-PET-SHOP-DOG-287-SINGLE-PACK-NEW-ON-CARD-/271031383334?pt=UK_Toys_Creative_Educational_RL&hash=item3f1abab526



    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam dwa, tak jak ty: tego z płetwami, nazwałam go Czaruś (gdy go kupiłam, byłam w zerówce i zbyt nie zbierałam LPS a tera mam 10 lat). Drugi mops to ten w kwiatki, nazwałam ją Lily (kupiłam ją za 5o ileś zł, wyjątkowo w Smyku bo nie było innego LPSa). Oboje są małżeństwem.
    ~iza17

    OdpowiedzUsuń