sobota, 1 września 2012

75. Mam Youtube! :D

Hey I just met you
And this is crazy!
Your sister died,
So here's a baby!
~Dumbeedor - Hairy Otter by sophiegtv

~Howdy!

No w końcu się doczekaliście! ^^ Wczoraj ni z tego ni z owego zaczęłam nagrywać filmik. O.O'' I kurczę spodobało mi się! ^^ Więc nagrany jest również teledysk, ale najpierw muszę wszystkie scenki przekonwertować na WMV (czy jakoś tak), potem skleić, dodać muzykę w tle i wgl. Nie wiem czy dziś wrzucę teledysk.

Błagam, nie bójcie się tego 27-minutowego filmiku, chciałam aby miał jedynie 5, ale... tak jakoś wyszło. xDDDD
Obecnie właśnie go przesyłam. :U

40% - woah! xD

Hmm już mam 4 suby. xD Nie wiem skąd, nie wiem jak, ale mam. OvO'' Haha jestem magiczna. xD (43%)
A więc pierwszym serialem będzie niebiańska szkoła, jakość będzie... Hmm, delikatnie mówiąc taka sobie. Jeżeli oglądaliście filmiki sagirylpstv/9800karoli to jesteście do takiej jakości przyzwyczajeni. :I Postaram się jak najszybciej poprosić rodziców o nowy aparat, bo niby po co mi kamera? ;p 
Jak wspominałam w filmiku kręcę komórką. Niestety. T.T 
Ale jak już będę miała tę lepszą jakość to obiecuję że postaram się najlepsze filmiki 'odświeżyć'. :D Np. mój serial na bank będzie na to zasługiwał. ^^

Pierwszy serial to...
Niebiańska Szkoła

Pewnego dnia wakacji kotka o imieniu Kate dowiaduje się o tym, że razem ze swoimi koleżankami zostały zapisane do liceum z internatem. Po kilku dniach w Niebiańskiej Szkole zmienia się cały jej światopogląd...
Czy jej dotychczasowa opiekunka naprawdę jest jej matką?
Czy znajdzie swoją wielką miłość?
Dlaczego nic nie wie o swoim ojcu?
I najważniejsze...

O której mamy rozpoczęcie? D:

Czy ta szkoła może kryć jakąś wielką tajemnicę?

Hmm jak nagram pierwsze sceny pojawi się zwiastun. ^^ Mimo nadciągającego roku szkolnego postaram się kręcić filmiki często, w końcu to nic trudnego co? P:

78%...

Filmik będzie dokładnie... TU:
http://youtu.be/iHDFWN_pVcY

Kanał nazywa się 

JollyJulyLPS

Zapro! ^^ Okej oglądajcie, subskrybujcie, komentujcie, łapki w górę i nie wiem co jeszcze. xD
~NarQ
 

11 komentarzy:

  1. Wczoraj dałam Ci Twój pierwszy subek. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaraz obejdzę i dam subek. :*
    --------------------
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój nick na YT: Ania777LPS.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaraz dam Ci suba, a filmik też obejrzę :D.
    ------------------------
    about-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Serial zapowiada się ciekawie. ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, Kate <33 Muszę to zobaczyć, choćby ze względu na tą kotkę xp
    Ja też lubię gadać :PP
    Ja kiedyś miałam tablet (przez tydzień, potem sprzedałam xd)i miał cudną jakość zdjęć i filmów, ale takie toto wielkie, i ani tego nie postawisz, ani nic...
    (sorki że komek do filmu tu, ale nie mam YT)
    Na pewno będę oglądać serialik.
    A jak już (nareszcie!) założę YT, to bd ddawać Ci jakieś komenty i suby, etc.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurde!
    Też chcę tablet graficzny ('do rysowania 'xd)
    Dużo kosztował?
    To wyjaśnia Twoje śliczne rysunki :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że wreszcie masz YouTube!
    www.lps-gienio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. "O której mamy rozpoczęcie ? " xD.

    OdpowiedzUsuń