wtorek, 11 września 2012

82. Jadę, a raczej idę... :U

That's an excellent question! ~ (OBSESJA RZĄDZI 8D)


~Howdy
Bwah powiedzcie moim koleżankom że totalnie nie mam talentu do rysowania. >.>'' Narysowałam sobie na gegrze Wilbur'a (jakoś mi do niego Albert niezbyt pasuje XD) i Leona, potem na przerwie skończyłam i mi mówiły że MATKOBOSKAJAKITYMASZTALENTDZIEWCZYNOSKĄDTYTAKUMIESZ?! O_o'' Hmm chyba nie chodziło im o mnie. Postaram się pokazać wam ten rysunek w piątek.

MWAHAHAHA skoro obsesja rządzi, to czemu by was nie zaspamować? >:D
Człowiek myśli, że widział już wszystko, a tu proszę - Japonia! O_O''

Wspominałam wam, że na biologii mi się nudziło i napisałam sobie na ręce "Keep moving forvard" + znak na koszulce Wilbur'a..? Zrobię sobie kiedyś taki tatuaż. XDDDD OBSESJA RZĄDZI XDDDDD

A sądziłam że tylko ja mam takie dziwne pomysły. :O

~~~
Doobra. xdd Heh jak mam nie pisać o Robinsonach to już mi się nic nie chce. xDDDDD 

Wyjeżdżam/idę na dwudniową wycieczkę. ;pp Każda pierwsza klasa taką ma. xdd Idziemy w góry, nocujemy w schronisku w którym ponoć ubikacja jest na zewnątrz. O_O'' Trzymajcie kciuki żebym przeżyła. xDD Już ściągam film (zgadnijcie jaki... RODZINKA ROBINSONÓW 8DDDD) żeby obejrzeć z koleżankami. XD 
Kurde jak zwykle najwięcej piszę nie na temat. o3o''

Dzięki za wszystkie pomysły, przynajmniej kilka postaram się zrealizować. <3 Jakaś osoba pytała jaki mam aparat... Tak szczerze mówiąc to nie mam pojęcia, a zdjęcia wam nie dam z wiadomych powodów. xDDDD

~Keep moving forvard... ekhm... tzw.
~NarQ

9 komentarzy:

  1. Milego wyjazdu :D/spaceru XDDD.
    ----
    Btw.Przeczytalaś moją pierwszą część opowiadania o razmusie? Jeśli tak, to co sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka!
    Miłego wypoczynku w górach!

    OdpowiedzUsuń
  3. U - u- ubikacja... NA DWORZE?! o.O Hmm. Trzymaj się. xP

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie: ..Gdyby Wilbur/Albert mieszkał niedaleko ciebie, too.. Starałabyś mu się zaimponować byście chodzili 8D ?
    -
    Miłego pobytu na wycieczce :).
    ~O i! I am TakaLew/TakaLew100

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłej wycieczki!

    www.lps-gienio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wc na dworze??? O___O jak ty tam przeżyjesz xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki żebyś przeżyła : D

    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kobito nie za dobrze z tb.Ale przeżyj nam bo kto będzie pisał bloga?A w dodatku co my bez ciebie zrobimy?

    OdpowiedzUsuń