sobota, 15 września 2012

85. Odpowiedzi do Ask Parvati

Kto 24h/dobę marzy o Czasmaszynie..? JA 24h/dobę marzę o Czasmaszynie. :C



~Howdy
Powoliii przestaję się już jarać Albertem/Wilbur'em.  HA HA HA ZA KILKA GODZIN ZAGRAM W GRĘ 8DDDD BUAHAHAHA WCIELĘ SIĘ W ALBERTAAAAA!!! XDDD 
*obsesyjny śmiech fanki*
~~~
PSy ^^
paulinalps:
Haha, możesz mi powysyłać linki do ciekawych obrazków, ale pewnie już większość widziałam. xDD "Całe szczęście" że w większości rysują go w oryginalnym Disney'owskim stylu, nie w stylu Manga/Anime.

Lol wyczuwam dyskusję na temat Psiakowej i sprzedawania LPSów. o-o''

mARTyna:
Nie wiem, nie wiem... Może zrobię, bo to bardzo ciekawy i oryginalny pomysł. ^^

~~~
W każdym razieee... Odpowiedzi milordzie! :33
1. Jaka jest twoja ulubiona piosenkarka?
Z tych waszych ludzkich to nie wiem... chyba Adele. ^^

2. Jaką piosenkę lubisz najbardziej?
Teraz mam fazę na Ciszę i Wiatr. ;)

3. Jaki jest twój ulubiony film?
Hmm... nie wiem! Dużo jest takich które lubię! 

4. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Tęcza. ;) Kocham wszystkie kolory!

5. Co najbardziej lubisz jeść?
Ciasto! <3 Wiem że nie powinnam tak dużo ich jeść, ale co tam. Nie ukrywam że kocham murzynka i szarlotkę. ;D

6. Czy chciałabyś być innym zwierzęciem?
Raczej nie.

7. Jeśli tak to jakim?
Patrz wyżej.

8. Czy uważasz że jesteś najładniejszym zwierzakiem?
Ja na pewno najpiękniejsza nie jestem. xDD Ale moja pani uważa, że jestem najnaj ex equo z Szarikiem. :>

9. Co najbardziej lubisz robić?
Śpiewać, rysować i dobrze bawić się z kumplami. ;3

10. Czy podoba ci się twoje imię?
Haha, w sumie nie wiem za bardzo skąd taki pomysł na to żebym się nazywała Parvati. ;o Ale co tam, ładne jest. :3

11. Twoja ksywa?
Pavi.

12. Kto jest twoim najlepszym przyjacielem?
Nie umiem wybrać, sorki. ^^''

13. Jakie Frugo jest wdł ciebie najlepsze?
Ja tam lubię wszystkie smaki Frugo. ;D

14. Lubisz jazdę na łyżwach?
Kocham, mimo że czasem się przewracam. xD

15. Jesteś spokrewniona z Elizabeth?
... xDDDDD To moja siostra. xDDDD

16. Kto jest ojcem Pablito?
Strzelam, że Pinkie. :I

17. Jak skończył Kuba?
W szpitalu? XDD Nie wiem wgl kto to. O.o''

18. Kiedy masz urodziny?
Wtedy co moja pani. ;D

19. Co jest lepsze: Frugo czy Life?
Frugooo! xD Wgl ja nie wiem co wy tak się strasznie jaracie tym Frugo, ja rozumiem wypić raz na tydzień, dwa, ale bez przesady... Wolę Pepsi. ;pp

20. Twój ulubiony miesiąc?
Kwiecień bo wtedy przyszłam do July. :3

21. Dzień?
2 kwietnia. ;3

22. Lubisz czytać książki?
Uwielbiam! 

23. Chciałabyś mieć inne imię czy podoba ci się takie jakie masz?
Podoba mi się Parvati. :33

24. Twoje motto?
Keep moving forvard. XDDD July mnie tym zaraziła. xD

25. Twój ulubiony cytat?
"Coś mnie zabolało... tutaj" ~ Dundersztyc XD

26. Lubisz Szarika?
No ba. ;D

27. Czy uważasz że spaniele są głupie?
A niby czemu? Jedna z moich kumpeli jest spanielką. Nie ogarniam was, czemu tak się trzymacie tego stereotypu. -.-'

28. Chciałabyś mieć bloga?
Owszem. *.*

29. Z pod jakiego znaku zodiaku jesteś?
Baran. ;pp Bee, bee!

30. Cola vs Pepsi
Pepsi! :D

31. Co byś zrobiła gdybyś zobaczyła Blythe na ulicy?
Emm... Pewnie pobiegłabym zapytać się naszej pani co ona tu robi. XD

32. Trzy życzenia do złotej rybki.
1. Milion złotych rybek. 2. Chcę czas maszynę lol XD 3. Żeby July nigdy o nas, LPSach, nie zapomniała. ^^

33. Czytasz bloga twojej pani?
A czasem się zdarza. xD

34. Czy lubisz gadać z LPSami innych osób przez GG?
Jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło. :[

35. Jakie piosenki śpiewasz?
Najróżniejsze! Pop, rock, metal, rap itd. xD

36. Lubisz Jule?
Niektóre jej piosenki są dziwne. ;pp

37. Czy lubisz wszystkich z miasta?
Niekoniecznie. ;//

38. Twój ulubiony film?
Było.

39. Wymarzona randka
Tu nie napiszę. ^^

40. Jakie jest twoje marzenie?
Aby July nigdy nie przestała zbierać LPSów. ;>

41. Pizza vs Spaghetti 
Pizza. ;pp

42. Frugo vs Tymbark
Tymbark, hah XD

43. Twoja ulu gra
Twilight vs Walking. XDDDDD Nie no, żartuję. Lubię Twierdzę, nie wiem czemu. ^^''

44. Lody vs Gofry
To zależy, ale chyba lody.

45. RainbowDash vs Applejack
AJ wymiata. ^^

46. Mirinda vs 7up
7up <3

47. Fanta pomarańczowa, żółta czy czerwona?
O_O'' Piłam tylko pomarańczową.

48. Gdyby porwała cię Blythe co byś zrobiła: krzyczała czy tak ładnie zaśpiewała żebyś ją zahipnotyzowała?
Jeżeli da się hipnotyzować śpiewem, to wolę drugą opcję. xDDD

49. Czy całowałaś się z Szarikiem albo on ciebie?
Umm... Na razie tylko w policzek. ^^''

50. Wolisz xD czy ^^?
^^ :33

51. Kochasz Szarika?
Tak... ^.^''

52. Ożenisz się z Szarikiem?
Mogę się co najwyżej omężowić bądź wyjść za mąż. xD

53. Jeśli tak to ile chcesz mieć dzieci?
Myślę że dwójka mi wystarczy. ;D

54. Czy szczerze kochasz Szarika?
Owszem. c:

55. Chciałabyś być królową miasta w którym mieszkasz?
To za dużo obowiązków. ;p

56. Lubisz Szarika trochę czy trochę bardziej?
Trochę bardziej. xD

57. Lubisz MLP:FIM?
Taaa... xDD

58. Od ilu lat śpiewasz?
Od zawsze lubiłam to robić. ^^ Pamiętam że jak miałam 11 lat to wygrałam mój pierwszy poważny konkurs.

59. Czy lubisz to robić?
Patrz wyżej. xD

60. Cieszysz się że trafiłaś do July niż do kogoś innego?
Bardzo! Tyle lat leżałam na półce że już się bałam że nikt mnie nie weźmie. :( Poza tym niektórzy przerabiają LPS, a ja nie chcę być przeróbką!

61. Jak bardzo lubisz Szarika?
Bardzo bardzo bardzo! ^^

62. Chciałabyś być kimś innym?
Niekoniecznie.

63. Podoba ci się w Petville?
Fajne, średniej wielkości miasto. ;D Podoba mi się!

64. Mentosy vs Tic Tac'i
Mentosy rlz!

65. Arbuzy vs truskawki
Truskawki! <3

66. Będziesz żoną Szarika?
Mam taką nadzieję. ^^

67. Marzenie?
Było.

68. Ulubiony kolor?
Było. ;p

69. Lubisz ZIELOOONY?
A czemu by nie? :>

70. Jaką masz komórkę?
Samsunga Galaxxy Mini 2 xDDD

71. Twoja ulubiona emotikona?
^^

72. XD vs xD
xD

73. Ulubione drzewo?
Orzech. ^^ Fajnie się po nim wspina.

74. Lody vs żuma do gucia
O lol. xDD Lody lepsze...

75. Kogo z MLP:FIM lubisz najbardziej?
Hmm nie wiem! xD

76. Czy chciałabyś zostać żoną Szarika?
Tak. ^^

77. Twój ulubiony kolor?
Byłoo... :I

78. Chciałabyś żeby wszyscy z Petville mówili o tobie i cię podziwiali za byle co?
Właśnie wyobraziłam sobie scenę, w której wszyscy mnie podziwiają za to, że umyłam zęby. xDDD Nie.

79. Chciałabyś założyć własną kapelę?
Tak! :D

80. Czy siadasz czasami przy oknie i zamyślasz się?
Oj często mi się to zdarza.

81. Co byś zrobiła, gdybyś nakryła Szarika na tym jak spotyka się z np. Eską za twoimi plecami?
Nawet tak nie mów! D: 

82. Czy podoba ci się ktoś oprócz Szarika?
Jest kilka ładnych chłopaków, ale Szarik jest the best. ^^

83. Chciałabyś mieć dzieci?
A czemu nie..? Słodkie są. *.*

84. Z jakiego powodu byś się popłakała tak na maxa?
Gdyby ktoś komu bardzo ufam mnie zdradził, zostawił itd. :(

85. Czy Szarik daje ci jakieś prezenty np. obróżki, kokardki itd.?
Często dostaję takie rzeczy. xD

86. Czy wkurza cię jak Szarik spóźnia się na randki?
Mam na to sposób i zwykle przychodzę jakieś 15 minut później niż zaplanowałam. XD

87. Czy Szarik podobał ci się już wcześniej?
Tak. <3

88. Jakiego koloru najbardziej nie lubisz?
O taki jaki jest w tle tego bloga. xDD (obrazek wyszukany w googlach)

89. Jaki jest twój ulubiony sport?
Siatkówka.

90. Czy lubisz królową Suzy?
Nie widzę powodów dla których miałabym jej nie darzyć sympatią. ^^

91. Wolisz klej czy taśmę klejącą?
Taśmę klejącą! Moja droga, taśma ma o wiele, wiele więcej zastosowań niż klej. ;)

92. Czy chciałabyś mieszkać tzw. Pod mostem?
To chyba było pytanie retoryczne... Jasne że nie.

93. Czy masz chorobę morską?
Na szczęście nie. ^^

94. Śpisz z misiem czy innym pluszakiem?
Czasem robią mi za poduszki. xD

95. Wolisz pisać ołówkiem czy długopisem?
Długopisem. :D

96. Jaką masz ksywę?
Pavi.

97. Jaki masz ulubiony film?
Było. xd

98. ... ulubiony serial?
Rodzinka PL xDD

99. ... ulubiony kolor?
Było. xd

100. Jak mają na imię twoi najlepsi przyjaciele?
Wszyscy z naszej paczki... Nie chce mi się wymieniać. xDD

101. Kim będziesz w przyszłości?
A to się zobaczy. ^^

102. Jak się czułaś po nakręceniu teledysku?
Byłam szczęśliwa że to już koniec. xDDD

103. Jakie jest twoje ulubione danie?
Naleśniki z dżemem polane sosem czekoladowym i toffi. <3

104. Jaki jest twój ulubiony dzień tygodnia?
Sobota! :D

105. Jaką literę najbardziej lubisz?
Nie wiem. xDD

106. Jakie są twoje ulubione cyfry?
3 i 7. :3

107. Która godzina jest twoją ulubioną?
19:30 Wiadomości idą xDDDDD

108. Lays vs Cheetos
Laysy. NIE CIERPIĘ CHEETOSÓW!!!

109. Pizza vs Chipsy
Pizzaaaaa! ;d

110. Sobota vs niedziela
Sobota... ^^

111. Popularność vs Przyjaźń
Przyjaźń. :>

112. TV vs Net.
Net bo przecież TV mogę oglądać na necie. xDD

113. Jakiego koloru nie lubisz?
Było. :P

114. Co myślisz na temat Szarika?
Jest super czadowy i słodki. <3

115. Jakie masz hobby?
Śpiew oraz rysunek.

116. Jaką piosenkarkę/jakiego piosenkarza najbardziej lubisz?
Chyba Adele. ^^''

117. Jak się nazywa twoja ulubiona piosenka?
Było. ;o

118. Wilk vs pies domowy
Uhm nie wiem. xDDD

119. Jak myślisz, będziesz miała świadectwo z czerwono-białym paskiem?
Ale my nie mamy świadectw z paskiem tylko zaliczenie. ;pp

120. Po jakiemu umiesz mówić?
Po polsku, angielsku, niemiecku, włosku, hiszpańsku, francusku i uczę się po grecku. XD 

121. Chciałabyś napisać książkę?
Taa, ale najpierw trzeba wiedzieć o czym napisać. xDDD

122. Ulubiony smak Frugo?
Wszystkie!

123. Lubisz kareoke?
A owszem! xDD

124. Lubisz Ask'i?
Nie mam nic przeciwko, ale jak mam odpowiadać na kilkaset pytań to to robi się nużące. x.x'' W dodatku większość jest podobna, np. ulu kolor, piosenka itd.

125. Nie nudzą cię moje pytania?
Niektórzy zadają nudniejsze. xd

126. Czy ta pocztówkowa jamniczka, którą zgubiła twoja pani to była twoja siostra bliźniaczka?
Tak... To Patrycja. :< 

127. Co byś zrobiła gdyby ona się znalazła?
Na pewno bym się ucieszyła. ^^ To w końcu moja siostra!

128. Czy uważasz, że Szarik to najprzystojniejszy LPS świata?
Pewnie są ładniejsi, ale Szarik jest cudny i nadrabia osobowością, nie to co ci bezmózgi blondaski. -.-''

129. Jak się czułaś kiedy pocałował się z Eską w teledysku?
HA! Wiedziałam że będzie jakieś pytanie o to! xDDD'' No więc nie musiałam się starać o tę "łzę" po pierwsze, a po drugie po nakręceniu mimo wszystko dostał z liścia. ^^'' Sorrki Szarik.

130. Będziesz jeszcze występować w serialach i teledyskach?
W teledyskach raczej już rzadko, skoro jeden mam... Ale w serialach bd, może w tle... Jednak w jednym gram główną rolę, to będzie serial pt. Crazy. ^^''

131. W jakich?
Kurczę... wyżej patrz. xD

132. Ile masz sióstr które nie mieszkają w Petville?
Całkiem sporo. ;o

133. Co byś zrobiła, gdyby July cię zgubiła, a znalazła by cię jakaś mała dziewczynka która ma pełno Blythe na półkach i je uwielbia?
July: HA! That is an excellent question! Miałam dokładnie taki sam pomysł na film animowany! ^^ Ponieważ jednak mogę go kiedyś zrealizować, powiem wam tylko, że Szarik i kilka innych LPS natychmiast ruszą z odsieczą. ;)

134. Co byś zrobiła, gdyby twoja pani zgubiła Szarika?
D: Natychmiast bym ruszyła go szukać!

135. Masz nazwisko?
Taa... Parvati Dachshund jestem. :I

136. Podobają ci się twoje tatuaże?
Gdyby mi się nie podobały to byłby problem. xDD

137. Ile ich masz?
16 + zielono żółte końcówki uszu. ^^

138. Kogo nie lubisz w swoim mieście?
Jest kilka takich osób, ale nie bd ich wymieniać.

139. Co sądzisz o G3?
Wyglądają jak podróby. >.>''

140. Jakbyś miała być brokatowa, fuzzy, walkables albo świecić to co byś wybrała?
Chyba brokat.

141. Miałaś przed Szarikiem innego chłopaka?
No jasne. xd Ale nie w Petville.

142. Chciałabyś mieć magnes?
Mhm... :<

143. Lubisz chodzić na zakupy?
Tak. :D

144. Gdzie mieszkasz?
Tego to nie zdradzę! xD

145. Lubisz nurkować?
Bardzo! ^^

146. Chcesz być ulubionym LPSem July?
A kto by nie chciał? :[

147. Chciałabyś być prawdziwym jamnikiem a nie LPS?
Chyba nie. xd Dobrze mi jako LPS...

148. Co by było gdyby twoja pani cię zgubiła?
Oj było by źle...

149. Pizza z pepperoni vs pizza z pieczarkami?
Z pieczarkami. Jak można jeść pizzę bez pieczarek?! o_o

150. Frugo vs Pepsi vs Cola
Pepsi! :D

151. Ulu kolor?
Było. ;p

152. Gdyby pani kupiła sobie jamniczka z Monopoly i ona by się spodobała Szarikowi i on by się z nią ożenił co byś zrobiła?
;_; Nie mogłabym do tego dopuścić!

153. Założysz bloga?
Wątpię, ale może kiedyś... ^^''

154. Kim chciałabyś być z zawodu?
Piosenkarką bądź aktorką.

155. Jakim innym zwierzęciem chciałabyś być?
Chyba żadnym innym... ^^''

156. Kochasz się w Szariku?
A jakże by inaczej. ;D

157. Jak nie to w kim?
... Ja z nim chodzę. xD

158. Jak myślisz, pasujecie do siebie?
Pasujemy, jak najbardziej! :3

159. Wstawisz jakiś swój rysunek mangi?
Nie lubię rysować mangi. :I

160. Dlaczego kochasz się akurat w Szariku a nie w kimś innym?
That is an excellent question!

161. Dobrze ci jest w jamniczej skórze?
A czemu miałoby być źle? xD

162. Lubisz Frugo?
Owszem. :>

163. Pizza vs zapiekanka
Pizza. xD

164. Chciałabyś mieszkać w willi, mieć dwoje dzieci i męża?
To marzenie mojej pani. xDDD [July: O WYPRASZAM SOBIE! Ja chcę tylko czas maszynę i Wilbur'a! :C ]

165. Ładnie rysujesz?
Najlepiej jak potrafię, ale jest sporo osób rysujących lepiej. ;p

166. Czy myślisz że Szarik się w kimś podkochuje?
Może we mnie? xDDDD

167. Przyłapałaś Szarika na zbrodni?
O nie zliczę ile razy. ^^

~~~
OMG NO MORE QUESTIONS PLEASE!!! T_T

Haha, pisałam tę notkę 3 godziny. x.x'' Ale przynajmniej gra prawie się załadowała. xDD
~NarQ

9 komentarzy:

  1. Fajne odpowiedzi.
    www.lps-gienio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah! Megaa. Uwielbiam Ask-i!


    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubiem aski :3 Dłuuuga notka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. MOJE OSTATNIE pytanie którego zapomniałam zadać (xDD): Ile godzin jesteś na kompie?
    xDD Lolololo x3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie szaleję za frugo, ale po prostu nie miałam pomysłu na pytania. xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne odpowiedzi!
    U mnie nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Omr, spóźniłem się z pytaniami T_T. :c Trudno się mówi. Odbiegając od tematu - tez lubię Rodzinkę Robinsonów :D
    -----
    U mnie NN :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Starałam się zadawać ciekawe pytania ;).Moje to 126-147 :).

    OdpowiedzUsuń