środa, 5 września 2012

78. Coś o Rózi

Osiem lekcji... T^T



Howdy~
Jak tam w drugim dniu szkoły? Mnie przywitało 8 godzin + ból głowy + duchota w salach. ._. MA - SA - KRA !!!

---
PSy bo je lubię :3
VilczusiaLPS:
No okej, źle się wyraziłam fartuszki. :p Jakby co nie wyobrażajcie sobie fartuszka kuchennego ani nic z tych rzeczy. xDDD Miałam kiedyś 'mundurek' czyli koszulkę + opcjonalnie bluzę, ale pomysł szybko się zmył (w miesiąc, może mniej ;p) więc nie nosiłam mundurka.

Anon:
A mnie, jak może pisałam, nie skotowali. Ciche 'yay!'. ^^

Kate:
No wiesz, ja wolę dużą szkołę. Więcej miejsca, większe sale i wgl wszystkiego więcej. ^^ Mi tam nie było trudno się znaleźć w mojej szkole, mimo że manewrowaliśmy z ok.50salami. xDD Może nawet więcej ich było..? ;o

Anon:
Taa, mamy mundurki. ;p Da się przeżyć, przynajmniej nie nosimy spódniczek (które mieli wprowadzić), białych koszul albo krawatów. ;D

~~~
Dawno nie było Coś o... ^^ 
Sądzę, że teraz będę robić je coraz częściej. ;D Jak sądzicie, fajny pomysł? ^^ Jbc. lecę po kolei z LPSami, tak jak je dostałam.

Niepodpisane, ale raczej nikt nie skopiuje. xD

Rózia ma ok.18-19 lat, no w każdym razie jest dorosła. Nie ma jakiś konkretnych zainteresowań, za rzadko się nią bawiłam... Jednak uwielbia wszystko co związane jest z ogrodnictwem. Prowadzi ogród warzywny oraz sad z których pochodzi większość warzyw i owoców sprzedawanych w Petville. Ma siostrę Sweetie. Niestety nie ma chłopaka, bo nie ma żadnego królika płci męskiej w Petville. :[ 
Jest spokojna, miła i chętnie się zaprzyjaźnia. Średnio lubi czytać książki, woli prawdziwy świat, choć czasem zdarza się jej jakąś przeczytać. ;) Kiedyś planowała napisać książkę "Twój ogród i Ty" ale zrezygnowała z powodu pracy. Kiedyś wygrała Wielki Wyścig w Petville. 

Jej imię pochodzi od imienia mojej prababci, niestety z oczywistych względów jej nie poznałam. :( Ale często słyszę od mamy różne opowiastki w których 'babcia Rózia' się pojawia. :D


Teraz to, czym się charakteryzuje jako figurka :)
Była w tej tubie po lewej.

Ma numer #500 i jest z serii Littlest. Jak już pisałam ten zestaw dostałam jako trzeci, więc Rózia równie dobrze mogła być moim trzecim, czwartym bądź piątym LPSem. Ja jednak uznaję, że jest czwarta. ;D 
Może nie zauważyliście, ale wszystkie zwierzątka z tej tuby mają coś w kropki. ;D
~ Dinek ma ten "czubek" w kropki
~ Rózia na brzuchu jakby 'jajko' (podejrzewam że pisanka xD) w kropki
~ Maja (małpka) ma kokardkę w kropki :D

Hmm, no cóż, nie lubiłam Rózi jakoś szczególnie, nie była moim ulubionym LPSem, ale hola, hola! To mój czwarty LPS i nigdy nie zapomnę chwil, które spędziłam na zabawie z nią. :3 Pojechała nawet ze mną do Grecji! ;D
Niestety ma już zdarty (prawie) nosek i takie czarne plamki z tyłu głowy, niestety nic na to nie poradzę, wszak figurka ma już ponad 4 lata! 

Rózia to szczególny petek - nigdy o nim nie zapomnę! ;D

~~~
Ile macie jutro lekcji? Ja 6. Nie tak źle, zwłaszcza że nie wiem czy mam tę szóstą, czy nie. ^^
~NarQ

8 komentarzy:

  1. Ja mam 4 :D i na 10;00 i tak przez cały rok w czwartek *-*. Fajna notka
    ----------
    about-lps.blogspot.com - NN skomentujesz?
    (ps.Może Cię to zainteresuję, ale za skomentowanie każdej notki u mnie dostajesz losy do LPS-andy, w którym można wygrac cenne nagrody).

    OdpowiedzUsuń
  2. My mamy sześć lekcji. W środy i czwartki pięć. Ja myślałam, że w szóstej klasie to będzie najmniej siedem, a tu proszę!

    Co do notki to bardzo fajna. W ogóle miałaś super pomysł z "Coś o..." .

    U mnie nowa notka

    swiatlps.blogspot.com


    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje najstarsze LPS też mają zdarte noski i ogonki :(.Fajna notka.Kiedy zrobisz jakieś oceny?Najlepiej piesków sheepdog,bo cię już kiedyś prosiłam ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Super notka i śliczny króliczek!

    OdpowiedzUsuń
  5. moje lps mają zdarte noski i np. nosek ma trochę zdartego i jest czarny,to lakierem pomaluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. July, po lewej?
    Oh, realy?
    Aż cztery lata, niektóre moje mają po ok. 5 :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam dziś 5 lekcji :D Ładny królik.

    www.kaska-and-olka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkaaa :333
    Ja mam tą drugą tubę z tym chartem ;D

    OdpowiedzUsuń