piątek, 14 września 2012

84. Oceny... Lhasa dog'ów! :D

Chciałbym cofnąć czas ~ Zmienić cały świat...



Howdy~
Hej, może zauważyliście, ale zwykle w tym krótkim zdaniu przed notką właściwą zwykle nie piszę nic o LPS... xDD Znaczy chodzi o to zdanie pod obrazkiem. :I Hue hue hue, LewisxWilbur mnie rozwala... XD Dla niewiedzących: AlbertXLeon xDDD
~~~
Yyy zanim przejdę do konkretów chciałabym napisać BlandPet, że wróciłam już z gór. O_o''

A więc ocenki! :D Jak ja lubię je pisać... xDD
Znaczy lubię jak mam na nie fazę. :I Teraz mam.

Przed państwem słodkie Lhasa dogs! (Boże, czemu ciągle piszę Llasa God? O_o'')

Sorry, ale zawsze przy ocenach widzę tę sowę i muszę się spytać: CZY TYLKO JA WIDZĘ TAKĄ :) UŚMIECHNIĘTĄ MINKĘ NA JEJ DZIOBIE?! O_O''

Słodka kruszynka... Zaraz się okaże ile jest warta! ~ Mike Yagoobian 
Oczy 10/10 Perfect!
Kolor 10/10 Ładnie łądnie ;) 
Razem 10/10 Haha, SEP zawsze najlepszy.

:33 Sweet
Oczy 9/10 Ciut ciemniejsze
Kolor 5/10 Coś mi w nim strasznie nie pasuje... A wiem! To ta wielka biała plama T.T
Razem 7/10 Nieźle

*.* Fajnyy!
Oczy 9/10 Lekko nie podoba mi się tonacja
Kolor 9/10 Za kropki i dziwny kolor fryzurki O.o''
Razem 9/10 Bezsprzecznie ^^

Blind Bag? T.T
Oczy 10/10 No co..? Ładnee ;D
Kolor 6/10 Mi się tam podoba ;3
Razem 8/10

Yay! Baby Lhasa Dog! xD
Oczy 7/10 Nie pasują ale ładne. ;)
Kolor 7/10 Ten brokat powinien być brązowy...
Razem 7/10

OMGF O_o
Oczy 4/10 Łeh... dziwne obwódki wokół oczu
Kolor 2/10 Fuj :[
Razem 3/10 Haha lol wiedziałam że tak będzie. xD

A wy..? Macie jakieś Lhasa Dog'i..? :3
~~~
Ouuu ile pytań do Parvati! xDDD Już się nie mogę doczekać normalnie. :D Do soboty!
~NarQ

20 komentarzy:

  1. Ja mam tego pierwszego. Moja Ukochana Lady Anabelle. **

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam #2192 i #2286 :3
    Chcę tą z SEP T.T
    Leon x Albert?
    Hueh widziałam z nimi rysunek na deviancie bo szukałam Ci Alberta w wersji anime xDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam żadnego lhasa dog-a a i tak średnio mi się podobają :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam przedostatniego! Moja kochana Kokardka <333 Dla mnie zawsze jest najlepsza! :33
    ~ Tak to ja, Psiakowa kocha Twojego bloga, July <DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Kokardka, którą wystawisz na tablica.pl tak jak resztę swoich figurek. Jesteś nieczuła i wstrętna i wręcz odrażająca.

      Usuń
    2. i co z tego

      Usuń
    3. Z tego, że swoich "kochanych" figurek się nie sprzedaje, chyba że się jest nieczułym potworem.

      Usuń
    4. to było dawno, nie zamęczaj się bo ja sobie i tak nic nie robię z tego , firepony

      Usuń
    5. Boże... Anonim- główka cię boli? :3 Że wystawiła na tablicę jakieś durne figurki, jest wstrętna? To jakiś kawał plastiku,ON NIE CZUJE! ._.

      Usuń
  5. Ja mam dwie SEP (powtórki xD) i tego Sparkle. A tak w ogóle to nie tylko ty widzisz tą uśmiechniętą buźkę O.o
    ~Lili555

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta sowa ma dwie twarze! Mroczne... A zrobisz ten mój pomysł z tymi LPS i jedzeniem? XD
    ~mARTyna

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie ta sowa się uśmiecha xD.Niestety nie mam żadnego Lhasa Dog,ale chyba będę miała tego drugiego drugiego.Ale masz rację,SEP zawsze najlepszy :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. też widzę usmiechniętą buzikę u sówki ja mam przedosttniego moja alex
    fajny blog
    avril619

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne jest ta rasa. Ale te pierwsze pieski to chyba shi-tzu, a $1 to sowa! O.o

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje wygrania eLPSdarlin.pl!
    http://only-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne ocenki. : )

    Ja mam dwa Llasa Dogi: #2155 - Magnet, 2130 - Scarlet.
    A i też widzę tą buźkę u sówki. Na żywo widać trochę lepiej; mam ją.

    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  12. A ten brokat to nie jest brązowy?
    Kurde, jestem daltnistką o.o
    Ocenki, jak to ocenki- jednakże dziwnie pozytywne jak na Ciebie.___.
    Czyżby Twoja krytyczna natura się zmieniła?
    Oh, no!
    Nie rób mi tego!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta minka mnie strasznie wkurza xD najładniejszy to ten pierwszy :) A jak przeczytałam Lhasa Dog do moa pierwsza reakcja "WTF?!?!" ale teraz wszystko staje się jasne xD

    OdpowiedzUsuń