poniedziałek, 10 września 2012

81. Sesja leśna :33

Hue, hue, hue, cieszcie się że nie wkleiłam wam tu Alberta/Wilbur'a XDDDD

TO THE FUTUREEEEE~

TAK! Mam istną obsesję na temat Rodzinki Robinsonów. :DD W ciągu tych kilku dni obejrzałam film trzy razy + usunięte sceny (Get on your skateboard and FLY little monkey FLY! XDDD) + jakieś filmiki z Robinsonami + kilkadziesiąt stron DeviantArt'u z Wilbur'em. *___* 
Hue, hue, musiałam! *_* 
(of course, July nie byłaby sobą, gdyby już nie wymyśliła komiksu na kilkaset stron z jakąśtam jej postacią + postaciami z filmu c: )

BŁAGAM KUPCIE MI TAKĄ KOSZULKĘ NA URODZINY!!! *___* 

Kurczę znając mnie za tydzień zajmę się innym filmem + wymyślę inną historię + Wilbur zleci na dalszy plan. ;_; Nooo! :C

Dobra lepiej przestanę was spamować. XD Idę oglądać art'y z nimi i dam zdjęcia do załadowania. xdd
~~~
Bóó już się załadowały..? No dobra, po pół godzinie zaczęły mi się kończyć ciekawe art'y. :I Nie podpisuję bo jestem zbyt leniwa. Zresztą kto by to chciał sobie przywłaszczyć. XD
Maksiu. *.* 
Zdjęcie na próbę, czy wyjdzie dobra ostrość.


Ginger na kamieniu. ^^

No niestety nie możesz się kąpać. :<

Więcej rzeczki...

Zadziwię was... mam jeszcze z 10 zdjęć 'rzeczkowych'. O_o''

Flesz jest taki zdradziecki. :<

Na pniaczku. :3

Ziuk. Ziuczek. :3

Dziwne drzewo. A dokładniej jego resztki.

Znowu Ginger.

Wolpy w gnieździe. ;o Poluje na ptaki.

Random Photo...

Locka, Locka, Locka.

Na gałązce...

...


Wiecie co..? Nie chce mi się wymyślać opisów.

Enjoy the photo!






Taa, zawsze jak robiłam jakieś zdjęcie to kładłam obok siebie coś takiego, w czym były LPSy i kilkanaście razy bym tego zapomniała. :I




Pająki... Nie cierpię ich.

Łeee brzydki cień! :c



No w końcu Parvati. *_* (Szarika chyba nie było)



*.* Love














Z niewiadomych przyczyn kojarzy mi się z Bożym Narodzeniem. O_o''



Zacna dróżka dla traktorów wykładana kawałkami cegieł. :I


I taki objedzony listek. ^.^

Wiecie co? Nie chce mi się pisać notek. :3 Zapodajcie jakiś pomysł na temat. xDD
~Keep moving forvard.


17 komentarzy:

  1. Śliczna sesja :D, szkoda,że nie ma Szarika. Może zrobisz Ask July, bo na blogspocie go nie było ? :D.
    --------------------
    NN na about-lps.blogspot.com - z opowiadaniem o Razzowym - byloby mi bardzo przykro , gdybys nie skomentowala :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz talent do robienia fotek ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. Aha, i czy tylko aj zauważyłam, że nie ma ikonki "czytaj więcej" ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia :3

    Nowa notka!
    www.lps-gienio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna sesja :).Mam takie pomysły na notki:Ask Parvati(chcę bardzo xD)Ask Wolpy,jakaś gazetka,Coś o...,ranking ulubionych LPS(chcę bardzo XD),bo trochę się chyba pozmieniało ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj w klubie, też nienawidzę pająków. ;_; Bardzo ładne zdjęcia. Notki... hmm, może wybory miss albo co? Notka o twoich marzeniach? Jaakieś opowiadanie? Sama niewiem. xP

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrób ocenki .... wilków XD

    OdpowiedzUsuń
  8. A może zrobisz takie coś: dajesz zdjęcie jakiegoś LPS (nie musi być twój) a obok jakieś jedzenie. Chodzi o to żeby pokazać że np. ten gołąb kojarzy mi się z pomidorem. Wiem, wiem dziwny pomysł... XD
    ~mARTyna

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsze zdjęcia na świecie! xD

    Zrób oceny spanielów! XDDD
    Ale jak robiłaś to nie ;d
    Bo nie wiem czy były czy nie @.@

    OdpowiedzUsuń
  10. Albo o twoich ulubionychLPS'owych serialach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna sesja! Jaki masz aparat? Zdjącia jak profesjonalisty. ; )


    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobisz notkę ze swoją listą życzeń

    OdpowiedzUsuń
  13. Jula wejdź na Facebook'a proszę...

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne fotki :)
    Mwah, mi się nie chce chodzić do lasu xD

    OdpowiedzUsuń