niedziela, 2 września 2012

76. JEST NADZIEJA DLA G2!!!

Jutro do szkołyyyy... :C



Howdy~
Ahh słuchałam właśnie listy przebojów lata 2012. ^^ Wygrał... Enej! :DDD A dokładniej utwór:
Skrzydlate Ręce!!!
Awww nie spodziewałam się! <3 Fajna niespodzianka na koniec lata. :3
---
PSy bo muszę was potrzymać w napięciu... xDDD

Kate:
Tablety graficzne kosztują ok. 300zł. ;) Ale ja mój dostałam od rodziców na Mikołajki, więc nie wiem dokładnie. ;p

~~~
Okej przejdźmy do rzeczy. ^^''

A więc... to nie koniec G2? Czy G3 to była tylko seria, jak brokatowe LPS czy LPS z naprasowanymi oczami..? Chyba... tak. ^^
Oto najnowsze... nowości. :D

Powiększyłam nieco. Sweet zestawik. I nowy mrówkojad? ;o

[image]
Lepsza jakość. Hmm fajne zestawy. :3

To już wszystkie nowe zestawy. Trzymajcie kciuki za LPS G2!!! :D
~~~
I powodzenia w pierwszym dniu szkoły. :3
~NarQ

13 komentarzy:

  1. Powodzenia :D. Śliczne zestawy, nowy mrówkojad *-*.
    ----------
    about-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super!!!!!!!!!!!Tam jest nowy MRÓWKOJAD!Chcę go,bo to przecież moja największa,najukochańsza mania ;).Miejmy tylko nadzieję,że to są nowości,bo nie widać tam numerków :(.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czymam kciuki :D Podoba mi się ten królik *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. TRZYMAM KCIUKI!!! JEJ G2 RZADZI!! ;D xD i przez cb bardziej polubilam lps xD :D XD chyba niedlugo se kupia lps-ka ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to wiedziałam! Bo jakby G3 już miało zostać, to by się nie nazywało "Utalentowane Zwierzaki". I wróżki, i te "utalentowane zwierzaki" to były tylko serie... Yayyy!!! :DDDDDd
    ~Lili555

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za G2!Dzięki i też życzę powodzenia!Super notka!
    PS.U mnie nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  7. YEEEEES! Elfy i plastyki muszą minąć! NIECH ŻYJĄ G2! 8D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super że masz YT na początku myślałam że to się ktoś pod cb podszywa:)
    Przyjechałam z wakacji i laptop trochę zepsuty ale mam 2 bardzo stary który nieczyta twojego bloga:(((((((
    KCIUKI ZA 3 GENERACJE!!!!!!
    PS.A czemu niejesteś na yt na koncie CentrumLPS???

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak myślałam, żę G3, a raczej LPS Totaly Talend to tylko jakaś seria. ; ) Fajny jest ten zestawik z nowym mrówkojadem. Mam nadzieję, że będzie więcej nowości.


    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest szansa dla G2!!! *w* Ale czad! Nareszcie stare LPS powrócą!!!!
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że wracają. ;)

    www.lps-gienio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie Totaly Talent, tylko Totaly Tandent. xD

    OdpowiedzUsuń