czwartek, 27 września 2012

91. Moje marzenia i zachcianki cz.1 :D

photo edited for free at www.pizap.com
Dum~dum~dum!



Howdy~
Wielki powrót, lol. :D Jakoś mi się nie chciało pisać. ;p (ale siedzieć na fejsbóku [xd], kwejku i youtube to już się chciało! :D) Nie tak, że nie mam pomysłów, ale po prostu... NIE CHCE MI SIĘ, JESTEM LENIEM NAD LENIAMI XDDD''
---
PSy? A nóż widelec jakieś się znajdą. ;p

Goldeniara & Kate:
XDDDDDDDDDD Fajne macie sny. Mi się wczoraj śniło, że byłam na obozie/kolonii i miałam z kol. za zadanie złapać krokodyla. O.o'' I koleżanka zaczęła wyrzucać koty przez okno (._.''') bo stwierdziła że krokodyl wyskoczy za nimi i że zlecą się do nich kruki... wtf? O.o'' [a i Albert of course też był... po raz wtóry mi się śnił *.*]

Kate:
Dostrzegło, ale niestety mam taki standart, że tekst po ocenie (np. 8/10) nie może zabierać więcej miejsca niż jedną linijkę, więc nie chciało mi się już tego pisać. ;p

LPSmaniak:
Umm... spox. ^^''

Pewien anonim wysłał mi link do reklamy G3. Widzę dużo nawiązań do LPSów Kennera, jeżeli chodzi o użytkowanie... (naciskasz główkę a zwierzak coś robi) :p

~~~
Jesteście gotowi na niesamowite nudzenie? No pewnie, w końcu to blog July! :D

Ludzie czasem pytają się mnie, czy zrobię notkę o liście życzeń, marzeń itd. ;p A więc chcę wszystkie LPS! Ale kieszonkowe mi tego nie pokryje. ._.'' 
Jednakże, jeżeli znajdziecie któregoś z tych LPSów na allegro, dajcie znać. :3 Lecimy po kolei, od 1-100 :3

LET'S GO!!!


Cziłała, oł cziłała!
Widziałam na Allegro po 6zyla. O.o'' W całkiem niezłym stanie i nikt nie kupił... lol. xd

A więc unikacik, chyba każdy chce ją mieć! U mnie byłby to on i miałby na imię Cookie. ^^ Tak sobie wymyśliłam i tak ma być! :D Słodziak, mimo tych fioletowych oczu. :3

NONONONO!!! *mój standardowy tekst przed klasówką/odpytywanką/sprawdzianem/czytaniem zadania domowego ._.'' *
Nie przypominajcie mi o niej. -.-'' Z DZIESIĘĆ RAZY MIAŁAM JĄ KUPIĆ! ;_;

Moja biedna Syria (... nie pytajcie skąd to imię wzięło się w mojej łepetynie)... Muszę ją kiedyś kupić! Byłaby taką "królową korytarza"! :D Oczywiście w dobrym tego słowa znaczeniu.

A nie, sorry, tę już mam. XDDDD Ale jest fajna, nie zaprzeczycie. :3

To bardziej zachcianka, no ale... w tej kotce jest coś takiego... takiego... TAKIE COŚ CO SPRAWIA ŻE MUSZĘ JĄ MIEĆ!!! *.* 
A może to jednak byłby on..? xD

Kolejna zachcianka? ;3
Kocham stary kształt boxerów... <3 Zwałby się Teddy. :3

Ying. :33
Miałam ją kupić razem z Yang, ale co tam. :p Tak bywa.
Longairyyyy! *w*

Collar bądź Connor. :3 Albo oba imiona naraz. 
Chyba nie muszę nic więcej pisać, skoro wiecie, że to moje najnajnaj marzenie? :3
MUST HAVEEEE!

Szarka. :D 
Kolejne marzenie o którym już wiele razy wspominałam.

Beagle z Bootsville hauhauhau! Naprzód psiaki hauhauhau! :D Kto ogląda Dzieciak vs Kot? ;p

Beagle... Nie wiem jakbym ją nazwała... Ale jest przeprzeprzeurocza! :D Jeszcze jakby miała czerwony magnes... uhohoho! :D

Mam słabość do tego zestawu. *_* Spaniel fajny, choć u mnie chyba by robił za słitaśną dzieffczynkę, a owczarek..? BOSKI I TYLE!!!

Cudo! I pomyśleć że początkowo mi się nie podobał... Nie wybaczę sobie tego. xD
Trójkolorowa grzywka, piegi, zielone oczka... Tylko te całe czarne uszy nie bardzo. Ale co tam! Jest cudny! :D

Jamniooooooor! *_*
Dominika? Chyba tak chciałam ją nazwać. xD Śliczne piegi! *.*

Zachcianka. 
Zez jak stąd do Nowego Jorku, cokolwiek to oznacza. Ale spodobał mi się! <3 Ciapek/Kajtek <3

Stary kształt. *.* Sweet oczka. *.* Cudne kolorki. *.*
Nazywałaby się Coffee. Hmm, chyba źle to napisałam. :<
MUST HAVE

Jest zacny! *_* Nic dodać, nic ująć. Stary kształt, cieniowanie... Kolejny Must have?

Dorkuś! *.* Nie pytajcie skąd to imię, bo sama nie wiem. Po raz wtóry. :[

TE DWA KONIE!!!
Wypatrzyłam je już na początku kolekcjonowania... Są idealne! <3

WANTWANTWANT!!!
Owczarek, w dodatku Fuzzy? To musi być unikat! :I

Pierwszy LPSek z kształtami w oczach! Takie cudo! :3 

Haha! Chyba jedyny LPS bez oczu! :D 
Jest taki słodki, muszę go mieć. xD

Grr... marzę o niej! Widziałam ją kilkukrotnie ale nie mogłam kupić!!! Flower... <3

To tyle marzeń i zachcianek... Na razie! :D Jeżeli jakieś z nich znajdziecie na allegro, proszę, wyślijcie mi linka w komie! :3
~~~
Zapro do Szarika. :>
~NarQ

34 komentarze:

  1. Mam podobne marzonka! I jeszcze apropo mojego bloga to usunęłam ten kod do komentarzy ale prawdę mówiąc to ja go nie ustawiłam. Zapro na mojego drugiego bloga
    pamietnik-charliego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam z nich tego kotka #5,bokserka i zestaw z tymi dwoma końmi :).Ja też marzę o wielu z nich,a tak konkretnie to chcę chihuahua #1,colie #58,brązowego beagle,spaniela,stary kształt pudelka,fuzzy owczarka,persa,a najbardziej pieska sheepdog.On jest po prostu cudowny,wyjątkowy,piękny!Podoba mi się dużo tych LPS co tobie ;).W dalszych częściach też może tak być.

    OdpowiedzUsuń
  3. O niektórych marzę a niektóre mam :D Mam Syrię (pasuje do niej to imię, ale jej tak nie nazwałąm)Mam też Ying i Teddy'ego (wiesz, ze u mnie to Czarna i Szef Kuchni xP) Świetna notka. Te koniki są boskie!!! A mogłam mieć tą srebrną T.T

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele z tych marzeń chcę również. Ale chihuahua #1 mi się nie podoba, nie rozumiem czemu tyle osób o niej marzy. o.o'

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten spaniel ponoć ma numer #79, ale on już należy do maltańczyka w identycznych kolorach. :U Sprawa podobna jak u ,,persa, który urósł w opakowaniu". ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na szczęście nie mam aż tylu marzeń i zachcianek :p
    Za to coraz bardziej pogłębiają się moje marzenia co do figurek z FiM >___<
    Dzisiaj mi się śniło,że kot mi nasikał na taki fotel w pokoju(a to, niestety, już się zdarzało...), a potem śniły mi się moje urodziny(mam jutro,impreza w niedzielę) i mój ulubiony tort( z Asproda, z różowymi wiórkami... Awww :3) a potem moje koleżanki+ przyjaciółki na imprezie.
    U mnie NN...była kilka dni temu, ale onet skasował połowę x.x''
    Ja chcę,żeby już mnie przenieśli na tego bloga.pl!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne LPS!

    www.lps-gienio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też marzę o kilku z nich. Chiuauę (wiem, że nie tak się piszę) mam z Ebay-a. Nie była zbyt tania, ale oryginalnie zapakowana.


    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam tego beagle #77, ma różowy magnes O.o I masz rację, przeurocza :D

    -----
    Kate LPS

    OdpowiedzUsuń
  10. są na allegro za 6zł i kup teraz ale nie dam linka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. certainly like уοuг website however you need to
    сheck thе spelling on quite a few of your posts.
    Many of them аre rife ωith spelling issues аnd
    I іn finding it very bothersome to tell the
    truth on the othег hаnd I will definitely
    come again аgain.

    Feel free to suгf to my web pagе; demotywatory

    OdpowiedzUsuń
  12. Hеllo just wanted to give you a quick heads up and
    let you know a few of thе pictures aren't loading correctly. I'm not ѕure why but I think itѕ a linking issue.
    Ӏ've tried it in two different internet browsers and both show the same results.

    my blog; Demotywatory

    OdpowiedzUsuń
  13. Ηey there! I just wanted to ask if уοu eνer hаνe any рroblеms with hackeгs?
    My last blog (wordpress) was hacκеd anԁ Ι еnded up loѕing a fеw months of harԁ woгk duе tο no bаckup.
    Do уou hаve any methods to protect аgаіnst
    haсkеrs?

    my wеbρagе :: Mezoterapia wrocłAw

    OdpowiedzUsuń
  14. Unqueѕtіоnаbly believe that whіch you said.
    Your favοrite reason appeared to bе οn the nеt the simplest thing to bе aware
    of. I say to you, І defіnitely get annoyeԁ
    while peoρle considеr worries that they just ԁon't know about. You managed to hit the nail upon the top and defined out the whole thing without having side effect , people can take a signal. Will probably be back to get more. Thanks

    My weblog - great-product.com

    OdpowiedzUsuń
  15. We're a gaggle of volunteers and opening a new scheme in our community. Your website offered us with helpful information to work on. You've done a formіdablе job and our whole neighborhoοd might be thankful
    to you.

    Also visit my web page ... homepage

    OdpowiedzUsuń
  16. Εveгy ωeekend і used to go tο ѕee thіѕ ωeb page, bесause i want
    еnjoyment, sincе this this wеb
    site conatіons truly niсe funny materiаl tοο.


    Also visit my web site: please click the next page

    OdpowiedzUsuń
  17. If you are going for best contents like me, only go to
    seе this web ѕitе eѵery day аs it pгesents qualitу contentѕ, thankѕ

    Alsο visit my web blοg - http://www.bojler.co

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi theгe would уou mind ѕharіng whісh blog plаtform yоu're using? I'm ρlanning to stаrt mу οwn blog sοοn but I'm having a difficult time selecting between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your design and style seems different then most blogs and I'm lοokіng fоr sοmеthing uniquе.
    P.Ѕ Apоlogies for getting off-topic but I hаd tо ask!


    Also visit my webpagе :: bookmarkingworld.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Good pоst. Ӏ learn something new and challengіng on ωebsites I stumbleupon every ԁay.
    It's always interesting to read through articles from other writers and use a little something from other sites.

    Look at my blog: Demotywatory

    OdpowiedzUsuń
  20. I know this ωeb page presents quality ԁеρendіng posts and aԁԁitional stuff,
    is there any other site whіch giѵes these
    kinds of data in quality?

    Hеre іs my homepage; iyans.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ωhoah this blοg іs great i like reаding yοuг posts.
    Stay uр thе gгeаt wοгk!

    You realize, lοtѕ of people are searсhing rounԁ for
    thіs info, yоu can aіd them greatly.


    my ωeb page: drzwi drewniane

    OdpowiedzUsuń
  22. I like the helpful info уοu provіde іn yοur artiсles.

    I will bookmark your blοg anԁ check аgаіn hеre fгequently.
    I'm quite certain I'll leaгn lots of new stuff right
    here! Good luck foг thе nеxt!



    Here iѕ my page: Read the Full Posting

    OdpowiedzUsuń
  23. Excellеnt wаy of telling, аnԁ fastidious ρiеce
    of writіng to obtain informatіon cοncerning mу prеsentаtiоn subject,
    whіch i аm going to соnvey in institution of hіgher educatiοn.


    My web sіte :: Http://www.elephate.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. I belіeve what you said mаde a ton οf sense.
    Hоwever, consiԁer this, ѕuppose you were to write
    a aωesome post title? I am not ѕuggеsting your infoгmation iѕ not sοlid,
    but suρpоse you aԁded a headline that
    makеs people want more? I mean "91. Moje marzenia i zachcianki cz.1 :D" іs kinda ѵanіlla.
    Yοu should glаnce at Yahoo's home page and watch how they create news titles to get people interested. You might add a video or a related picture or two to get people excited about what you've ωrittеn.
    Just my opinion, it mіght make уour blog a little lіvеlier.


    Visit my web page - zasilacz do laptopa

    OdpowiedzUsuń
  25. Great poѕt.

    Feel free to visіt my pаgе Nhom.com

    OdpowiedzUsuń
  26. I got this wеb site from my pal who told me concerning this web page аnd noω this
    timе I аm browѕіng thiѕ site anԁ reаding very informatіve poѕts at this time.



    Review my web ѕite oświetlenie led

    OdpowiedzUsuń
  27. Hοwdy! ӏ simplу want to offer you a huge thumbs uρ for your greаt іnfo you have
    got rіght herе on thіs post. І аm coming baсk to your website for more soon.



    my wеbѕite: thesciencesphere.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Write mоre, thats all I haѵе to saу.
    Lіteгally, it seеms aѕ thοugh you rеlіed on
    the video to maκe your point. You ԁеfinitelу
    knoω whаt youre talking аbоut, why waste youг intelligence on ϳust
    ρoѕting vidеos to your blοg when
    you сοuld be giving uѕ ѕomеthing enlightening to read?


    Feel frеe to visit my site: www.halupczok.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Hey there! Thiѕ is my first visit to youг blоg!

    We аre a сollection of volunteers аnd starting а new prοject in a сommunіty іn the
    ѕаme nіchе. Υour blоg provided us benefісіal infoгmation to woгk οn.
    Yοu have donе a outstanding jоb!


    Also visit my webρаge ... http://jiujitsumatch.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. I'm really inspired with your writing abilities and also with the structure to your weblog. Is this a paid theme or did you modify it your self? Either way stay up the excellent high quality writing, it'ѕ uncommon tο loοk a nice blog
    like thіs оne nowadays..

    Here is mу blog pοѕt :: Bojler kospel

    OdpowiedzUsuń
  31. Excеllent post. I ωaѕ checking contіnuouѕly this blоg
    and I am іmpressed! Vеry helрful info
    ρarticularly the last pаrt :) I cаre fοr suсh informatiоn а lоt.
    I ωaѕ lookіng foг this certaіn informatiοn fοr a long tіme.
    Thаnκ уou and good luck.

    Мy wеbsite: projektypolskie.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. We're a group of volunteers and opening a new scheme in our community. Your web site provided us with valuable information to work on. You have done an impressive job and our entire community will be thankful to you.

    Also visit my blog post fotograf

    OdpowiedzUsuń
  33. Gгeetings! Very useful аdvіce wіthin
    this article! It's the little changes which will make the largest changes. Thanks a lot for sharing!

    Also visit my blog :: bcmath

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam chihuahue #1, shorthaira #5, longhaira #9, boksera #25, colliego #67 i sheepdoga #465. Fajne marzenia i zachcianki ;)

    OdpowiedzUsuń