piątek, 28 września 2012

92. Zmiana wyglądu bloga + zapowiedź Niebiańskiej Szkoły :D

photo edited for free at www.pizap.com
Wiecie jaki dziś dzień? :3 Tak, to imieniny Marka i Wacława! Zgadliście! :I



Howdy~
Miałam dziś ślubowanie. ._.'' Na szczęście nie było żadnego śpiewania hymnu, mówienie przysięgi, tykania ołówkami itd. itp. :3 Po prostu nasza szkoła jest tak mała, że ciaśniliśmy się na górnym korytarzu. -.-'''' NASZA SZKOŁA NIE MA NAWET WŁASNEJ SALI GIMNASTYCZNEJ!!! >.<''
---
PSy :D (Gangnam Style! Op, op, op, op! XD)

paulinalps:
Thx za te wszystkie linki. ^^'' Pewnie większości nie kupię, bo kasy brak (-.-'' wydana na lody/obwarzanki/lizaki/inne przekąski z kumpelkami >.>''), ale co tam. ^^''
A ten spaniel to nie NO#, tylko wariant #79, o ile się nie mylę. :3

Goldeniara:
Myślę, że chodzi głównie o to, że ma numer #1. ;p 
~~~
I jak się wam podoba nowy wygląd? ^^''

Taa, nareszcie go zmieniłam... Ten stary był... od początku bloga! O.o'' Ale nie chciało mi się zmieniać, sorki. ^^'' 
Jak się podoba nagłówek?
Ten poprzedni... No trzeba było przewinąć stronę, żeby zobaczyć czy jest nowa notka. ;p A teraz nagłówek jest mniejszy i nie trzeba. :D Według mnie to bardziej wygodne. ;) 
---
Woah, zakochałam się w piosence The Bird and the Worm (Owl City of course xd)... Po prostu ją kocham! <3 
Niesamowite, przedtem nie bardzo lubiłam obcojęzyczne piosenki... a teraz? Mam kilkanaście (chyba za 20) piosenek Owl City na telefonie. ;o (+ Shooting Star jako dzwonek)
---

Uwaga, uwaga. :D
Ponieważ dziś mi się nudziło, zaczęłam kręcić serial...

Zapowiadałam go od bardzo dawna...

Kilkukrotnie zmieniał nazwę...

Oraz całokształt. ;p

Jest to...

Oczywiście...

Niebiańska Szkoła!!! :D
Bo cóż by innego? :3
W pierwszym odcinku mało rzeczy jest wyjaśnionych. ;) Ale właśnie o to chodzi! :D Odcinek "wyjaśniający" pojawi się dopiero jako trzeci, czwarty. Nie wiem, bo myślałam, że jeden odcinek będzie miał mniej minut, a tu nim się obejrzałam miałam już z 10. :O

Na początek - standart. Szesnastolatka idzie do nowego liceum. Ale nie takiego, do jakiego spodziewała się iść. Zaczyna się od dziwnej rozmowy tajemniczej kobiety z matką Kate. A potem..? Zobaczycie. :) 
NIE NIE NIE, MIMO ŻE SIĘ NA TO ZAPOWIADA, TO NIE BĘDZIE ŻADNEGO DEMONA GANIAJĄCEGO PO SZKOLE I ZABIJAJĄCEGO WSZYSTKO CO ZNAJDZIE. -.-'''

Nie, nie nie! W Niebiańskiej Szkole nie ma demonów, a przynajmniej nie powinno ich być. ;) U mnie demony to rozumne stworzenia, nie chcą po prostu żywić się krwią, chcą czegoś więcej... ALEALEALE co ja wam bd spoilerować. ;p Wszystko się wyjaśni w swoim czasie. :3

NIE, TO NIE JEST KOLEJNY HORROR OCIEKAJĄCY KRWIĄ I ŚMIERCIĄ, JAKICH TERAZ PEŁNO. x.x''

Pierwszy odcinek powinien już dziś pojawić się na moim kanale. ;) 
~~~
Nudy ciąg dalszy...
~NarQ

11 komentarzy:

  1. Widzisz, tak to już jest. Fanfic jakiś też trudno znaleźć, żeby nie było masowego mordowania. Zastanawiam się, do jakiego stopnia ktoś musi mieć zrytą psychikę, żeby umieścić coś tak okrutnego,co nawet w 'naszym świecie' się nie zdarza, w Equestrii, krainie szczęścia i beztroski?(mam tu na myśli oczywiście Rainbow Factory, choć Fallout Equestria też jest niczego sobie, jeśli chodzi o mordowanie -.-)Rozumiem,life is brutal,ale żeby aż do tego stopnia?!
    Ugh, wygadałam się, troche nie na temat, ale kit xD
    A serialu nie mogę się doczekać, skoro nie ma być mordów, masowych samobójstw i tego typu rzeczy :3
    Za wcześnie przeczytałaś mój poprzedni komentarz xD Musisz, niestety, wejść jeszcze raz na kate-lps i przeczytać całą notę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod wszystkim, co powiedziałaś na temat horrorów. Ja nienawidzę takich ficów, filmów, itp. W ,,Cupcakes" z mojej ulubionej postaci zrobiono obłędną zabójczynię. -.-

      Usuń
  2. Jej.. ale super wygląd bloga! Boże! (Akurat na jesień xp)
    Wiesz co... wczoraj była dyskoteka w mojej szkole.. (*PODPIERAM ŚCIANĘ* xD ) gdy impra się rozkręca dali kulę 8D i inne w tym typie.. W końcu dali jakąś wielką lampę na ziemię, jest włączona.. dali coś takiego co kurzy całą salę.. Ja, (moje kumpele: ) Paula, Julka i Zuśka; stajemy przed tą lampą i zaczynamy tańczyć.. -.-'' nie no.. ale siara.. (Spoko, to nie mój pomysł..) chłopaki dołączyli ^^) ; w tedy my, ,,kobiety'' (xDDD) zaczynamy kręcić głowami.. włosy ,,wszędzie'' XD,.. OMG.. 0.0'' ... Paula prawie zemdlała.. achh.. (No i wiesz.. był stolik z piciami i żarciem..)Paula prubuje się podnieść chwyta za stół.. mało tego.. stół się złamał.. soki na jej łepetynie.. później żygała O_o''.. A, później ochoczo pobiegła dpo woźniej i krzyknęła..
    Paula: PROSZĘ PANI, AAA, KIEDY NASTĘPNE DYSKOTEKI?! *w* =D
    Boże.. no, dobra.. to tylę.. Bye!

    ~Taka Lew (iii.. *KRĘCIMY GŁOWAMI XD!!!!*)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny wystrój. Nagłówek - po prostu cudo!
    Nie mogę się doczekać Twojego serialu. Mój się pojawi już w październiku. Ale najwcześniej w drugim tygodniu, bo... JADĘ NA ZIELONĄ SZKOŁĘ! Jej!
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Omg świetny wygląd *.* Ja miałąm w planie dziś zmieniać-u mnie nowa notka będzie później, ale dziś xd Po prostu nie mogę się doczekać niebiańskiej szkoły! Odcinek 10 minutowy i od July to raj, którego nocą pragniesz tak ja jaaa XD

    OdpowiedzUsuń
  5. No wreszcie nowy wystrój! Awesome. :P Tamten już mnie denerwował.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ten nowy wygląd!
    www.lps-gienio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny jest ten nowy wygląd. Nareszcie jakiś serialik. ! ; D


    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny nowy wystrój,taki jesienny(i wilk :D).Nie mogę się doczekać serialu.Zapowiada się ciekawie.Nie ociekający krwią i śmiercią?Czyli dla mnie super,bo nie lubię takich,a jest ich coraz więcej :(.Będę oglądać na 100% ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny wygląd! Na pewno obejrzę niebiańską szkołę. U mnie NN!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny blog też zapraszam na mojego dninaszychpetkow.bloog.pl (nie jest aż taki naj jak twój)

    OdpowiedzUsuń