piątek, 21 września 2012

89. New LPS - Z Anglii ^^

Oj rany, oj rany, WEEKEND KOCHANI! <3



Howdy~
Hmm no napiszę wam co teraz robię, bo mi się to trochę śmieszne wydaje. ;pp Nie wiem jak wy, ale lubię czytać stare notki np. kochane-lps albo lps-przyjaciele. XD No bo np. poglądy i język się zmieniają nie? Hmm chyba nie ogarniecie. XD

Ajajaj, nie piszę na temat na który chciałam. ;pp
No bo wchodzę do kuchni, patrzę, a tu wielka paka Cheetos'ów. *.* Biorę ją do pokoju, przed kompa, jem kilka i stwierdzam "Kurde ostre trochę ;//" ale skoro są to zjem, bo ja lubię. XD Zjadłam jakieś 1/4 paczki (a to jest megga paka, no wiecie o co mi chodzi. xdd Nie taka mini paczusia za 1.50 tylko jakaś z 10 razy większa) i stwierdziłam że piecze mnie w gardle, a to źle (zaraz wam napiszę czemu). O.o'' No więc szybko odkładam te Cheetosy, myję ręce (no wiecie, po takich chrupkach ma się jakby utłuszczone ręce xdd) i szybko piję colę... Łee teraz mam podrażnione podniebienie i mnie boli. O.o Muszę to kiedyś zrobić przed szkołą to może mi się uda namówić rodziców, żebym opuściła jeden dzień. xD

A i miałam napisać czemu źle że mnie piecze w gardle.
Bo dziś na WFie biegaliśmy na ocenę na 800 metrów. x.x'' Jbc. w gimn. jest tak, że pierwszy raz jesteś oceniana według tabelki (np. czas 4.10minut to trója, 3.50 to piątka itd.) a potem jak poprawisz wynik to masz 5, a jak pogorszysz to 4 albo 3. ;pp Haha dostałam 4. *.* Mówię wam, taka jestem happy bo myślałam że będzie trója. XD No i dobiegłam do końca trasy taka zdyszana i prawie bym tam zemdlała. O.o'' Bolało mnie wszystko od głowy, poprzez gardło i płuca aż do stóp. X.x'' I teraz boli mnie gardło. W sensie od tego dyszenia. KURDE NIE MOGŁO MNIE BOLEĆ W PONIEDZIAŁEK?! -.-'' Grr, tak to jestem chora na weekend. :// 

Powinnam założyć pamiętnik, lol. XD
Serio się zastanawiam. O.o'' Wypatrzyłam sobie taki fajny zeszycik, chyba 200 kartkowy ale nigdy nie chodzę do tego sklepu z tatą żeby mi kupił. xDDD 
~~~
Dobra do tematu o LPS, co..?

A więc wczoraj moja babcia wróciła z Anglii. ^.^ Kupiła mi i moim kuzynkom kilka rzeczy, w sensie:
~ Taka jakby przypinka do torby z budką telefoniczną i maskotką olimpiady 2012
~ Koszulka z flagą Anglii <33
~ Zeszyt + notesik
~ Słodyyyycze! *.*
~ I kurde zapomniałam XD
~ LPSa. O.o'' 

Lol nie spodziewałam się że mi kupi, niby cośtam mówiła ale tam. xdd Zresztą babcia wgl nie wie jakie ja mam LPSy, więc cud że trafiła na takiego którego nie mam. XD (kuzynce kupiła powtórkę)
To kot... Jest popularny, ni ze starej, ni z nowej serii... niee, to nie ten żółty z niebieskimi oczami. -.-'' To ten:
Emm dobra. xD

Nie jest jakiś mega, no ale to mój pierwszy LPS takiego kształtu. ;o Poza tym planowałam go kupić, no ale jakoś tak wyszło że niee... xd W sumie dobrze.
Babcia twierdziła że innych nie było. Szkoda, bo kupowała... W Toys R'us'ie. T_T Ranyy, muszę tam pojechać i sama sobie jakiegoś kupię, choć osobiście wolałabym Walmart. ;pp

Mam jej otwieranie na telefonie. Dodać..? A pewnie że dodam na YT. ;pp Btw. wzięło mnie teraz na robienie filmiku. O.O'' Ale będzie słaba jakość bo ciemnoo... Zrobię jutro. ^.^ Pierwszy odcinek Niebiańskiej Szkoły. :D 
Haha, polećcie mi jakiś fajny, dość prosty w obsłudze program, bo WMM nie przyjmuje formatu mp4. -.-'' Omg...

Ależ ja lubię pleść od rzeczy. xDD

A więc kotka nazywa się... Ditzy. XD I mówią na nią Derpy albo Ditzy Doo. ;D Nie obraża się na nich ani nic, ale serio ma problemy z wzrokiem. Nie widzi tego co ma bezpośrednio przed oczami, no wiecie, zez rozbieżny. Za to świetnie wychwytuje szczegóły otoczenia, które uda jej się zobaczyć + ma znakomitą pamięć. No i nie wiem ile ma mieć lat. 16..? Możliwe. xD 
Ciężko jej się głowa kiwa. ;// Może dlatego że jest z nieco starszej serii i była tyle w pudełku? O.O'' Za to sardynki na pewno się przydadzą. ;D 

Dobra macie jeszcze jedno zdjęcie Ditzy. I lecę. ;pp
~~~
OWL CITY!!! <3 LOVE! :DD
On mi kogoś przypomina... Nie wiem kogo. ;_;
~NarQ

15 komentarzy:

  1. Pierwsza. znowu.
    Ja mam dwa koty takiego kształtu. Twoje LPS mają bardzo fajne imiona. Wymyślasz je, czy ściągasz np. z jakichś postaci filmowych, z książek?


    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Derpy. <3 Fajny LPS. Załóż sobie taki notatnik. Ale na blogu też o tym pisz. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny lps moja kol. ma takiego samego

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kotek :)
    www.lps-gienio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezbyt kolor oczu :/ ale tak to OK, ja sama mam 1 kotka tego kształtu

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tego kotka :3
    Tesz (celowy błąd) lubiem Owl Cityyyyyy ~~~~~
    Kocham piosenkę Fireflies ^^

    "You would not believe your eyes"
    "If ten million fireflies" ~~ *w* <3

    No i se ją włączyłam xDD'

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tego LPS. Nazywa się Shira.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, miałam kupić tego kotka. :3 Ale kiedy się na to zdecydowałam już go nie było. Ten jej zez jest słodki. ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez go mam :) Kupiłam go żeby zdobyć Kiwi <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodka,też chcę kotka takiego kształtu.A jak przeczytałam,że z Angli to myślałam,że jakiś unikat XD.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam kotkę która jest w tej samej pozie, tylko inne ubarwienie ^^. (Ej, July.. zrobisz jakąś specialną notkę na 100 post? ^^)

    ~TakaLew... z innego konta :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam dwie kotki tego kształtu.
    Aww, ja też chcę mieć babcię w Angli!
    Młac, jak znam życie, to ten koleś przypomina Ci Alberta xD

    OdpowiedzUsuń
  13. też mam tą kotkę

    OdpowiedzUsuń