wtorek, 4 września 2012

77. Pierwsze dni w nowej szkole..?

Mój mundurek szkolny wygląda niczym fartuszek sprzątaczki. x_x



Tak, tak, pierwsze dni szkoły, wolność minęła blablabla.
._. 

3 września oznaczał dla mnie nową szkołę. Wyglądającą jak muzeum, niemającą sali gimnastycznej, o połowę ciaśniejszą. Nową klasę. Nowych nauczycieli. Wszystko nowe..? Niby tak. 
Mundurek mnie dobija. Z naszytymi kokardkami na kołnierzyku. LUDZIE JAK MOŻNA.

Nauczyciele..? Na razie wydają się być okej.
Klasa..? Fajna. ^^ Zawarłam parę nowych znajomości. :3

No cóóóż, gimnazjum jest tak ciasne, że nie ma chwili spokoju bo ciągle ktoś się o ciebie potyka. x.x'' Do sklepiku kilometrowy ogonek. Przechodzenie między ławkami można chyba uznać za sport. No ale da się przeżyć. JAKOŚ. XD

Lekcje organizacyjne. Spokooo. ;p Na co drugiej lekcji piszemy jedynie temat, więc na razie mi pasuje. :d
ŁAAAH ZAPOMNIAŁAM ŻE DZIŚ BYŁ TEST Z NIEMCA I ANGLIKA. O.O'''
Więc jednak makabra. xD

Nie będę wam pisać żebyście nie wagarowali bo i tak będziecie mieli to w nosie. xDDD A co mi tam.

Nie wagarujcie bo potem wam nauczycielka będzie stawiać jedynki. >:(

xDDDDDDDDDDD''

Dobra tyle bo nie chce mi się pisać więcej. ;p Sorki.
~NarQ

16 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia. ;) Fajny masz kanał YT.

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie beznadziejnie:Jakiś link się wpisuje ciągle.No,to powodzenia w gimie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia!

    www.lps-gienio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm. Fartuszki? A w podstawówce nosiliście? My tylko w pierwszej klasie.
    Powodzenia. Nie będzie tak źle ; )

    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mundurki a pffffff. Ją miałem dziś też test z anglika, jestem w lepszej grupie. Ps. U mnie nn na about-lps.blogspot.com - skomentujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Tomaszu Kupper. <3

      (już dobrze wiesz kto!!!)

      Usuń
    2. Julianka Pisakowska chcesz dostać w twarz Pisakiem ? Ps. Do July (usuń treść tego koma powyżej).

      Usuń
  6. Super notka!Widziałam twój kanał na youtube i jest genialny!
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. "Przechodzenie między ławkami można chyba uznać za sport". XD Jaki tekst! XDDDDD
    Powodzenia w nowej szkole!
    http://only-lps.blogspot.com/ <-----wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie skotowali :( (U nas w gimnazjum taka tradycja: Pierwsze klasy gimnazjum malują markerami przez cały tydzień! Rysują ci cycki na twarzy, wąsy itp)
    Jen*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też właśnie poszłam do gimnazjum... Za to moja nowa szkoła jest za wielka! Połowa osób spóźnia się na lekcję bo się zgubiło!!!
    ~mARTyna

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie też nowa szkoła.
    Może nie gimnazjum, ale jest nowa xd
    Ja mam problem przeciwny do Twojego.
    Moja szkoła jest kilkakrotnie większa od mojej starej.
    Tam miałam 32 klasy, a tu- 100.
    Masakra .__.
    My mieliśmy test z polaka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Macie mundurki? My nie mamy... Ja jestem już ostatni rok w podstawówce... Ojej D:
    ~Lili555

    OdpowiedzUsuń
  12. super jest w mojej szkole ale nie za bardzo chcę mi się chodzić
    U mnie nn

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo, to jeszcze gdzieś noszą mundurki w szkole? U mnie znieśli po roku. ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. jak nazywasz się na YT???
    Mój kanał
    http://www.youtube.com/user/kreskLPStv?feature=guide

    OdpowiedzUsuń