wtorek, 18 września 2012

86. Różne rozmaitości

Nic mi się nie chce ~ :I



Howdy~
Nie, jeszcze mi obsesja nie minęła. Ale obecnie ściągam Alvina i Wiewiórki, może ten film pozwoli mi zapomnieć o Albercie. XD Zgadnijcie co zrobiłam... teraz już wszyscy w klasie wiedzą kto to Albert i wszystkie dziewczyny są jego fankami. XDDD Jestem straszna. xDDDD''
Wiecie że książki od języków są masakrycznie drogie?! Jedna moja książka (JEDNA) kosztowałą 54.90zł!!! O___O''' Wcześniej jakoś nie zwracałam na to uwagi, no ale... Boże... O.o''
~~~
Znalazłam nowości (starości chyba...) i porównanie figurek G3. :O Patrzcie i podziwiajcie:
[image]
Nowości starości.

Collie, owieczka i konik są spoko. Reszta... szkoda gadać. o.o I tak żadnego nie kupię no to wiecie. xDDD 
Konik mnie zadziwia. *.* Jest uroczy i strasznie podobny kolorystycznie do liska #2400, którego chętnie bym kupiła... 

Łapcie porównanie, bo od pół godziny przeglądam centrum-lps i normalnie nie mogę się oderwać. XD

*Jeżeli jesteście tak dziwnie wrażliwi jak July to nie słuchajcie Silhouette - Owl City ;_; <taa, już mniej-więcej wymyśliłam teledysk...> Ja serio przy tym płaczę... Teraz próbuję się powstrzymać... ;_;*

[image]
Hmm... jeden numer, kilka figurek..? 
To mogło wypalić w pierwszej serii, a i tam figurki się choć nieco różniły... A tu? Te same figurki tylko inne ustawienie ciała... :/

*kurde nie wytrzymałam na koniec Silhouette i się poryczałam ;_; Ja to jednak nie powinnam słuchać takich rzeczy a tym bardziej wymyślać teledysków. Taa, do każdej piosenki umiem wymyślić teledysk z jakąś moją postacią. ._.'' I'm a silhouette... ~ *

~~~
Hmm, zastanawiam się czy nie zawiesić bloga...

Jakoś tak chcę od tego odsapnąć... Dawniej, w podstawówce było tak że do internetu właściwie 'uciekałam'... Odcinałam się od rzeczywistości... Potrzebowałam takich chwil, bo jakby nie miałam swojego miejsca w klasie, na osiedlu itd... Zamieniałam się wtedy w cierpliwą/ironiczną/radosną July/Ginny/Kubuskę... A teraz..? Jakby czuję że mam swoje miejsce. :) 
MOJA KLASA JEST ŚWIETNA!!! <333 KOCHAM WAS DZIEWCZYNY!!! <3333

[no chłopaki... was lubię, bo głupio by było napisać że kocham XD] 


Wolę robić inne rzeczy niż pisać bloga... Pisanie bloga trzyma mnie w miejscu. 
Zwłaszcza codzienne... To męczące, a ja robiłam to codziennie... 
Chyba się nie obrazicie, jak np. przez tydzień nie będę pisać? Okej, tydzień może nie, chociaż..? Jakieś kilka dni... Nie mam po prostu do tego siły... xD Gimnazjum ludziska! :D

Okej, to by było na tyle... Chciałabym jutro pojechać do Krakowa, może by się jakiś LPS nowy trafił. <3 Ostatniego kupowałam jakiś miesiąc temu. xd 

Ajajaj, jak ja lubię pisać ogólnie... Powinnam założyć notatnik... Chciałam, ale nie chce mi się wydawać dziesięciu zeta na zeszyt kilkuset stronowy. xD Lol. Okay my dears, to powoli się żegnamy, co? :3
~ I watch the summer stars to lead me home...
~NarQ

17 komentarzy:

  1. Staraj się pisać najczęściej jak się da! :3
    .p.s. Pierwsza? XD

    OdpowiedzUsuń
  2. July pisz jak masz ochotę, nie zmuszaj się. :)
    P.S. Druga??? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli nie masz na razie ochoty pisać, to nikt Cię nie zmusza. Napiszesz gdy będziesz chciała. W końcu masz swoje życie. :)
    ~ Promienista

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz jak będziesz chciała ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam wszystko.
    Mi się podoba collie i owieczka

    OdpowiedzUsuń
  6. Poznaj tajniki gimnazjum! XD Ja ci się podoba fizyka i chemia? A i no oczywiście kochany WOS! XD Pisz jak najczęściej.
    PS. Favikona z wilkiem dla cb u mnie w nn!
    ------------------
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisz najczęściej jak tylko idzie!!! A co najmniej raz w tygodniu np. w niedzielę! No nie bądź cham, tak się ,,poddać" przed 100 notką??? No wiem, że Ci się nie chce pisać ale chociaż raz w tygodniu ok?
    ~mARTyna

    OdpowiedzUsuń
  8. P.S. Ja też chodzę do gimnazjum! XD Całkiem inna bajka niż podstawówka...
    ~mARTyna

    OdpowiedzUsuń
  9. Konik jest boski. *.* Collie też super. W sklepie ich jeszcze nie widziałam, ale jak będą to postaram się kupić konika. <33

    OdpowiedzUsuń
  10. Pisz tak często jak chcesz. I tak będzę codziennie wchodzić i sprawdzać czy jest nowa notka.
    Twój blog jest najlepszy...


    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  11. No cóż, ja zawisiłam też tak częściowo. Bo widzisz, kilka dni nie pisałam, nie miałąm pomysłów, a pani od anglika nam tak dużo zadaje D: Nie ma czasu, blog to nie całe życie :)
    u mnie ostatnia notka na kilka dni (którą skomentowałąś tylko ty XD)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety, a cena ruska mnie dobija: 60 zł O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oł, sorki, zapomniałam się podpisać xD
      ~Lili555

      Usuń
  13. Mi się też ostatnio nie chce pisać.
    Ostatnia nota była chyba jeszcze w wakacje..
    Taa, ja już chyba swój urlop na cały rok wykorzystałam x.x
    Mogę sprawdzić, jakby wyglądał tydzień bez July..
    A co do notatnika- mi się lepiej pisze na kompie, wiesz, w Wordzie czy coś..:p

    OdpowiedzUsuń
  14. Pisz jak ci pasuje, kiedy chcesz. Bloga nikt ci nie zarzuca. ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi też się nie chce już pisać :C

    www.lps-gienio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już dawno nie piszę :C Nie mam tematów itd. x.X Tu June c;

    OdpowiedzUsuń