czwartek, 6 września 2012

79. Oceny sheepdogów ^^

Aaa jakiś stary banner bo czasu nie mam za wiele. ;p



Howdy~
Nie wiem jak wy, ale ja już znalazłam genialne koleżanki. ^^ Haha, rządzimy na przerwach. xDDD'' 
Nasze leżenie na plecakach (cudzych niestety XDDD), przepychanki, nudzenie się na lekcjach... ;pp
~~~

A więc dziś, tak jak pewna osoba prosiła, zajmiemy się sheepdogami - psami pasterskimi, o ile się nie mylę to tymi:
Słodkie są. xDDD

*_* Marzę o nim!!!
Oczy 10/10 NIE MA XDDD Ale podoba mi się to, że ich nie ma. *.*
Kolor 10/10 Słodziak. ;* Trójkolorowa sierść. :D
Razem 10/10 Ma unikalny kształt. <3

A to jego/jej bliźniak. xD
Oczy (właściwie oko xD) 8/10 Bo ten mniejszy kwiatuszek jest żółty... O.o'' I nie lubię tych falek...
Kolor 8/10 No nieco mniej mi się podoba. ;p
Razem 8/10

Z zestawu tematycznego. xd
Oczy 7/10 Szare..? :/
Kolor 5/10 Mało tu kolorków! ;p
Razem 6/10

Ze świecących scenek! ^^
Oczy 6/10 Falki + dziwny kolor + fioletowy mniejszy kwiatek :[
Kolor 6/10 Nic szczególnego co by mi się spodobało...
Razem 6/10 A taki zwykły ;pp

O.O'' Jaki... brak mi słów
Oczy 2/10 BRAK SŁÓW, falki, brzydki kolor...
Kolor 4/10 Błe :[
Razem 3/10 No niestety, przykro mi...

Miałam ją kupić. ;o
Oczy 9/10 Ciemneee... :(
Kolor 5/10 Yhm, nie powalił mnie.
Razem 7/10

Marika, aha aha! ;D
Oczy 10/10 A niech ma! :D
Kolor 9/10 Ładny ;3
Razem 9'5/10

Hmm...
Oczy 5/10 Nie pasuje + ciemno + falki :<
Kolor 8/10 Taki sobie ;p
Razem 6'5/10

Uuuu ładny *.*
Oczy 9/10 Ahh za te piekielne falki!
Kolor 10/10 Piękny <3
Razem 9'5/10 

Oczy 5/10 ...
Kolor 5/10 Nie powala
Razem 5/10

Like it!
Oczy 10/10 Aaa już przymknę oko że takie jaskrawe. ;)
Kolor 10/10 Cudo!
Razem 10/10
No ostatniemu się udało. xDD

---
Okej muszę lecieć. ;D Jutro już piąteeeek!!! :3
~NarQ

10 komentarzy:

  1. Ale super!Proszę a ty od razy to piszesz XD.Ten pierwszy to też moje wielkie marzenie.Zapomniałaś o tym brokatowym(też marzenie).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam 7 sheepdogów :D. Ja miałem dzisiaj jednak 3 lekcje o.o''.
    -----------
    about-lps.blogspot.com - kolejna NN XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jednego sheepdoga. Twoją Marikę. U mnie to Amika. ;)
    Też marzę o tym pierwszym. Nie wiem czemu takie cudo jest tylko jedno *.*


    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ocenki!Zgadzam się z nimi!
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę mieć tego pierwszego!!! Jest genialny!!!
    ~mARTyna

    OdpowiedzUsuń
  6. Sory, że nie na temat ale na nk polecam grupę ,,Wszyscy, co chcą być takimi jakimi są".
    ~mARTyna

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam żadnego :<<<
    Tez miałam kupować tę #1055 >_<
    Oraz #1513 ale nie wiem czemu ich nie wzięłam T^T

    OdpowiedzUsuń
  8. Yay, moja Sońka m 9,5 ^.^
    Za ciemne, za ciemne, za ciemne...
    Oj Ty!
    Trudno Ci dogodzić xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej !
    Zapraszam na mojego bloga o LPS .
    Jak na razie jest dopiero jedna notka ale dopiero zaczynam .
    http://amii-mouse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja nie mam sheepdogów ;c no ale cóż,lubię moje LPS ;D

    OdpowiedzUsuń