sobota, 22 września 2012

90. Oceny mrówek :3

photo edited for free at www.pizap.com
Weekend! ;D



~Howdy
Sorrka że tak późno, ale byłam u cioci... ;pp Może jutro sobie kupię LPSa. ^^ Choć wątpię. ;pp
---
PSy ^^

Vilczósia:
Czasem wymyślam (np. Wisełka, Valentina wymyśliłam sama ;D), ale najczęściej biorę imiona angielskie (np. Sophie, David itd.), czasem z filmów/seriali (Szarik, Anakin), oraz of course z książek. ^^ (Parvati, Annisa, Tobby) Czasem też po prostu wybieram jakiś ang. wyraz. ;pp (Honey, Donkey, Pirate i wiele innych...) Ja tam nie sądzę, żeby imiona moich LPSów były jakieś szczególnie wyjątkowe, ale nie lubię nazywać ich jakoś prosto, czyli np. Mruczek, Reksio itp. ;pp

paulinalps:
*żółwik* 
Ja kocham Silhouette (od tego się zaczęło ;D), Gold, Fireflies, Embers, Dreams and disasters oraz MY BEST - Shooting Star. <3 W kółko tego słucham. <D

TakaLew:
Zrobię, zrobię. :D

~~~
Ponieważ nie mam za bardzo czasu ani energii (wpół do dziesiątej, ehh ;d) będą ocenki... A niech będą mrówy. ^^ Kurde... Mało ich. XD

No dobra, nie umrzecie od krótkiej notki... ;p

Ta to nawet u mnie w sklepie jest. ;pp
Oczy 5/10 Naprasowane, ale nawet nie takie złe... Gdyby tylko nie były tak daleko od siebie...
Kolor 7/10 Nienaturalny, ale ładny. :3
Razem 6/10

O MY GOSH MY EYEEEEEES! ;_;
Oczy 10/10 Po namyśle stwierdzam, że są słodkie. *w*
Kolor 2/10 CZY TO MI CHCE OCZY WYPALIĆ?! Ale wzorek na głowie extra. *_*
Razem 6/10 I tak bardzo wysoko >.>

Pheh. ;pp
Oczy 8/10 Zeeeez! No ale niech będą. ;p
Kolor 5/10 Taki nijaki...
Razem 6'5/10 Najwyższą ma notę. O.o''

Oł maj... Średnia to 6/10 XDDD Haha, nie spodziewałam się, że mrówy są niczym wobec krytycznego oka July... xDDD''
~~~
Wyczekujcie nowej notki niedługo u Szarika. @_@
~I'm a silhouette...
~NarQ

19 komentarzy:

  1. Pieeerwsza ^^

    Mi się mrówki lps nie podobają :I

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza! :D Hmm, ta ostatnia mrówka... nie wiem czemu ale mi się podoba. o.o

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde, a jednak druga. A jak pisałam komentarz to jeszcze żadnego nie było. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest jeszcze jedna od Blythe.Chyba nie chcę żadnej mrówki,bo jestem MrówkojadoManiakiem.Byłoby niedobrze XD.

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha. Mam pierwszą ; ) na żywo jest chyba lepsza niż ma zdjęciu i ma oczy trochę bliżej noska ^^
    Najbardziej mrówkowata ta ostatnia.

    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podoba druga, a pierwszą mam. Jej oczy są bliżej niż na zdjęciu i w ogóle jest o niebo lepsza. :)
    ~ Promienista

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą ostatnią mrówkę :)

    www.lps-gienio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O Iza.Mam tą pierwszą mrówkę nazywa się Iza.

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.youtube.com/watch?v=RLPfd4VsXBA

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziś mi się śniło, że chciałam jakiegoś LPS'a nazwać Albert. xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duży wpływ pewnej harcerki tu widzę :P
      Mi się śniła szkoła, w której ostatnie piętro było do góry nogami (nie wiem, jak to możliwe, ale snów się nie kontroluje xd) i chyba goniły mnie zombie. Chyba- bo jak się obudziłam, to byłam przerażona, a to nie zdarza się tak często. Potem, wraz z 2 chłopakami i 2 dziewczynami weszłam do jakiegoś pokoju, i musieliśmy się schować, bo ktoś nas usłyszał, i wszedł do tego pokoju xD No to ktoś się schował za szafą, ktoś pod stołem(jak CMC w Past Sins pod pokrywą na żarcie xD)tak, że trzymał się jak spiderman i go nie było widać, i jeszcze gdzieśtam się pochowaliśmy xD Huh, a się napisałam!

      Usuń
    2. Nieee, ja tu widzę duży wpływ Discorda. Moje sny są okropnie chaotyczne. Kiedyś sniła mi się przerwa szkolna, na korytarz było wystawione pięć ławek w półkolu. uczniowie nie zwracali na to uwagi, trwała normalna przerwa. Z tym że na jednej ławce siedział Discord w garniturze dyrektora mojej szkoły.
      Btw. też czytam Past Sins. :P

      Usuń
  11. Echh, mam tą pierwszą mrówę, i przyznaję, że oczy ma straszne x.x'
    Jakim cudem 'krytyczne oko July', jak to trafnie ujęłaś, nie zauważyło, że jedno oko jest mniejsze, a drugie większe?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ne lubię mrówek lps i na dodatek nie mam żadnej. Zapraszam na mojego bloczka. U mnie nn!
    PS. Do July: Będziemy sobie komać?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak słów, no brak słów...
      ten blog, to jest nie July -.-'' ona nie zbiera Schleich

      Usuń
  14. Nie podoba mi się pierwsza mrówa xp ale reszta jest spox ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ostatnią mrówę.. jest nawet spoko.
    BM

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie przepadam za mrówkami *o* O, widzę, ze też rzadko piszesz. Ja też będę rzadko :( Lubię twoje oceny, czasami czytam stare notki na c-l ^^

    OdpowiedzUsuń