środa, 19 września 2012

87. Coś o... Mai :3

photo edited for free at www.pizap.com
Zakochałam się w Owl City... A to wszystko dzięki Albertowi. XD



Howdy~
Wow ile kom było. :O Nie spodziewałam się aż takiego odzewu. ;o W każdym razie dzięki że mnie wspieracie, widzę, że niektórzy mnie popierają, niektórzy nie... hmm co mam poradzić..? xD
Postanowiłam napisać, zwłaszcza że dziś nie mam aż tyle do roboty. ;pp 
---
PSy :>

Ania777:
Mamy fajną panią od chemii a od fizyki gościa... rozsadził nas według numerków, grawr, nie cierpię gościa. Ogólnie na razie miałam po jednej lekcji chemii i fizy. XD Następne bd miała dopiero jutro. ;pp A WOSu nie mam, dopiero w drugiej klasie. :>

mARTyna:
Ale ja nie opuszczam bloga... O.o'' Poza tym tak jakby nie mam poniżej 100 notek, bo dolicza się jeszcze te prawie 300 z c-l. ^^'' Raz na tydzień na pewno napiszę, co wy, July nie skończy z blogiem tak łatwo. ;pp

~~~
Owl Cityyyy! <3 Dzięki pewnemu art'owi z Albertem (XD) znalazłam jedną ich piosenkę, poszukałam więcej iii... KOCHAM!!! <3 To jeden z nielicznych (bum, jedyny!) zespołów które mogą się pochwalić tym, że pokochałam ich piosenki od pierwszego odsłuchania. + jedyny angielski zespół którego aktualnie słucham. O.o'' 

Co chwilę sobie nucę "I'm a silhoueeeeetteee... Is it oveeer yeeet? Will I ever smile again? I'm a silhoueeeetteeee... Chasing rainbow on my own..." ^^'' Love!

Do tematu~ 

Coś o... Mai :3

Maja to małpka, co zresztą widać. ^^ Ma numer #501 i była moim piątym LPSem. Zresztą, jak może wiecie, była z tuby z królikiem (Rózią) oraz iguaną (Dinkiem), o których była mowa w poprzednich "Coś o...". Maja jest z serii Littlest, co widać po jej oczkach. Ma szary magnes. ^^ To moja pierwsza małpka takiego kształtu, a także ogólnie pierwsza małpka. Mam dwie małpki takiego kształtu + jedną nieco innego. Maja ma cudne niebieskie oczy, kropkowaną kokardkę (<3) oraz... niestety czarny, miast brązowy nos, bo musiałam go poprawiać pisaczkiem, ponieważ niestety się zdarł. :[ Ale nie widać aż tak bardzo. ^^''

Dobra, walić schemat, lecimy z charakterem! xDDD

Maja ma ok. 8-10 lat. Ogólnie to niby taki dzieciak. xdd Kiedyś miała na imię Zuzia, ale to do niej nie pasowało, więc zmieniłam. Jest urocza! Ma siostrę Monię oraz brata Mambo. (wow dopiero teraz się kapłam że wszystkie moje małpki mają imię na M O.O'') Chodzi do podstawówki, jest dobra na WF, zwłaszcza we wspinaczce, no wiecie, w końcu to małpka. Lubi bawić się lalkami, pluszakami itp. Ma mnóstwo koleżanek, kiedyś nie miała ich tyle, bo była zarozumiała, ale szybko się tego oduczyła. Ma masę uwag od nauczycielek bo nie umie usiedzieć w spokoju. XD Uwielbia wieszać się na swoim ogonku i wspinać na wysokie obiekty, zwłaszcza roślinki w moim pokoju i jak na zdjęciu - na lampkę. xD

Ogółem Maja jest przerprzeprzeurocza! *.* Kocham ją i nigdy bym się nią nie zamieniła. ;) Czyli słodkie z niej dziecko. :3

~~~
Hmm i to tyle. xD Niech Albert będzie z wami. xDDDD *A mi dalej nie przeszło z Rodzinką Robinsonów... Oli też nie... Za to Patrycja oświadczyła że woli Leona XDDDD*
~NarQ

10 komentarzy:

  1. Druga. Mój ulu numer. ^v^ Zaczynasz mnie denerwować tymi tekstami o rodzince robinsonów. xDD Fajna notka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednak napisałaś. : )
    Też bardzo lubię Silhouette. < 3
    Pisz tak często jak tylko możesz.


    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  3. : 3 Tu June x.X Długo się nie odzywałam >-<

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Notka;)
    A kiedy napiszesz coś o gazetce petvillskiej?
    Zrobisz jakieś ocenki?
    Pozdro;)(;

    OdpowiedzUsuń
  5. Ona jest naprawdę słodka :3.

    OdpowiedzUsuń
  6. UUff, nie dałaś ' tuby po lewej', która mimo nazwy była tubą po prawej xD
    Słodka małpka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodka małpka :)
    Nowa notka:
    www.lps-gienio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nie przepadam za małpami :/ Ale tak kokardka w krobki jest przecudowna <33

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG sorry, kropki a nie krobki xDD

    OdpowiedzUsuń