piątek, 7 września 2012

80. Pierwszy i najnowszy teledysk ^^

No w końcu jakiś nowy banner. ^^''



Howdy~
WEEKEND MOI DRODZY! WIECIE CO TO OZNACZA?! 

WARIACJE U KUZYNEK W SOBOTĘ!!! XDDDD
~~~
Hah, no okej, więc po tym tygodniu męczarni, czytania regulaminów, pierwszych odpytywanek, zapisywaniu zeszytów... W końcu koniec! Przynajmniej na dwa dni. :D Ale tam... Szczegóły... ^^'' 
Jak widzę, nie mam żadnych PSów, więc może przejdźmy do rzeczy co..? ^^''

A i zapraszam do Szarika. ;D


Hmm no taaa... Zapro na mój najnowszy teledysk! ;D Pierwszy!
Kręcony komórką. ;_;
Montowany w Windows Movie Maker. D:

http://youtu.be/Z1ERyoZ431Q

Link. ^^ 

Jest do piosenki Ewy Farny - L.A.L.K.A. 
Nie jestem jakąś jej wielką fanką, ale spodobała mi się i wgl. ;D

---SPOILER---OBEJRZYJ FILMIK ZANIM PRZECZYTASZ!!!---

Nie powiem, miałam dużo frajdy przy kręceniu. ^^ I co najważniejsze - sporo pomysłów! Może nie wiecie, ale ja zawsze słuchając jakiejś piosenki wymyślam do niej teledysk, adekwatny do tekstu. (zazwyczaj taki animowany komputerowo ^^'') Do tej akurat nie miałam pomysłu... Przyszły dopiero podczas kręcenia. ;D Wiedziałam tylko że Pavi ma w jakimś momencie wyglądać przez okno - ot i tyle! 
Postanowiłam improwizować... Sądzę że wiele z was tak robi...
Świetny - według mnie pomysł naszedł mnie na ostatku, po 17, więc światło za dobre nie było. :( Ale i tak uważam że to była bomba! xD Rzucenie 'lalką' w Elizę. ^^'' To mi się wydało takie... no lalka musiała się pojawić! xD 
Zwykle zauważam, że pod koniec teledysku sceny się powtarzają - wyraźnie wam ich brakuje. Mi zostało jeszcze jakieś dwie minuty filmu! O.O'' Więc może je jeszcze kiedyś wykorzystam? ^^
Hmm no i najistotniejsza sprawa. Postacie występujące. Na początku miała występować Sara (komondorka), ale chciałam żeby teledysk miał w sobie coś charakterystycznego dla mnie. Wybrałam jamniki, choć początkowo miał być wilk. Był nawet pomysł by Wolpy'ego przerodzić w dziewczynę. No ale Szarik MUSIAŁ ZOSTAĆ BO MOJA PODŚWIADOMOŚĆ SIĘ TAK UPARŁA I JUŻ. :( Hmm już sobie wyobrażam jakie dyskusje by były pod tym filmikiem i na blogu Szarika gdyby całował się z Wolpy'm. xDDDDDDDDDD Więc to Elizabeth całuje się z Szarikiem. ;o Eska też była kandydatką na piosenkarkę, ale... zaraz by były komentarze 'O masz Nilse' 'Skont masz Nilseee?' 'Nilsaaa! *.*'. -.-''' Mam dość tego że wszyscy tego jamnika kojarzą tylko i wyłącznie z Nilsą. >.>'' Ileż można?!

Hmm no i to by było na tyle... Mój pierwszy teledysk... Boyah! xD

~~~
Jeszcze raz zapro do oberzenia i do Szarika na notkę. ;D
~NarQ

13 komentarzy:

  1. Zaraz obejrzę teledysk i skomentuję :D
    ---------------
    about-lps.blogspot.com - NN :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka!Zaraz obejrzę teledysk!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny teledysk. Śliczny banner. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaje banner *.* aham,i celowo napisałś "skont masz nilse"? bo wszyscy piszą skont >.>' Fajny teledysk

    OdpowiedzUsuń
  5. Cute. Zapraszam na pamietnik-jen.blogspot.com.

    Jen*

    OdpowiedzUsuń
  6. Widocznie nie dbasz o swoje Pet Shopy . To twoja sprawa . Ja dbam o rzeczy i dbać o nie będę . A Pet Shopy się brudzą bo są z matu . Czytanie ze zrozumieniem się kłania . No cóż nie będę nic więcej pisała . Bo i tak drogie dziecko nie zrozumie . Tak na przyszłość dba się o rzeczy i o ich czystość .

    OdpowiedzUsuń
  7. Super teledysk! Właśnie obejrzałam. :) Ja tam nie jestem fanką Ewy Farny ale ta piosenka mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. SUPER, SUPER, SUPER teledysk! To chyba pierwszy teledysk, który obejrzałam od początku do końca. Świetny miałaś pomysł.


    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny teledysk! I jest jeszcze jeden aktor. A tak dokładnie to aktorka! A mianowicie palma w doniczce! XD
    ~mARTyna

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie nowa notka


    swiatlps.blogspot.com


    Vilczósia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń