sobota, 29 września 2012

92. Nowe filmiki na YT :3

photo edited for free at www.pizap.com
With friends like these, well
Who need an enemies..?



~Howdy
Mrawr, wstawanie o 11. <3 Poza tym muszę stwierdzić, że czarny Life jest wyjątkowo dobry. ^^
---
Kate:
Powiem ci szczerze, że tyle o tych fanfick'ach jest obrazków, memów itd, że ja bez czytania wiem, o czym jest Cupcakes bądź Rainbow Factory. Nie wiem czemu, ale wolę czytać Sad'y, np. Bubbles czy My Little Dashie. <3 Cóż, ja sądzę, że ludzie pisząc/kręcąc filmiki o takiej tematyce, chcąc odreagować pod męczącym dniu itd. ^^'' Ja np. gdy jestem wściekła rysuję bijatyki. :p 

TakaLew:
xDDD Przez ciebie mam smaka na dyskotekę. T.T'' A nie zapowiada się, żeby w najbliższym czasie jakaś miała być. ._.''

Hmm, widzę, że większość z was entuzjastyczne przyjęła pomysł o serialu bez krwi i zabójstw. ^^'' Strasznie się cieszę. :3
~~~

Haha, zaczynamy przesyłanie filmików. ^^ Oto pierwszy odcinek, który tak serio miał być dwukrotnie dłuższy, ale co tam, musiałam go uciąć. :D
PIERWSZY ODCINEK NIEBIAŃSKIEJ SZKOŁY :D
Bez żadnych zbędnych opening'ów, end'ingów itd, itp. etc. ;pp Poza tym przedstawiając postacie zniszczyłabym niespodziankę. :<

Bardzo spóźnione otwieranie kotka #1468
Taa... sorki za cichy głos. ;p Moje pierwsze otwieranie, wow. 

DRUGI ODCINEK NIEBIAŃSKIEJ SZKOŁY :DD
"Tak szybko?!" 
Well, to na początku miał być jeden odcinek, ale nie będę was zanudzać. ;p Poza tym dłuższy filmik zniechęca, czyż nie? xD
Mam coraz większe wątpliwości do nazwy serialu. :o

I tradycyjnie... Komentujcie, subskrybujcie, łapki w górę. ;) 
~~~
Chcę drugiego Life'a. :C
~NarQ


13 komentarzy:

  1. Już oglądam :)
    www.lps-gienio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawaj szybko 3 odcinek!! xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Napewno obejrzę. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaraz obejrzę ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne filmiki!Nie mogę doczekać się kolejnych!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chetnie obejrze....Ale później xD






    Zapraszam na mojego bloga ( na tego o wszystkim i niczym xD )
    Nie podam tu adresu tego bloga bo nie pamietam xD
    Ale przeciez mozesz wejsc na moj profil *u*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super filmik!!
    Mam do ciebie kilka pytań July nie tylko o lps:)
    1.Kupujesz sobie lps za własne pieniądze?
    2.Ile lat zbierasz figurki?
    3.Czy masz takie lpsy których nie lubisz?
    4.Wolisz kotki czy pieski?
    5.Lubisz Monster High?
    6.Kogo wolisz Edwarda czy Jackoba?
    7.Ile masz domków Lps?
    8.Czemu nie lubisz Blythe?
    9.Co myślisz o spanielkach?
    10.Kto wprowadził modę na spaniele?
    11.Ile masz dogów( chodzi o petki)?
    12.Masz koleżankę która tak samo jak ty lubi te figurki?
    13.Twój ulubiony dodatek do petków?
    14.Czy w jakimś filmiku pojawi się Szarik?
    PROSZĘ ODPOWIEDZ NA TE PYTANIA W NASTĘPNEJ NOTCE:)
    Zielony ogórek

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG.. ja bym chętnie obejrzała, ale nie mam czasu.. i odcinki się długo ładują.. może w następnym tygodniu obejrzę.. jest *Patrzę na zegar* 20:20 O_o'' O kurcze.. a ja taaaaka zmęczona.. no cóż.. jutro mam jeszcze sprawdzian z przyrody. Idę się uczyć.. Bye

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę się doczekać kolejnej części. :P Coś już podejrzewam, ale nie jestem pewna. ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaraz zabiorę się za oglądanie. Ja jak jestem zdenerwowana, to raczej nic nie narysuję, oprócz jednej wielkiej ołówkowej plamy, chociaż, jak zwykle, mam pełno pomysłów xd
    Też czytałam Bubbles. Cóż, naprawdę dość smutne, chociaż wolę Past Sins. To pierwszy fanfic, jakiego zaczęłam czytać, a został mi tylko jeden rozdział ;__; Oprócz tego z sad'ów czytałam jeszcze From the Moust of Fillies(o Dinky) i właśnie czytam White Box'a. A Cupcakes'a się boję, bo jeżeli ma być podobne Rainbow Factory, to nie wiem, cy chcę czytać .___.
    A z innych fanfic'ów: początek Fallout Eqestria, Rainbow Factory, Bazgroły Wyobraźni, zaczęłam Kroniki Zakazanego Bractwa, kawałek Kwiatu Paproci(chyba nawet cały rozdział),tyle samo Crisis:Equestria,trochę Legendarnej Przygody(nigdy więcej...) i to chyba tyle.
    Grr, Ty to się mogłaś nacieszyć weekendem, a ja non stop miałam jakichś gości -.- Ech, te urodziny.

    OdpowiedzUsuń